Milan123 Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Máte někdo zkušenosti s výměnou původního vzduchového filtru za K&N filtr? Mám na mysli výměnu pouze vložky ne (!!!) celé sání. Mám 1,6/75 kW. Pokud se to zde již probíralo omlouvám se, ale nenašel jsem to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Už se to tu probíralo. Mám pocit, že co člověk to názor. Já jsem vyměnil cca před měsícem a naprostá spokojenost. Subjektivní pocit je, že auto jede "klidněji" a taky se mi o kousek vylepšila maximálka . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 21. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2006 Už se to tu probíralo. Mám pocit, že co člověk to názor. Já jsem vyměnil cca před měsícem a naprostá spokojenost. Subjektivní pocit je, že auto jede "klidněji" a taky se mi o kousek vylepšila maximálka . Taky tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 22. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2006 Já měl u svého předchozího auta sportovní filtr KINGDRAGON, myslím že je to taky renomovaná značka, ale upřímně řečeno, žádný rozdíl jsem necítil, myslím že to má znatelný význam spolu s celkovou úpravou sání a jiným výfukem, aby motor "lépe dýchal". Každopádně výrobce tvrdí, že sportovní vzduchové filtry díky své struktuře umožňují až o 40% větší průchodnost vzduchu. Slibovaný nárůst výkonu cca 2% myslím běžný uživatel nepozná. Ale co -auto je pro chlapa taky tak trochu koníček, tak hlavně že nám to dělá radost a máme dobrý pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 Ahoj, u mě s KN naprostá spokojenost. Používám ho už 3 roky a super - klidnější chod, auto jde lépe do otáček a jak už bylo napsáno také to trochu líp jede. Vyplatí se trochu si připlatit a koupit KN nebo JR - opravdu jsou podstatně kvalitnější než ty univerzály nebo jejich napodobeniny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 (editace) Ja ho pouzivam cca tak rok v Octe 1.8T a muzu jen vrele doporucit. Chod motoru je opravdu klidnejsi a taky trosku zmohutnel zvuk a lip to reaguje na pridavani plynu. Editováno: 12. Květen 2007, autor: Dragonetti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan123 Vloženo 27. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2006 Díky za Vaše názory, přesvědčili jste mě, jdu do toho, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 30. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2006 Pánové, na http://skoda.panda.cz jsem našel následující názor, který přikládám k posouzení. jinak podle mého pochybuji že by právě uvedené potíže způsobil KN filtr, leda snad že by ho dotyčný pán "přemastil" olejem, ten pak udělal neplechu na váze vzduchu, nebo tam byl jiný problém. Jinak pro informaci, neodolal jsem a už ho na svém autě mám taky a zatím spokojenost, myslím že kdyby byl špatný, tak ho nebude dávat ŠKODA motor sport také na svá doprovodná vozidla ! Tady je ten příspěvek: .............Rád bych se s vámi podělil o moji zkušenost s kuželovým sportovním filtrem K&N namontovaným na Octavii 2,0 . Než se začnu rozepisovat dále, chci podotknout , že moje zkušenost je ryze špatná a výměnu u Octavie a obecně u moderních aut s řízeným sáním a elektronickou váhou vzduchu absolutně nedoporučuju. A netýká se to pouze Škodovek . Stálo mě to později mnoho nervů, času a peněz navíc abych uvedl auto alespoň do původního stavu. To na začátek. Pod vidinou zlepšení výkonu a sportovnějšího zvuku auta jsem loni v dubnu podlehl reklamě a tento zázrak na mé auto pořídil. Prvotní radost a hutný sportovní zvuk vycházející od motoru byl po cca 3 týdnech vystřídán naprostou beznadějí následovanou později víc než častou návštěvou v servisu a celá ta sranda včetně nákupu filtru (a to já idiot si přikoupil ještě čistící sadu) mě do teď přišla přesně na 18500,- bruto . Začalo to zcela nenápadně a to kolapsem lambda sondy následované totální destrukcí a znefunkčněním váhy vzduchu u sání . Reklama nelhala, opravdu se do motoru přes filtr dostalo kýžené větší množství vzduchu než je obvyklé, ten si spokojeně pobrukoval až do chvíle , kdy standarně dimenzovaná váha vzduchu zcela zkolabovala. Prostě přestala měřit , došlo k takzvanému přefouknutí. Máte-li moderní auto s váhou vzduchu nedělejte stejnou chybu jako já. Za ten třítýdení požitek z jízdy to opravu nestojí. U škodovek s karburátorem no problem , nic se nestane (tedy myšleno bude to fungovat, nic nezničíte ale taky nic nezískáte) , u novějších motorů řízených elektronicky ruce pryč. Stačí že jsem naletěl já........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 30. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2006 Taky ho mám... chod je klidnější a jde ochotněji do otáček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 30. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2006 Minulý týden jsem vyměnil vložku filtru KN za kompletní kit sání - velký kužel KN pro turbo a malý kužel KN pro kompresor. A je to super - lepší zvuk a celkově i chod motoru. Auto nešetřím - jezdim jako prase. Jen tak mimochodem mám 1,8 20V turbo RS - výkon někde okolo 200 kW. Auto přede jako kotě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 Ja tiež uvažujem o výmene filtru za KN. Mam 1.8T 20V. kde ste ho kupovali ? A ktorý presne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí? Je na to taková spešl čistící sada se šamponem a olejem, doporučený je to po 50tis.km ale spíš se říká po 30tis.km u KN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Ja koupil vlozku od Green a taky spokojenost ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 něco málo http://www.partspoint.harpie.cz/sportovni-filtry.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 zdar, a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí? Doporuceni k cisteni je naprosta ptakovina na cesky silnice, kde je bordelu az az. Ja ho cistim podle potreby, tzn. ted sem ho vyndaval po 7000km a jeste to vypadalo ok, takze pocitam tak za 2-3 mesice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hynek Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 zdar,a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej? Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč. Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz. Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý. Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět. Jinak ta vložka bude asi dobrá volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 (editace) zdar,a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej? Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč. Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz. Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý. Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět. Jinak ta vložka bude asi dobrá volba jo,díky,si myslímtaky že bude lepší volba tento nekonečný filtr než každý rok kupovat papírák. jinak na ten kužel máš nějak extra přivedený vzduch?mám pocit že to pak zbytečně hltá teplý vzduch z motoru! ještě se optám,už jste někdo měnil podtlakové hadičky co jsou k tomu turbu a k ventilu?ty slabší mám origo ale ty silnější ne,výkon se zdá je někde v háji a mě to se...e! Editováno: 28. Květen 2007, autor: octaviaman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hynek Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 zdar,a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej? Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč. Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz. Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý. Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět. Jinak ta vložka bude asi dobrá volba jo,díky,si myslímtaky že bude lepší volba tento nekonečný filtr než každý rok kupovat papírák. jinak na ten kužel máš nějak extra přivedený vzduch?mám pocit že to pak zbytečně hltá teplý vzduch z motoru! ještě se optám,už jste někdo měnil podtlakové hadičky co jsou k tomu turbu a k ventilu?ty slabší mám origo ale ty silnější ne,výkon se zdá je někde v háji a mě to se...e! Kužel mám odstíněný takovou kapsou z nerezu,která slouží i jako držák celého filtru.Nasávání vzduchu dodatečně udělané nemám,jen origo. Pokles výkonu ale nepozoruju a hadice jsou taky origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 On pritom kuzelu uz by se vyplatilo mit sani na kapote ... jinak vlozka od GREEN stala okolo 2tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SIR Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Máte někdo zkušenosti s výměnou původního vzduchového filtru za K&N filtr? Mám na mysli výměnu pouze vložky ne (!!!) celé sání. Mám 1,6/75 kW. Pokud se to zde již probíralo omlouvám se, ale nenašel jsem to. Mám ho na 1.8T/110. Měřili jsme to i na brzdě přidalo to cca 3kW výkonu. Měl jsem to i na laděné 1.8T na 146kW (origo) resp 150kW ( K&N). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 30. Květen 2007 Sdílet Vloženo 30. Květen 2007 Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 30. Květen 2007 Sdílet Vloženo 30. Květen 2007 Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje? Tak já mám třeba přírubu na filtr až za tou "destičkou"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje? Tak já mám třeba přírubu na filtr až za tou "destičkou"... No to já taky mám tu přírubu za tou destičkou.Už jsem to zjišťoval co to vlastně je a je to výkonový koncový stupeň N122, který je právě umístěn na "bedně"sání. A co právě s tím,když bych tam chtěl dat kit sání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.