Publikováno Srpen 20, 201114 r Ahoj prosimvas uz jsem tady o tom cetl .. kdyz mam volnobeh tak neco trochu klepe .. nevim co to je Kdyz jsem to resil tak jsem se docetl ze to je spojkove lozisko ale ted jsem se docetl ze to muze byt i neco u prevodovky .. Je to kovove klepani srovnatelne s otackami .. pri jizde nebo i zvyseni otacek to prestane delat .. poradite me nekdo co to opravdu je? Blizim se k najetym 150 000 a olej v prevodovce urcite meneny nebyl .. muze to byt i tim? Pokud to tu uz je zalozene tak se omlouvam ale nenasel jsem nic s mym problemem .. vim neumim hledat
Srpen 21, 201114 r Tezko rici co tam klepe, musel bys mrknout pod auto a nechat nekoho aby to protocil a ty budes poslouchat z kama to presne jde?! Kazdopadne bych ten olej zkntroloval, jestli je ho tam hodne. Idealne ho vypustil a nalil novy original Tak budes mit jistotu ze je tam novy olej a je ho tam dost. A uvidis jetli se budou pak nejake zvuk ozivat dal.
Srpen 22, 201114 r Autor No ono to driv nedelalo jak jsem auto koupil.. teda aspon jsem si toho nevsiml taky to bylo poradne hlucne protoze to melo puvodni rozvody pri 140 000 .. ted to ma uz jen par kilometru do 150 000 chrasti to porad .. dnes jsem to koumal a chrasti to nekde u motoru takze typuju to spojkove lozisko .. dela to ikdyz je neutral zarazeny nebo ikdyz je jakakoliv rychlost zarazena a rozjizdim se nebo mam otacky pod 1500 okolo tech 2000 to uz prestava delat .. radici paka se nejak netrepe razeni je presne obcas se zadrhne a nejde zaradit ale to se mi stavalo i u HTP a tam to teda jde hoodne lehko proti MPI ale staci promacknout spojku a jde to zase vpohode .. az budu mit cas a penize asi vymenim ten olej v prevodovce diky za radu navic mozna ze je to dost i o nezvyku .. protoze HTP je mnohem hlucnejsi a nic v nem neslo slyset to chrasteni je jen pri spojene spojce .. A jeste neco .. az mi ta spojka odejde z duvodu velkeho opotrebeni ne spaleni a nespravnym chovanim .. musi se menit komplet? Nebo jako u starych aut staci vymenit pritlacny talir pokud neni nejak poskozena? Upraveno Srpen 22, 201114 r od Petrkiller
Srpen 22, 201114 r Ak tam ešte nebol meneny olej tatreba vymeniť a to skoro každa prevodovka pri 150 začne trochu hrkotať. Skus bez spojky potlačiť paku smerom na 5stup. a ked to utichne tak je to jasne.
Srpen 23, 201114 r Autor Hm to je jasne .. co? Znicena prevodovka? a je to pracne vymenit ten olej? A kolik ho tam je potreba a jakej? Co jsem slysel tak je tam nejaky sroub ne? Ale jak se to tam nalije?Nechci at mam prevodovku znicenou kol100ale me se hrozne zda ze to dela spojka ale asi ta prevodovka achjo Upraveno Srpen 23, 201114 r od Petrkiller
Srpen 24, 201114 r Autor Ke vsemu hrceni se pridalo nejake piskani ale jde to vice slyset v kabine nez zvenci a vice na prave strane u spolujezdce .. nevim co to je Spojka to nedela a posilovac taky ne .. vetrak taky ne
Srpen 24, 201114 r Petrkiller: Zbytecne se stresujes, muze to byt klidne lozisko na spojce, ty prevodovky se vecinou tolik nekazi;) Jinak prevodovy olej normalne vypustis na spodku skrine. Je tam asi 17 imbus, pokud se nepletu. Je to trosku schovane, je to vlastne takova zatka. Tu povolis a olej ti pekne vytece. Pak ho lze pri zvednutem predku nalit pres cidlo spatecky, ktey si pak povolis, je ze predni strany skrine. Pak uz jen hadicku a plnici strikacku na olej. Olej idealne original: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g060726a2-prevodovy-olej-sae75w-1l-fabia-fabia-2-roomster-octavia.html Po pripade nejaky znackovy olej 75W GL4. Obsah je kolem 2litru+- ted si to presne nepamatuju, urcite to nekde vyhledas kolik oleje tam presne prijde. Upraveno Srpen 24, 201114 r od Grym
Srpen 24, 201114 r Autor Diyk tak ja se na to snad brzo vrhnu a nebudu teda resit takove piskani lehke ale jeste jsem ted neco zjistil nevim mozna ze je natlakovana soustava ale vcera nadobka s chladici kapalinou byla cela od pary a je tam tesne nad minimem chladici kapaliny Je fakt ze jsme valili po dalnici i po meste v nejvetsim vedru ale tak mozna ze je to jen natlakovane a neubyva
Srpen 24, 201114 r To furt sa vrtaš pod kapotou a hladaš čo ešte urobiť. Naprv vymen ten olej až potom tesnenie pod hlavou
Srpen 25, 201114 r Měl jsem na převodovce dvě zátky imbus 17, jedna kontrolní a druhá výpusť. Obě odšroubuješ, vypustíš, zašroubuješ výpusť a doliješ pomocí hadičky s trychtýřem cca 1,9 l po kontrolní šroub. Není to složité.
Srpen 25, 201114 r Autor No ja uz se do toho nebudu vrtat budu jezdit dokud neodejde spojka a pak ji opravim a budu jezdit dal a jeste ten olej brzy vymenim
Srpen 25, 201114 r no konečně, já ti to říkal hned, zesílit rádio a neřešit, nač stahovat kalhoty když bordel je ještě daleko
Srpen 25, 201114 r Autor Ok tak ja budu jen jezdit pritelkyni se moc libi to tve nac stahovat kalhoty kdyz bordel je jeste daleko
Srpen 26, 201114 r Přesně, radio naplno a můžeš si říkat, že sedíš v nadupaným šestilitrovým osmiválci
Srpen 27, 201114 r Autor No kdyz na to slapnu tak ta spotreba bude odpovidat tomu sestilitru ale vykon ne A uz jsem zjistil ze to piska jen nekdy kdyz je motor prohraty tak to nepiska ale kdyz je zahraty a chvili ho odstavim tak to zacne piskat .. asi nejaky tesneni nebudu to resit dokud jezdi bez problemu
Srpen 27, 201114 r Aspon si zkontorluj ten olej, jestli ho tam mas hodne To piskani muze byt klidne nekde od remenu. Treba lozisko pumpy, altiku, kladka atp. Takze ono nekdy to zacina jen piskat a pak to bude piskat jeste vic a pak z niceho nic to zacne chrastit a trada a budes si moc poustet jen tu hudbu Takze bych to resil ze bych vzal 13klic a povolil altik. Altik slouzi zaroven k napinani remenu, takze kdyz ho povolis a trosku do nej zatlacis(nekdy je to prirezle a musi se pouzit nejaka mensi paka k uvolneni) tak uvolnis remen a muzs zkusit aspon rukou jestli nema nejake lozisko vuli. Ovsem na druhou stranu to asi jeste nebude mit velkou vuli kdyz to obcas piska, takze je mozne ze na nic neprijdes, ale za zkousku to stoji. Ja proste typuju, ze ti odchazi nejake lozisko
Srpen 27, 201114 r Autor Toz to ti dekuju .. a kdyz odleti kladka tak je motor KO? Ale ono to dela nekde vespod a vic na strane spolujezdce coz nahrava i tomu remenu no .. mozna ze to dela altik uz jsem ho zkoumal ale prijde mi zachovaly nezrezly jako novy .. a nahodim tam zpet ten remen za domacich podminek? Jak jsem videl ty soukoli tak si rikam nerypat do toho dokud to funguje ten olej zkontroluju doufam jak budu mit auto na zvedaku brzy ..
Srpen 27, 201114 r Motor KO neni. Ale nebudes moc pokracovat v jizde Jinak ten remen musis pak napnout tak, aby nebyl uplne nasponovany a aby zase nebyl moc volny. Kdyz na nej zatlacis prstem, tak by mel jit promacknout asi 1,5cm +- tezo rici, delam to podle citu. Kdyz bys ho mel moc napnuty, tak budou trpet loziska a moc nevydrzi. Je dost mozne ze ho mas treba moc napnuty a proto ti to zacina delat problem Ps. Jak dopadla tva oprava tech prahu?
Srpen 27, 201114 r Autor No trochu stlacit jde asi o pul centimetru az centimetr .. ja myslim ze do toho nerypal predchozi majitel .. ale prahy .. jeste se na ne nedostalo porad jsem to chtel udelat ale vzdycky se neco jineho vyskytlo .. same dovolene no :X ale uz se na to chystam drzte palce!! Snad se na to zitra vrhnu uz tu mam nejmene mesic vsechny veci ale neni cas Upraveno Srpen 27, 201114 r od Petrkiller
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.