Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj chlapi, mám problém s Octávkou 1 RS AUQ.

Když se motor zahřeje, nechám ho běhat na volnoběh a potom přidam plyn tak se opravdu hodně zakouří z výfuku, dým je hustý a bílý. Za jízdy to neděla.

Voda neubývá ani trošku, olej v mezích na 10 000km 1l max. Spotřeba je taky ok. Díky za rady

Upraveno od Lukáš RRs

pochopil jsem, že to necháš na volnoběh zahřát nebo že to necháš běžet už ohřátý?

  • Autor

Už ohřátý.

Mi to taky dělalo u 1.6 GLX byly špatné stírací kroužky výměna stála okolo 4500 Kč.

Ahoj,něco podobnýho jsem taky řešil,cca před rokem a něco.Popíšu ti můj problém.Taky mi to za studena nekouřilo ale jk se to zahřálo tak to jelo.Za jízdy skoro ani nekouřilo,nebo minimálně že jsem to ani nepozoroval,ale když jsem zastavil třeba na semaforu nebo na přechodu začalo to ihned hulit,vypadalo to jak když za mnou byla dýmovnice.Nakonec to bylo špatné turbo,byla tam vůle v ložiskách a co jsem tak zjišťoval i přez známého co dělá ve škodovce mechanika,tak prej ještě nikdy neviděl na RS...motor AUQ že by byli špatný stírací kroužky.Protože mi jeden Lojza ze servisu řekl že to jsou pístní kroužky...takže sundání hlavy atd...moc se mi tomu věřit nechtělo proto jsem šel jinam a tam se zjistilo to turbo.Kdyby si měl ještě nějaké otázky tak mi to hoď do SZ. :palec2:

  • 4 týdny později...

Ano, tento jev skutečně dělá turbo.

  • 2 měsíce později...

Při kolika stupních okolní teploty se to děje?či dělo?

Škodí tento jev něčemu?

Taky mi to občas dělá, 2 týdny je to tak nějak v normě, že dým z výfuku sice jde, ale přijde mi to tak nějak v tomto počasí normální (říkal sem si, že se odpařuje voda z výfuku) a z toho jednou nebo dvakrát do měsíce mi to na volnoběh začne hulit jak dýmovnice.

Myslel sem si, že je to kvůli tomu, že mám prasklý vlnovec a že si to přisává vzduch.. Ještě tak dělat repas turba kua :-(

Znamená to tedy, že jde turbo do kytek? (olej mi skoro neubývá, dolíval sem půl litru oleje po 6500km)

  • Autor

Dával jsem tam olej 0w-40 od Shellu, ten jsem vypustil nalil tam 5w-40 od Castrolu+nějekou příměs a je pokoj. 0w-40 byl asi moc řidký, přece jen to už není žádný mladík. A ohledně té teploty to začalo dělat když se olej zahřál zhruba nad 85 stupňů a čím víc zahřáté to bylo, tak to kouřilo logicky víc.

mám tam taky 5W-40

  • Autor

Ješte to může dělat regulační ventil odvětrání klikové skříně.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.