Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Máte někdo zkušenosti s výměnou původního vzduchového filtru za K&N filtr? Mám na mysli výměnu pouze vložky ne (!!!) celé sání. Mám 1,6/75 kW. Pokud se to zde již probíralo omlouvám se, ale nenašel jsem to.

Už se to tu probíralo. Mám pocit, že co člověk to názor. Já jsem vyměnil cca před měsícem a naprostá spokojenost. Subjektivní pocit je, že auto jede "klidněji" a taky se mi o kousek vylepšila maximálka :) .

Už se to tu probíralo. Mám pocit, že co člověk to názor. Já jsem vyměnil cca před měsícem a naprostá spokojenost. Subjektivní pocit je, že auto jede "klidněji" a taky se mi o kousek vylepšila maximálka :) .

Taky tak -_-

Já měl u svého předchozího auta sportovní filtr KINGDRAGON, myslím že je to taky renomovaná značka, ale upřímně řečeno, žádný rozdíl jsem necítil, myslím že to má znatelný význam spolu s celkovou úpravou sání a jiným výfukem, aby motor "lépe dýchal". Každopádně výrobce tvrdí, že sportovní vzduchové filtry díky své struktuře umožňují až o 40% větší průchodnost vzduchu. Slibovaný nárůst výkonu cca 2% myslím běžný uživatel nepozná. Ale co -auto je pro chlapa taky tak trochu koníček, tak hlavně že nám to dělá radost a máme dobrý pocit

-_-

Ahoj, u mě s KN naprostá spokojenost. Používám ho už 3 roky a super - klidnější chod, auto jde lépe do otáček a jak už bylo napsáno také to trochu líp jede. Vyplatí se trochu si připlatit a koupit KN nebo JR - opravdu jsou podstatně kvalitnější než ty univerzály nebo jejich napodobeniny.

Ja ho pouzivam cca tak rok v Octe 1.8T a muzu jen vrele doporucit. Chod motoru je opravdu klidnejsi a taky trosku zmohutnel zvuk a lip to reaguje na pridavani plynu.

Upraveno od Dragonetti

  • Autor

Díky za Vaše názory, přesvědčili jste mě, jdu do toho,

Pánové, na http://skoda.panda.cz jsem našel následující názor, který přikládám k posouzení. jinak podle mého pochybuji že by právě uvedené potíže způsobil KN filtr, leda snad že by ho dotyčný pán "přemastil" olejem, ten pak udělal neplechu na váze vzduchu, nebo tam byl jiný problém. Jinak pro informaci, neodolal jsem a už ho na svém autě mám taky a zatím spokojenost, myslím že kdyby byl špatný, tak ho nebude dávat ŠKODA motor sport také na svá doprovodná vozidla !

Tady je ten příspěvek:

.............Rád bych se s vámi podělil o moji zkušenost s kuželovým sportovním filtrem K&N namontovaným na Octavii 2,0 . Než se začnu rozepisovat dále, chci podotknout , že moje zkušenost je ryze špatná a výměnu u Octavie a obecně u moderních aut s řízeným sáním a elektronickou váhou vzduchu absolutně nedoporučuju. A netýká se to pouze Škodovek . Stálo mě to později mnoho nervů, času a peněz navíc abych uvedl auto alespoň do původního stavu. To na začátek. Pod vidinou zlepšení výkonu a sportovnějšího zvuku auta jsem loni v dubnu podlehl reklamě a tento zázrak na mé auto pořídil. Prvotní radost a hutný sportovní zvuk vycházející od motoru byl po cca 3 týdnech vystřídán naprostou beznadějí následovanou později víc než častou návštěvou v servisu a celá ta sranda včetně nákupu filtru (a to já idiot si přikoupil ještě čistící sadu) mě do teď přišla přesně na 18500,- bruto . Začalo to zcela nenápadně a to kolapsem lambda sondy následované totální destrukcí a znefunkčněním váhy vzduchu u sání . Reklama nelhala, opravdu se do motoru přes filtr dostalo kýžené větší množství vzduchu než je obvyklé, ten si spokojeně pobrukoval až do chvíle , kdy standarně dimenzovaná váha vzduchu zcela zkolabovala. Prostě přestala měřit , došlo k takzvanému přefouknutí. Máte-li moderní auto s váhou vzduchu nedělejte stejnou chybu jako já. Za ten třítýdení požitek z jízdy to opravu nestojí. U škodovek s karburátorem no problem , nic se nestane (tedy myšleno bude to fungovat, nic nezničíte ale taky nic nezískáte) , u novějších motorů řízených elektronicky ruce pryč. Stačí že jsem naletěl já........

Taky ho mám... chod je klidnější a jde ochotněji do otáček... ;)-_-

Minulý týden jsem vyměnil vložku filtru KN za kompletní kit sání - velký kužel KN pro turbo a malý kužel KN pro kompresor. A je to super - lepší zvuk a celkově i chod motoru. Auto nešetřím - jezdim jako prase.

Jen tak mimochodem mám 1,8 20V turbo RS - výkon někde okolo 200 kW. Auto přede jako kotě.

  • 9 měsíců později...

Ja tiež uvažujem o výmene filtru za KN. Mam 1.8T 20V.

kde ste ho kupovali ? A ktorý presne ?

Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí?

Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí?

Je na to taková spešl čistící sada se šamponem a olejem, doporučený je to po 50tis.km ale spíš se říká po 30tis.km u KN

Ja koupil vlozku od Green a taky spokojenost !

  • 2 týdny později...

zdar,

a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej?

Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí?

Doporuceni k cisteni je naprosta ptakovina na cesky silnice, kde je bordelu az az. Ja ho cistim podle potreby, tzn. ted sem ho vyndaval po 7000km a jeste to vypadalo ok, takze pocitam tak za 2-3 mesice.

zdar,

a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej?

Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč.

Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz.

Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý.

Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět.

Jinak ta vložka bude asi dobrá volba :palec2:

zdar,

a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej?

Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč.

Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz.

Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý.

Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět.

Jinak ta vložka bude asi dobrá volba :palec2:

jo,díky,si myslímtaky že bude lepší volba tento nekonečný filtr než každý rok kupovat papírák.

jinak na ten kužel máš nějak extra přivedený vzduch?mám pocit že to pak zbytečně hltá teplý vzduch z motoru!

ještě se optám,už jste někdo měnil podtlakové hadičky co jsou k tomu turbu a k ventilu?ty slabší mám origo ale ty silnější ne,výkon se zdá je někde v háji a mě to se...e!

Upraveno od octaviaman

zdar,

a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej?

Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč.

Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz.

Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý.

Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět.

Jinak ta vložka bude asi dobrá volba :palec2:

jo,díky,si myslímtaky že bude lepší volba tento nekonečný filtr než každý rok kupovat papírák.

jinak na ten kužel máš nějak extra přivedený vzduch?mám pocit že to pak zbytečně hltá teplý vzduch z motoru!

ještě se optám,už jste někdo měnil podtlakové hadičky co jsou k tomu turbu a k ventilu?ty slabší mám origo ale ty silnější ne,výkon se zdá je někde v háji a mě to se...e!

Kužel mám odstíněný takovou kapsou z nerezu,která slouží i jako držák celého filtru.Nasávání vzduchu dodatečně udělané nemám,jen origo.

Pokles výkonu ale nepozoruju a hadice jsou taky origo.

On pritom kuzelu uz by se vyplatilo mit sani na kapote :D ... jinak vlozka od GREEN stala okolo 2tis.

Máte někdo zkušenosti s výměnou původního vzduchového filtru za K&N filtr? Mám na mysli výměnu pouze vložky ne (!!!) celé sání. Mám 1,6/75 kW. Pokud se to zde již probíralo omlouvám se, ale nenašel jsem to.

Mám ho na 1.8T/110. Měřili jsme to i na brzdě přidalo to cca 3kW výkonu. Měl jsem to i na laděné 1.8T na 146kW (origo) resp 150kW ( K&N).

Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje?

Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje?

Tak já mám třeba přírubu na filtr až za tou "destičkou"...

Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje?

Tak já mám třeba přírubu na filtr až za tou "destičkou"...

No to já taky mám tu přírubu za tou destičkou.Už jsem to zjišťoval co to vlastně je a je to výkonový koncový stupeň N122, který je právě umístěn na "bedně"sání. A co právě s tím,když bych tam chtěl dat kit sání?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.