freek Vloženo 20. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Snad se nebude Milan zlobit , našel jsem SZ co jsem si s ním psal, jak je s úpravou vačky spokojený....Auto je v celém spektru otáček víc hlučnější - toho jsem si všiml hned, když jsem vůz po úpravě přebíral. Na druhou stranu jízda je teď pohodovější, vůz zabírá lépe v nižších otáčkách než před úpravou a zároveň se mi zdá, že je míň "točivější" . Při předávání vozu mě mimo jiné říkali, že bych měl teď spíš jezdit na Natural 98.... To jsem si k srdci nevzal, páč jezdím furt na N95. Pokud bych se já měl teď rozhodnout znovu, tak bych na tu úpravu spíše nešel, protože se mi zdá, že ten hluk po úpravě je horší, než přínos upraveného motoru v nižších otáčkách... Jinak spotřeba je plus minus stejná jak před úpravou. Určitě se nezlobím, co jsem napsal, platí. Tímto součastně zdravím Freeka, kterému jsem zatím nestihl odepsat na SZ. Kdyby někoho v této věci ještě cokoli zajímalo, tak rád odpovím :-) zdravim milana . takže o spokojenosti už trochu obrázek mám . mám dotaz kdo úpravu prováděl ( jestli to nejni tajný ) a jestli po úpravě bylo provedeno pro porovnání měření na brzdě . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 22. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2006 Snad se nebude Milan zlobit , našel jsem SZ co jsem si s ním psal, jak je s úpravou vačky spokojený....Auto je v celém spektru otáček víc hlučnější - toho jsem si všiml hned, když jsem vůz po úpravě přebíral. Na druhou stranu jízda je teď pohodovější, vůz zabírá lépe v nižších otáčkách než před úpravou a zároveň se mi zdá, že je míň "točivější" . Při předávání vozu mě mimo jiné říkali, že bych měl teď spíš jezdit na Natural 98.... To jsem si k srdci nevzal, páč jezdím furt na N95. Pokud bych se já měl teď rozhodnout znovu, tak bych na tu úpravu spíše nešel, protože se mi zdá, že ten hluk po úpravě je horší, než přínos upraveného motoru v nižších otáčkách... Jinak spotřeba je plus minus stejná jak před úpravou. Určitě se nezlobím, co jsem napsal, platí. Tímto součastně zdravím Freeka, kterému jsem zatím nestihl odepsat na SZ. Kdyby někoho v této věci ještě cokoli zajímalo, tak rád odpovím :-) zdravim milana . takže o spokojenosti už trochu obrázek mám . mám dotaz kdo úpravu prováděl ( jestli to nejni tajný ) a jestli po úpravě bylo provedeno pro porovnání měření na brzdě . Úprava byla provedena v Motorsportu u Ing. Michla v Kuřimi u Brna (autorizovaný prodejce a servis vozů Škoda; tento servis upravuje Fabie pro sportovní závody a pokud se nepletu tak oni mají i svůj soutěžní tým jezdící na vozech Fabia), cena úpravy byla okolo 6.000,- Kč, a dále jsem si zaplatil měření na brzdě před i po úpravě, což bylo 1.500,- kč (první měření stálo 1.000,- Kč, další již za 500,- Kč). Před měřením jsem měl nejvyšší výkon 74 kW a točivý moment 131 Nm, po úpravě to je 75 kW a točivý moment 136 Nm s tím, že v nižších otáčkách je výkon a zejména vzrůst točivého momentu relativně vyšší. Uvedené parametry byly měřeny při použití paliva Natural 95. Graf z brzdy jsem zde už dával, pokud bude zájem (a najdu to), dám ho sem znovu. Dále se někdo ptal, zda vzrůst hlučnosti motoru není způsoben přechodem na Natural 95. Odpovídám není - při použití Naturalu 95 oproti Naturalu 98 je hlučnost trošku vyšší, ovšem toto dělalo i před úpravou a nezměnilo se to. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 23. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 Pozerám, že ten nárast je zhruba taký, ako u kamoša, čo čipoval 2,0 MPI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 26. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 RE Milan : dík za info . jenom prosím ještě řekni , co bylo myšleno tím , že motor po úpravě je míň ´´ točivější ´´ ? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 Chlapci ked ta pozeram na ten Chip tuning tak sa mi to nezda ide mi o motor HTP 40kw nieje tam nejaka blbost?? uz ste videli aj vacsi vykon HTP cka 40KW po chipe? diki PS: dufam ze tu nevznikne kvoli tomu vojna diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Tak jak to tak študuju,tak z toho nebude nic(alespoň u mě )-za ty prachy to nemá moc smysl a já už si zvyk na to jak jezdí teď .Každopádně jsem se něco dozvěděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 (editace) RE Milan : dík za info . jenom prosím ještě řekni , co bylo myšleno tím , že motor po úpravě je míň ´´ točivější ´´ ? dík Pojmem míň točivější jsem myslel, že při sešlápnutí plynu ručka otáčkoměru již neletí tak nahoru jako před úpravou při stejně intenzivní akceleraci vozu - ovšem je to můj subjektivní dojem. Protože se mi podařilo najít ty grafy, tak je níže přikládám. Jak už jsem uváděl, měření (obr. 1-3) je provedeno na Natural 95, v květnu 2005, tehde jsem měl najeto cca 45t km. obr. 1) - parametry vozu před úpravou obr. 2) - parametry vozu po úpravě obr. 3) - srovnání před/po úpravě obr. 4) - graf jiného vozu 1,4 16V/74 kW (srovnání před/po úpravě), který prošel totožnou úpravou někdy přede mnou. Současně se omluvám za kvalitu - je to pouze přefoceno "digitálem." Editováno: 27. Srpen 2006, autor: Milan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 parametry vozu před úpravou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 parametry vozu po úpravě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 srovnání před/po úpravě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 graf jiného vozu 1,4 16V/74 kW (srovnání před/po úpravě), který prošel totožnou úpravou někdy přede mnou zde přesně nevím, na jaký benzin oktanového čísla bylo měření provedeno, ani kolik měl tento vůz v době měření najeto km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 freek: ja vim, pravda boli Nezlob se na me, ale je to tak.... Kdyz sis nebyl pred koupi jisty, tak ti mohly byt napomocne charakteristiky motoru - tam bys jasne videl, ze 1.4 74kW dosahuje nejvyssiho vykonu tesne pred omezovacem, takze logicky - netocis, nejedes. Tuhle odpoved prosim neber urazlive, jen konstatuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 freek: ja vim, pravda boli Nezlob se na me, ale je to tak.... Kdyz sis nebyl pred koupi jisty, tak ti mohly byt napomocne charakteristiky motoru - tam bys jasne videl, ze 1.4 74kW dosahuje nejvyssiho vykonu tesne pred omezovacem, takze logicky - netocis, nejedes.Tuhle odpoved prosim neber urazlive, jen konstatuji... Bite ho!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkArt Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 freek: ja vim, pravda boli Nezlob se na me, ale je to tak.... Kdyz sis nebyl pred koupi jisty, tak ti mohly byt napomocne charakteristiky motoru - tam bys jasne videl, ze 1.4 74kW dosahuje nejvyssiho vykonu tesne pred omezovacem, takze logicky - netocis, nejedes.Tuhle odpoved prosim neber urazlive, jen konstatuji... ale zase natočíš .) a ujedeš a ty koukáš jen co tě to předjelo .)) pokud tedy to stačíš aniž by si pustil volant .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkArt Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 1,4 MPI 74kW 74/100 126/4400 78/106/132 8.900 Kč 10.591 Kč viz tady http://www.autopower.cz/ má s tim někdo něajkou zkušenost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Darkart: No, zrychleni si predstavuju jinak Ale ja proti tomu motoru nic nemam, sam jsem o nem uvazoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shalibaba Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Ahoj. Minulý týden jsem si pořídil FI r.v. 2005 1,4 74kW BBZ. Předchozí majitelka tvrdila, že je chipnutý. Dá se to nějak jednoduše poznat? Mám strach, když s tím jezdila do origo. servisu, jestli ji ŘJ omylem nepřehráli na původní soft. Poradíte jak to zjistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 zajeď někam na brzdu, kde ti to změří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipo Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 V čom spočiva ta HW uprava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.