Přejít na obsah

Ztráta oleje


bartys

Doporučené příspěvky

no podľa mňa je úplne jednoduchšie rozpoliť blok na vymontovanom motore ako na namontovanom....fakt si to neviem predstaviť robiť to na vozidle...

urobené má,ale hlava znova dolu,takže znova nové tesnenie,šróby hlavy,šróby na ojnice,tmely

Těsnění atd. dávat znova nemusí ani šrouby - dokonce se šrouby v některých případech nedávají ani tehdy, když to má najeto např. 200 tis km. Pokud na tom "částečném" go motoru moc nenajel, neřešil bych ostatní těsnění, které tam bylo nedávno dáváno a zaměřil bych se na kroužky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě to samozřejmě zabere delší dobu. To jsem nevěděl.

Na některé motorizace jsou kroužky docela drahé, ale právě na tuto fábku stojí (jak jsem psal) nějakých 1500,-Kč a i kdyby to dělali 12 hodin, tak se mně zdá těch 500 euro drahé. Mně to stálo všechno i se spojkou vč. přítlačáku, kompletně s rozvodama i s pumou, svíčkama, guferama atd., olejem, všema filtrama nějakých 9 tis i s prací, ale je pravda, že některé věci jsem měl "z druhé ruky", takže jsem dost ušetřil a dělal mi to garážník. Docela u toho nadával, ale už mi to olej nežere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zdravím Vás,

 

mám taký problém, mám škodu 1.2 HTP 40kw r.v 2006. Dával som si jednému známemu mechanikovi (bývalej priateľky strýko) vymeniť štartér. Z opravy štartéra sa vyklula výmena rozvodov a hlavy na motore. A však od kedy mi to auto vyšlo z dielne tak sa mi stráca olej. Nie raz som už skoro zadrel kvôli tomu motor lebo som si nedával na to pozor. Stráca sa asi rýchlosťou že na dve plné nádrže benzínu sa mi stratí komplet všetok olej. Dolievam ho asi každý mesiac a pol doplna. Kedže počas procesu týchto oprav som sa s priateľkou rozišiel tak už nie je možné sa ku nemu vrátiť a nechať mu to znovu spraviť. Dal som to daľšiemu mechanikovi a on mi povedal že na to aby zistil závadu by musel rozobrať komplet celý motor porobiť zmeny a vyšlo by ma to asi na 500 € čož je veľmi veľa. Tak sme sa dohodli že mi vymení semeringy a uvidí sa čo dalej. Po výmene som mal pocit že už olej netečie no mýlil som sa, stále tečie. Najhoršie je že nedokážem dôjsť na príčinu, pod autom nemám nikdy žiadne flaky, motor nie je utečený po vizuálnej stránke nie je možné aby niekam von vytekal. Jediná možnosť je že sa spaluje v motore. Preto sa chcem spýtať, ak tu je niekto skúsený či by mi nevedel poradiť kde by sa mohla nachádzať závada lebo už som zúfalý a 500€ za opravu si nemôžem dovoliť dať tak len ako debil dolievam každý mesiac olej. Vec ktorú si všimol daný mechanik je, že sviečky od motora alebo od valcov už neviem sú docela zanesené olejom takže asi sa to teda v tom motore bude spalovať.

Za každú radu budem vdačný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíše než zapečené by mohly být i prasklé. Kdo ví, jak to opravil.
Když máš tak velkou spotřebu oleje, tak Ti odejde (pokud se již nestalo) lambda sonda a katalyzátor. Cena za opravu tomu odpovídá.
Pokud to nebudeš řešit, může se stát, že vzhledem k výše uvedenému neprojdeš STK a tím nebudeš i jezdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...