Přejít na obsah

Davdav

Uživatel
  • Počet příspěvků

    57
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Davdav

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. Davdav

    Nový ROOMSTER II

    Hele, Ekkare, poprosil bych tě, abys si své "zasevcené" názory na politiku nechal na koncerty Ortela. Za sebe říkám, že na podobné plky nejsem na fóru o škodovkách zvědav. Až se budu chtít porochnit v žumpě (pyča, zkurvenci...), tak zabrousím do komentářů pod články na jiných serverech. Předem díky. David
  2. S těmi otáčkami je to, jak říká Ekkar. Lehce přes 4000. 2 86petko86: Mám HTP, zatím najeto cca 77000 km a jezdí se mi s tím dobře. Roční nájezd cca 15000 km. Hlavně cesty do práce, ty částečně po městě, výlety. Průměrná spotřeba momentálně 6.1 l/100 km. Nemám mu co vytknout. Svoji práci dělá dobře. (Upozorňuji, že nejsem 18letý ucho, který potřebuje udělat dojem na holky před diskotékou.) Služebně jsem používal ještě Fabii II 1.4 TDI (totálka ve 160000 km, kochal jsem se). Ta měla na HTP snad jedinou výhodu a to byla spotřeba. Bez ohledu na jízdní styl, bez ohledu na náklad byla spotřeba do 5.5 l/100 km. Lepší byla samozřejmě jízda při dálničních rychlostech. Typický byl zvukový projev. Až do bouračky provoz bez problému. Větší oprava jenom při srážce s kancem. Teď služebně používám Fabii II 1.2 TSI 63 kW. S tou, musím říct, se jezdí opravdu pěkně. Motor táhne odspodu, jde za plynem i při dálničních rychlostech, tichý chod, spotřeba závislá na jízdním stylu, ale méně než v HTP. Není problém dostat se pod 6 l/100 km. Při cestě z Prahy do Hranic na Moravě při dálniční rychlosti s žebříkem na střeše a plným kufrem byla spotřeba 6.9 l/100 km. Je to ročník 2011, najeto má cca 56000 km, proměnný servisní interval, poruchy, chrastění řetězu apod. zatím žádné. Kdybych já kupoval (ojetou) fábii dnes, rozhodoval bych se mezi TSI vyšších ročníků a HTP. To váhání nad TSI by bylo způsobené především těmi "horrory", na které člověk narazí tady na fóru. :-) Ostatně HTP si to v minulosti také dost slízlo. Osobně však znám několik lidí, kteří HTP (ve fabii I nebo II) měli nebo mají a žádné problémy je nepotkaly. Při výběru by dost záleželo na výbavě. Jednoznačně bych upřednostnil vyšší výbavu. Při shodné výbavě bych asi nakonec šel do TSI. A nešetřil bych na údržbě. To ostatně nešetřím ani dneska s HTP... David
  3. Davdav

    Lak Roomster

    I podle mě na té fotografii vypadá to auto flekaté celé. Přední dveře a střecha ladí. Blatník a zadní dveře mají duhu. Možná to bude všechno jenom optický klam. Bude dobré ten odstín posoudit za dobrých světelných podmínek (difůzní světlo dostatečné intenzity, tj. ne před setměním z fotografie pravděpodobně focené s bleskem). Já mám s lakováním také své zkušenosti. Shodou okolností mi lakovali právě také levé přední dveře (vloupání). Mám odstín Rosso Brunello, tmavě červenou. Na první pohled není nic vidět, ale při správném světle a úhlu pohledu člověk, který ví (tj. já), ten rozdíl pozná. Ta barva má trochu jinou hloubku, trochu jinak odráží světlo, chová se jinak k některým vlnovým délkám světla, nevím. A dělal to také profík, ale počítám, že z lokálního nástřiku za pár tisícovek se asi víc dostat nedá. David
  4. Také jsem to řešil podobným přípravkem jako Condik. Jinak to nešlo. A pokud si dobře vzpomínám, tak to drželo celkem fest. Naštestí jsem měl "tréning" z výmeny hlavní H7, Když jsem to dělal poprvé, tak jsem nemohl žárovku vytáhnout z patice jinak než brutální silou. A předcházela tomu hodina googlování, abych měl jistotu, že tam opravdu, ale opravdu není žádná tajná pojistka. :-) D
  5. Čau, spínač jsem nedávno měnil. Jako náhradní díl se dá koupit za necelých 500 Kč. (Koupeno v cc autodily.) A výměna je v pohodě. Tady na stránkách jsou ke stažení dílenské příručky. Postup je tam rozepsán do posledního kroku. Žádný speciální nástroj k tomu potřeba není. Musí se sundat tapecírung (pár šroubů, pár nacvakávacích příchytek) a spínač prostě nacvaknout. Práce na 20 minut a to nejsem žádný mechanik... Mám pocit, že jenom nastrčit špunt do spínače asi nepůjde. Počítam, že při větším tlaku zarazíš celý spínač do dveří. Navíc je otázka, zda se ti při tom ukopnutí spínač nepoškodil. David
  6. Zdravím všechny, podařilo se mi poškrábat skolo zadních pravých dveří. Říkal jsem si, že bych si ho zkusil vyměnit sám. Nedaří se mi však zjistit, jaký konkrétní výrobek objednat (koukám např, na CC Autodily). Potřebuji totiž sklo se sunsetem. V popisech na různých eshopech je však použity pojmy typu: zelené, zatmavené apod. Můžete mi, prosím, někdo poradit, zda zadní pravé stahovací okno se sunsetem má označení: - stahovací část: 5J9845206A, - trojúhelníček a těsnění: 5J9845210R, 5J9845210A, 5J9845210G, 5J9845210K, 5J9845210N. Potřebuji to na Škoda Fabia II Combi, rok výroby 2009. Díky. David P.S. Nenapadá vás někoho, na co je při výměně dát pozor? Kdysi jsem si tady na foru stáhl dílenské příručky. Zatím jsem zběžně nastudoval výmenu stahovací části a jako nepřekonatelný problém mi to nepřišlo. S výměnou trojúhelníčku ještě váhám. Na skle je asi 1 cm dlouhý škrábanec a na jednom místě nehluboký vryp v těsnění.
  7. A máš při tom zapnutá světla? Myslím přepínačem, ne automatické svícení. Mám dojem, že pokud není přepínač světel v poloze zapnuto, tak dálková na páčku od sebe nesvítí. Pokud se mýlím, tam mě někdo opravte. D
  8. Čau, přesně stejnou otázku jsem položil v autorizovaném servise. Chlapík mi řekl, že to nejde. Pravdivost tvrzení jsem už neověřoval. Mám také F2 ročník 2009. David
  9. Projektory s H7 mám na soukromém autě, H4 na služebním. V obou případech žárovky namontované autorizovaným servisem. A můžu ti říct, že podle mě svítí obě auta stejně. A nemůžu si stěžovat. Svítí dobře. Stačí mít světla správně seřízená. A také je udržovat čistá. Špína svítivost snižuje dost. Ale na obou typech stejně. D
  10. Davdav

    Oprava laku

    Samotné lakování bych viděl také tak na ty 2000 Kč. Ale co s tou deformací? Kamarád si jednou nechával vyrovnávat drobnou nerovnost na střeše. Upustil tam kolo při nakládání na nosič. Vyrovnávali to pomocí nějakých nástrojů bez poškození laku. Přesnou cenu si už nepamatuji. Ale řekl bych, že to bylo také něco kolem 2000 Kč. David
  11. Čau, z Kolokočky na Barandově nemám úplně dobrý pocit. Člověk tam vleze, nikdo ho nepozdraví, vždy mám pocit, že tam spousta lidí všelijak zevluje, jednou jsem nahlédl do dílny a polovička lidí vypadala jako učni... Se svým autem bych tam nejel. Vozíme tam služebáky, firma s nimi má nějakou smlouvu na dodání a servis. Naposledy jsem tam byl v prosinci. Na jedné služebce jsem při zastavení vjel na krajnci a přejel zbytek zabetonované trubky. V přední gumě díra jako Brno, ráfek zmuchlaný, na zadní gumě obří vryp. Na předek jsem hodil rezervu a sníženou rychlostí dojel do Prahy... No tak za opravu téhle lapálie na fabii II (jednalo se o nový ráfek R15, dvě nové gumy Barum R15, kontrola geometrie) si Klokočka naúčtoval cca 9500 Kč. Ale bylo to expres, auto jsem potřeboval hned druhý den. Já počítal, že to bude stát tak polovinu... Svoji fábii vozím do Auto Jarov. Tam zatím převládá spokojenost. David
  12. Čau, mě jednou na fabii 2013 přestal MFA ukazovat hmožství paliva v nádrži. Ten rozšiřující se pruh na levé straně dipleje prostě najednou vypnul a hotovo. Asi po 20 minutách mi to nedalo, zastavil jsem, zhasl motor, znova nastartoval a bylo vše OK. Od té doby se mi to už nestalo. Třeba nějaké znamení... :-) David
  13. Zdravím pánové, hledání na fóru nepřineslo ovoce, tedy zakládám nové téma, doufám, že nebude duplicitní. Můžete mi někdo, prosím, poradit, konkrétní typ dětské autosedačky, kterou lze použít v krátké felicii? Do fabie mám Britax Evo 1-2-3, ale v tatíkově felicii jsou na ní krátké pásy, chybí asi 15 cm. Výměnu pásů za delší škodovka neprovádí. To jsem prověřil v Auto Jarov i v MB. Sedačku nechci kupovat novou, jde jen o nouzové semtam vození, takže rada, abych si to vyzkoušel před obchodem mi nepomůže... Chci pořídít něco na aukru nebo podobně. Tak ať vím, po čem jít. Synek má 19 měsíců a 12 kilo. Předem díky za rady. David
  14. Pánové, buďme rádi, že je tu lidi nenosí bouchačky, jako někde na divokém západě. To by totiž teprve bylo vzrůšo. Ono by to nejspíš dopadlo tak, že by se legálně ozbrojili právě ty největší hovada. Neumím s i představit, že si moje žena přibalí do kočárku k synovi svou oblíbenou magnum, aby se cítila bezpečněji, a vyrazí na nákup do sámošky. Navíc je třeba si uvědomit, že žijeme v zemi, kde je hromadně provozováno a tolerováno porušování všemožných pravidel. Od opisování ve škole, přes jízdu načerno v MHD, porušování pravidel provozu na silnicích a dalo by se pokračovat do nekonečna. A spousta lidí se tím navíc ještě i chlubí. I tady na fóru čtu každou chvilku rady, jak namontovat "levně" koupený airbag, Amundsena, nárazník z RSka... Vážně si myslíte, že ti lidé nevědí od koho ty věci kupují? A to ještě chcete, aby měli zbraně? Vážně si někdo přeje, aby nevycvičení amatéři ve stresu stříleli na ulicích? A to neříkám jako někdo, kdo žije ve zlaté kleci a tak si může dovolit mudrovat. Přepadli mě v metru, auto se mi pokusili ukrást, když jsem ho neměl ani měsíc, vykradli auto mladšímu bráchovi a tatíkovi, ukradli auto staršímu bráchovi, babičku připravil o peníze nějaký slibovač desetinásobku atd. atd. Problém není v nepřítomnosti zbraní, ani v tom, že nemůžu kapsáře umlátit násadou od krumpáče. Problém je v naprosté lhostejnosti všech. Když mě předali, tak se to stalo na frekventované stanici metra v pět hodin večer. Nějaký dva feťáci. Na té stanici bylo sto dalších lidí. Všichni zrovna koukali na druhou stranu. Nepomohl nikdo. A to věřím, že by stačilo, aby se čtyři chlapi ozvali a ty feťáci by zdrhli. Když mi vykradli auto, tak si toho, světe div se, nikdo nevšiml. A to v baráku bydlí 115 domácností. Onehdá jsem šel z práce a na parkovišti v Braníku vidím kluka, jak přes okno spolujezdce montuje něco v novém passátu. Na silnici střepy. Vytasil jsem mobil a volal policajty. Detektiv mi později řekl, že jsem byl jediný kdo jim to nahlásil. A to byl krásný letní večer, na lavičkách seděli lidi, cyklisti jezdili po cyklostezce... Prostě naprostý nezájem. A to je ten největší problém. Všichni si tady jenom stěžují, ale prdel nikdo nezvedne, aby šel svědčit kvůli nějakému sousedovu autu... Tak asi tak. Vylil jsem si srdíčko. :-) David
  15. Čau pánové, jen poznámka... Mám fabii combi 1.2 TSI 63 kW jako služebák a jezdit za 8 litrů na se mi fakt nikdy nepodařilo. I při jízdě bez ohledu na spotřebu (celý den popojíždění po okreskách se zastavováním každých 10 km; nebo dlouhá jízda po dálnici s 140 tachometrově) nebyla spotřeba nikdy větší než 6.6 litů na 100. Při úsporné jízdě je spotřeba lehce přes 5. Také jsem si myslel, že to bude náchylnější na jízdní styl, ale spotřeba je jen o málo větší než na předchozí fabii TDI. Těch 8 litrů se mi nikdy nepovedlo ani na soukromé HTP... P.S. A ještě malý dovětek k tomu TSI. Na autě není nejmenší závada. Žádné rachtání, netěsnosti atd. A když mám srovnat pocit z jízdy mezi TSI, TDI, HTP (a to podotýkám, že se všemi jsem najezdil hromadu tisíc kilometrů, všechno fabie), tak jednoznačně vyhrává TSI. Ale to je asi do jiné diskuze. David
×
×
  • Vytvořit nový...