Publikováno Červenec 18, 200619 r Máte někdo zkušenosti s výměnou původního vzduchového filtru za K&N filtr? Mám na mysli výměnu pouze vložky ne (!!!) celé sání. Mám 1,6/75 kW. Pokud se to zde již probíralo omlouvám se, ale nenašel jsem to.
Červenec 19, 200619 r Už se to tu probíralo. Mám pocit, že co člověk to názor. Já jsem vyměnil cca před měsícem a naprostá spokojenost. Subjektivní pocit je, že auto jede "klidněji" a taky se mi o kousek vylepšila maximálka .
Červenec 21, 200619 r Už se to tu probíralo. Mám pocit, že co člověk to názor. Já jsem vyměnil cca před měsícem a naprostá spokojenost. Subjektivní pocit je, že auto jede "klidněji" a taky se mi o kousek vylepšila maximálka . Taky tak
Červenec 22, 200619 r Já měl u svého předchozího auta sportovní filtr KINGDRAGON, myslím že je to taky renomovaná značka, ale upřímně řečeno, žádný rozdíl jsem necítil, myslím že to má znatelný význam spolu s celkovou úpravou sání a jiným výfukem, aby motor "lépe dýchal". Každopádně výrobce tvrdí, že sportovní vzduchové filtry díky své struktuře umožňují až o 40% větší průchodnost vzduchu. Slibovaný nárůst výkonu cca 2% myslím běžný uživatel nepozná. Ale co -auto je pro chlapa taky tak trochu koníček, tak hlavně že nám to dělá radost a máme dobrý pocit
Červenec 24, 200619 r Ahoj, u mě s KN naprostá spokojenost. Používám ho už 3 roky a super - klidnější chod, auto jde lépe do otáček a jak už bylo napsáno také to trochu líp jede. Vyplatí se trochu si připlatit a koupit KN nebo JR - opravdu jsou podstatně kvalitnější než ty univerzály nebo jejich napodobeniny.
Červenec 25, 200619 r Ja ho pouzivam cca tak rok v Octe 1.8T a muzu jen vrele doporucit. Chod motoru je opravdu klidnejsi a taky trosku zmohutnel zvuk a lip to reaguje na pridavani plynu. Upraveno Květen 12, 200718 r od Dragonetti
Červenec 30, 200619 r Pánové, na http://skoda.panda.cz jsem našel následující názor, který přikládám k posouzení. jinak podle mého pochybuji že by právě uvedené potíže způsobil KN filtr, leda snad že by ho dotyčný pán "přemastil" olejem, ten pak udělal neplechu na váze vzduchu, nebo tam byl jiný problém. Jinak pro informaci, neodolal jsem a už ho na svém autě mám taky a zatím spokojenost, myslím že kdyby byl špatný, tak ho nebude dávat ŠKODA motor sport také na svá doprovodná vozidla ! Tady je ten příspěvek: .............Rád bych se s vámi podělil o moji zkušenost s kuželovým sportovním filtrem K&N namontovaným na Octavii 2,0 . Než se začnu rozepisovat dále, chci podotknout , že moje zkušenost je ryze špatná a výměnu u Octavie a obecně u moderních aut s řízeným sáním a elektronickou váhou vzduchu absolutně nedoporučuju. A netýká se to pouze Škodovek . Stálo mě to později mnoho nervů, času a peněz navíc abych uvedl auto alespoň do původního stavu. To na začátek. Pod vidinou zlepšení výkonu a sportovnějšího zvuku auta jsem loni v dubnu podlehl reklamě a tento zázrak na mé auto pořídil. Prvotní radost a hutný sportovní zvuk vycházející od motoru byl po cca 3 týdnech vystřídán naprostou beznadějí následovanou později víc než častou návštěvou v servisu a celá ta sranda včetně nákupu filtru (a to já idiot si přikoupil ještě čistící sadu) mě do teď přišla přesně na 18500,- bruto . Začalo to zcela nenápadně a to kolapsem lambda sondy následované totální destrukcí a znefunkčněním váhy vzduchu u sání . Reklama nelhala, opravdu se do motoru přes filtr dostalo kýžené větší množství vzduchu než je obvyklé, ten si spokojeně pobrukoval až do chvíle , kdy standarně dimenzovaná váha vzduchu zcela zkolabovala. Prostě přestala měřit , došlo k takzvanému přefouknutí. Máte-li moderní auto s váhou vzduchu nedělejte stejnou chybu jako já. Za ten třítýdení požitek z jízdy to opravu nestojí. U škodovek s karburátorem no problem , nic se nestane (tedy myšleno bude to fungovat, nic nezničíte ale taky nic nezískáte) , u novějších motorů řízených elektronicky ruce pryč. Stačí že jsem naletěl já........
Červenec 30, 200619 r Minulý týden jsem vyměnil vložku filtru KN za kompletní kit sání - velký kužel KN pro turbo a malý kužel KN pro kompresor. A je to super - lepší zvuk a celkově i chod motoru. Auto nešetřím - jezdim jako prase. Jen tak mimochodem mám 1,8 20V turbo RS - výkon někde okolo 200 kW. Auto přede jako kotě.
Květen 12, 200718 r Ja tiež uvažujem o výmene filtru za KN. Mam 1.8T 20V. kde ste ho kupovali ? A ktorý presne ?
Květen 12, 200718 r Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí?
Květen 13, 200718 r Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí? Je na to taková spešl čistící sada se šamponem a olejem, doporučený je to po 50tis.km ale spíš se říká po 30tis.km u KN
Květen 27, 200718 r zdar, a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej?
Květen 27, 200718 r Mám jen vložku ajsem spokojenej.Akorat nevím kdy ho mám včistit.Nevíte někdo,jak často se čistí? Doporuceni k cisteni je naprosta ptakovina na cesky silnice, kde je bordelu az az. Ja ho cistim podle potreby, tzn. ted sem ho vyndaval po 7000km a jeste to vypadalo ok, takze pocitam tak za 2-3 mesice.
Květen 28, 200718 r zdar,a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej? Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč. Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz. Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý. Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět. Jinak ta vložka bude asi dobrá volba
Květen 28, 200718 r zdar,a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej? Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč. Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz. Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý. Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět. Jinak ta vložka bude asi dobrá volba jo,díky,si myslímtaky že bude lepší volba tento nekonečný filtr než každý rok kupovat papírák. jinak na ten kužel máš nějak extra přivedený vzduch?mám pocit že to pak zbytečně hltá teplý vzduch z motoru! ještě se optám,už jste někdo měnil podtlakové hadičky co jsou k tomu turbu a k ventilu?ty slabší mám origo ale ty silnější ne,výkon se zdá je někde v háji a mě to se...e! Upraveno Květen 28, 200718 r od octaviaman
Květen 28, 200718 r zdar,a co na TDI,máte někdo zkušenost?a kolik to všechno koštuje?myslímvloža,šampon,olej? Já mám už asi dva roky na TDIčku kužel od Greenu,kupoval jsem ho myslím okolo 3000Kč. Vložka bude stát asi méně.Čistící sadu si kupuju originál taky od Greenu přes Autodoplnky.cz. Olej mám ještě původní,toho se tolik nespotřebuje a šampon jsem ted kupoval teprve druhý. Litr výjde neco kolem 800Kč.A čistím to když je filtr už černý,na té zelené barvě je to dobře vidět. Jinak ta vložka bude asi dobrá volba jo,díky,si myslímtaky že bude lepší volba tento nekonečný filtr než každý rok kupovat papírák. jinak na ten kužel máš nějak extra přivedený vzduch?mám pocit že to pak zbytečně hltá teplý vzduch z motoru! ještě se optám,už jste někdo měnil podtlakové hadičky co jsou k tomu turbu a k ventilu?ty slabší mám origo ale ty silnější ne,výkon se zdá je někde v háji a mě to se...e! Kužel mám odstíněný takovou kapsou z nerezu,která slouží i jako držák celého filtru.Nasávání vzduchu dodatečně udělané nemám,jen origo. Pokles výkonu ale nepozoruju a hadice jsou taky origo.
Květen 28, 200718 r On pritom kuzelu uz by se vyplatilo mit sani na kapote ... jinak vlozka od GREEN stala okolo 2tis.
Květen 29, 200718 r Máte někdo zkušenosti s výměnou původního vzduchového filtru za K&N filtr? Mám na mysli výměnu pouze vložky ne (!!!) celé sání. Mám 1,6/75 kW. Pokud se to zde již probíralo omlouvám se, ale nenašel jsem to. Mám ho na 1.8T/110. Měřili jsme to i na brzdě přidalo to cca 3kW výkonu. Měl jsem to i na laděné 1.8T na 146kW (origo) resp 150kW ( K&N).
Květen 30, 200718 r Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje?
Květen 30, 200718 r Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje? Tak já mám třeba přírubu na filtr až za tou "destičkou"...
Květen 31, 200718 r Chtěl bych se zeptat jaký je postup při výměně celého sání,myslím tím celý kit. Zajíma mě hlavně kam se namontuje potom ta "destička" co je přímo na origo sání.Zřejmě ta "destička" jak to mu říkám, bde nějaká ta váha vzduchu.Co potom s ní,když filtr vyhodím a dám tam třeba kuželový?Kam se montuje? Tak já mám třeba přírubu na filtr až za tou "destičkou"... No to já taky mám tu přírubu za tou destičkou.Už jsem to zjišťoval co to vlastně je a je to výkonový koncový stupeň N122, který je právě umístěn na "bedně"sání. A co právě s tím,když bych tam chtěl dat kit sání?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.