Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

teď se jsem navíc zjistil, že už se objevil i ze předu, mám dojem, že se tam vždy objeví kapka po nastartování, když stojí tak nic :(

nevíte prosim vás někdo čím to je? anebo aspoň nakolik je to kritické? tady vepředu to může kapat i na tu cívku. :o

post-8-1153115868.jpg

Vloženo
teď se jsem navíc zjistil, že už se objevil i ze předu, mám dojem, že se tam vždy objeví kapka po nastartování, když stojí tak nic :(

nevíte prosim vás někdo čím to je? anebo aspoň nakolik je to kritické? tady vepředu to může kapat i na tu cívku. :o

Toto tecie z uzaveru olejoveho filtra. Tiez som to riesil a v servise to akurat dotiahli. Ale rozhodne to netieklo az tak ako tebe. Nemenil si teraz niekedy olej, nedoslo k jeho preliatiu?

Vloženo

to Lubo

Ano filtrem to může být, asi před tydnem pře těmi 500km jsem byl na servisu po 60t km v autorizovanem škoda servisu do té doby vše v pořádku teď tyhle dvě závády :(

trvalo jim to navíc neskutěčně dlouho a stálo hodně peněz na to že vyměnili olej a svíčky.

to Kláca

Nevím ja nejsem automechanik, ale z jeho fota se mi zdálo, že to je na druhé straně. Tak se omlouvám pokud je to stejný problém a teda dofám, že není

:unsure:

Vloženo

Nevíte někdo o solidním servisu v Brně kde by mi dotáhli alespoň ten filtr? Sám ho nemám čím dotáhnout ani nevím kde jak a co dotahovat :huh:

Potřeboval bych se s autem ještě dostat domů tj. přes 300km...

Vloženo
Nevíte někdo o solidním servisu v Brně kde by mi dotáhli alespoň ten filtr? Sám ho nemám čím dotáhnout ani nevím kde jak a co dotahovat :huh:

Potřeboval bych se s autem ještě dostat domů tj. přes 300km...

Co vím, tak filtr se pouze mázne olejem a dotáhne se rukou, jak je to u HTP nevím, tam se mění jen vložka. Zkus to chytit oběma rukama a dotáhnout silou.

Vloženo
to Lubo

Ano filtrem to může být, asi před tydnem pře těmi 500km jsem byl na servisu po 60t km v autorizovanem škoda servisu do té doby vše v pořádku teď tyhle dvě závády :(

trvalo jim to navíc neskutěčně dlouho a stálo hodně peněz na to že vyměnili olej a svíčky.

to Kláca

Nevím ja nejsem automechanik, ale z jeho fota se mi zdálo, že to je na druhé straně. Tak se omlouvám pokud je to stejný problém a teda dofám, že není

:unsure:

Pokial ti to robili v autorizovanom servise a pred tym nic netieklo tak by som to jednoznacne reklamoval! Akonahle s tym zacnes nieco robit tak uz ti to nemusia uznat.

Vloženo

tak jsem to vytřel do sucha, večer se s ním půjdu projet a uvidím, co to udělá :huh:

já jen aby to těch 300-500km bylo v pohodě aby se tam ještě něco nepoto... :(

ale dík všem za rady

Vloženo

Olej sa dostáva aj do alternátora - to nie je dobré! Šup do servisu a reklamovať!!!

Mali sme podobný prípad na firemnom Fiate. Pri servisnej prehliadke zabudli skvelí mechanici vložiť naspäť odmerku oleja, a pekne fŕkal olej na všetky smery. Alternátor to úplne odrovnalo, nový stál nekresťanské peniaze. A samozrejme, reklamáciu neuznali.

Vloženo
Nevíte někdo o solidním servisu v Brně kde by mi dotáhli alespoň ten filtr? Sám ho nemám čím dotáhnout ani nevím kde jak a co dotahovat  :huh:

Potřeboval bych se s autem ještě dostat domů tj. přes 300km...

Co vím, tak filtr se pouze mázne olejem a dotáhne se rukou, jak je to u HTP nevím, tam se mění jen vložka. Zkus to chytit oběma rukama a dotáhnout silou.

přesně, mění se jen vložka a to pouzdro se dotáhne, ale ne moc silou, ono jakoby zaskočí, jen se mění s vložkou i gumička - těsnění.

Vloženo
Olej sa dostáva aj do alternátora - to nie je dobré! Šup do servisu a reklamovať!!!

Mali sme podobný prípad na firemnom Fiate. Pri servisnej prehliadke zabudli skvelí mechanici vložiť naspäť odmerku oleja, a pekne fŕkal olej na všetky smery. Alternátor to úplne odrovnalo, nový stál nekresťanské peniaze. A samozrejme, reklamáciu neuznali.

No presne z toho mam obavu ze by to ten alternator mohl blbe rozdejchavat, holt asi budu muset kazdych 50km zastavovat a utirat ;(

Vloženo
Nevíte někdo o solidním servisu v Brně kde by mi dotáhli alespoň ten filtr? Sám ho nemám čím dotáhnout ani nevím kde jak a co dotahovat  :huh:

Potřeboval bych se s autem ještě dostat domů tj. přes 300km...

Co vím, tak filtr se pouze mázne olejem a dotáhne se rukou, jak je to u HTP nevím, tam se mění jen vložka. Zkus to chytit oběma rukama a dotáhnout silou.

přesně, mění se jen vložka a to pouzdro se dotáhne, ale ne moc silou, ono jakoby zaskočí, jen se mění s vložkou i gumička - těsnění.

No na tom gumeném víčku je 25+5 Nm pokud si to správně pamatuji ale nejde s ním hnout rukou ani náhodou.

Ale už vím s jistotou, že to teče přímo spod toho víčka...

Vloženo

Mozno tam skvely mechanici v origo servise zabudli dat tesnenie :)

Skus ked tak kupit olejovy filter a vymenit ho a dat tam aj nove tesnenie ktore by malo byt k tomu. Alebo to chod reklamovat.

Preto si olej a vsetky podobne veci robim sam -_-

Vloženo
to Lubo

Ano filtrem to může být, asi před tydnem pře těmi 500km jsem byl na servisu po 60t km v autorizovanem škoda servisu do té doby vše v pořádku teď tyhle dvě závády :(

trvalo jim to navíc neskutěčně dlouho a stálo hodně peněz na to že vyměnili olej a svíčky.

to Kláca

Nevím ja nejsem automechanik, ale z jeho fota se mi zdálo, že to je na druhé straně. Tak se omlouvám pokud je to stejný problém a teda dofám, že není

:unsure:

soráč sem tě zblbnul, já to poplet, pecounuv problém sem nějak dopodrobna nezkoumal, pardóoon ;)

Vloženo
soráč sem tě zblbnul, já to poplet, pecounuv problém sem nějak dopodrobna nezkoumal, pardóoon ;)

-_- stane se. jsem rád, že to není to samé páč takové harakiri s motorem jak mr.pecoun fakt nechci.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

ja jsem to utiral prubezne kazdych par km jsem zastavoval jak de*il no stejne dostal zabrat ale zatim to vypada ze altik zije a funguje ok

ted zas resim simering na klice jsem zvedav jak to dopadne o vikendu se jde na to.

Vloženo

Já řešil podobný problém. Po výměně oleje se mi začalo kouřit po jízdě z motoru. Motor byl na levé straně ze předu od oleje... prvně mi chvíli trvalo než jsme zjistil co tam kouří. Z toho jsem byl dost v panice, nebylo dost příjemný když šel z motoru černý dým a smrdělo to, jak když se něco pálí. Pod olejovým filtrem sucho. Takže co? A co z toho nakonec vylezlo? Že byl špatně doklapnutý plastový kryt motoru = nebyla pořádně vsunuta měrka oleje = tudy olej po zahřátí stříkal ven = a jak to trošku stříkalo do motorového prostoru, samozřejmě olej nastříkal i na zadní stranu na výfukové potrubí = olej se na turbce škvařil = černý kouř a smrad ! ;-))

čili naprostá banalita, ale vyděsilo mě to dost a přijít a to, odkud tekl olej mi taky chvíli zabralo ;)) B)lol

  • o 2 roky později...
Vloženo

Tecie mi olej spod veka olejoveho filtra aj po dodatocnom dotiahnuti. Servis si robim sam, doteraz bez problemov. Vzdy som to totahoval len zlahka, co sa teraz neda povedat. Najazdene 120 tis. Filter davam Champion. Pokazit sa tam nema co, tak to vidim na vadnu tesniacu gumicku. Alebo mate ine poznatky?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...