Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

levnelpg.cz - znáte nekdo tuto firmu? Podle aut v galerii to umět musejí a tenhle nový Magic (válcové redukory) by měl být už vychytaný.

Nemáte někdo zkušenost s montáží nebo servisem, kvalitou zařízení ?

Díky

Detailista se vrátil z týdenního výletu z jižních čech a Prahy a zrovna tady vidí takovou super-věc.

cituji ze stránek výše uvedených: "Téměř nulové emise CO2"

Nic proti, ale jde tímpádem vidět, že tento člověk nikdy neměřil emise motoru pohánějící LPG, tak ať nepíše takové ...... .

Jinak firmu neznám, neporadám, z Prahy nejsem, teď sem se z tama vrátil :)

Praxe mluví jinak než "téměř nulové"...

...cituji ze stránek výše uvedených: "Téměř nulové emise CO2"...

To by mne teda zajímalo, co ten LPG adaptérem osazený motor udělá s tím uhlíkem z propanu C3H8 a butanu C4H10, když bude mít "nulové emise CO2" ? To si jako uloží saze na horší časy, případně využije komprese ve válcích a bude z toho uhlíku dělat umělý diamanty?

Doporučuju ihned po montáži odpojit výfukový trakt ihned za sběračem z hlav :D.

Hrozí zacpání výfuku - snížení výkonu celkem cennými kousky.

Ale dost blbostí, teď vážně.....díval sem se na jejich stránky a kupříkladu ty V6 tkový motory co se dávali do AUDI, Škoda, VW mají velmi hezky udělané. Ale všeobecně i jiné auta jsou hezké.

Otázka je funkčnost a výdrž, neb to se přes fotky nepozná.

A hlavně vůbec není jasné, KDO ty motory ve skutečnosti přestavoval - takových fotek si lze "fotokrámem" vyrobit víc než 6 půlek...

Já bych to zase nehrotil, ať tady neděláme negativní reklamu firmě, která může třeba být schopná a na úrovni.

Ve většině fotek lze poznat onen systém firmy HL Propan Magic 2 (nebo Magic 3).

Jinak co vím, tak je to jeden z mála systémů, který v originálu dokáže obsloužit více než 8válců.

Je to dáno dvěma řídícími jednotkami na LPG, které spolu komunikují.

V praxi ve výsledku to vypadá tak, že celý ten komplex systému LPG má pouze jeden přepínač LPG a ladí se pouze jedna řídící jednotka. Druhá stahuje data z první jednotky. Takže "thumb up".

Hm, to je sice možná pravda - ale kdo z lidí, kteří mají na to koupit si a jezdit s motorem s 8 a více válci si do takového auta nechá namontovat LPG...?

Do 12ti válce jenom extrémisti.

Do 8mi válců by ses divil, ale přestaveb je relativně hodně, neopomenu skupinu lidí, co si dotahnou z ciziny auto typu "USA" (velká litráž, malý výkon, auto jak kráva, spotřeba +- 15-20l benzínu, automat).

Problém je trochu jinde, vysokoobjemové auta, resp motory jsou tak trochu na obtíž při prodeji. Ta vysoká litráž tomu snižuje cenu - velká spotřeba, velké povinné ručení. Proto LPG. A provoz LPG se tady vyplatí více než u V4.

Průměr spotřeba dejme tomu (počítám s nárustem 3L LPG, k čemuž by mělo dojít - bráno jako MAX hranice)

benzín 17L * 34,50kč =5,865 Kč/km

LPG 20L * 17,30kč = 3,46 Kč/km

Jinak s tím 12ti válcem, ono já sem to tu uvedl jenom jako technickou poznámku.

pravda, měli jsme tu teď Hammer2, 6 litrů objem, v benzínu 22l spotřeba, teď na plyn 24-25 litrů......zařízení Landi Renzo, nádrž 150 litrů...i tak už je to spíš snobárna, majitel je nějaký architekt, bydlí 4 km ze silnice v lese, takže několikrát denně těžko přístupným terénem....

  • Autor

takže firma se zdá být použitelná, ceny uvedené na stránkách jsou konečné nezáleží ani na typu zvolené nádrže a to mi přijde fér. Při posledni montaži jinde jsme se nějak dohodli a pak to bylo ještě + 1500 za palivo+šroubovací adapter na tankování.

Komunikoval jsem s jednim chlápkem co to od nich má a spokojenost. Akorát se prý musí dobře schovat reduktor, kvůli rychlý jízdě v mrazu by mohlo zamrzat vedeni plynu.

Asi je prubnu pak zde poreferuju, ještě to má čas.

Upraveno od Fridrich

je zajímavé sledovat, co nabízejí některé firmy jak píšeš...např. cena materiálu s nádrží 45-50 l je např. až o 3000 rozdílná proti nádrži 65-100l... nechápu proč by se měl schovávat reduktor ??? vždyť je vyhřívaný vřelou vodou z motoru, ten nemůže zamrznout(ledaže by nefungovalo čerpadlo vody), potrubí taky nezamrzá, vždyť se směs propan-butanu odpařuje už při - 30 stupních, to tomu asi moc nerozumí, když podávají takové informace.....

Víš, Karle, o tom to asi celé je - někdo ví a zná a někdo se tváří že ví a zná...

  • Autor

je zajímavé sledovat, co nabízejí některé firmy jak píšeš...např. cena materiálu s nádrží 45-50 l je např. až o 3000 rozdílná proti nádrži 65-100l... nechápu proč by se měl schovávat reduktor ??? vždyť je vyhřívaný vřelou vodou z motoru, ten nemůže zamrznout(ledaže by nefungovalo čerpadlo vody), potrubí taky nezamrzá, vždyť se směs propan-butanu odpařuje už při - 30 stupních, to tomu asi moc nerozumí, když podávají takové informace.....

no to je mi právě taky divný to zamrzání, protože co jsem měl tartarini, tak reduktor byl v místě kde na něj fičelo ostošest a nikdy s tím problém nebyl a to jsem s tím jezdil celou zimu denně

post-37556-0-02102300-1315316952_thumb.j

Fridrich --- hele to není příliš stará montáž, ta tvá fotka toho Mercedesu.

Jinak karel.lpg má v podstatě pravdu, až na jednu věc. Zapojení té vody musí být dobře udělané, aby ten reduktor se stíhal vyhřívat....v případě, že vyhřívání je dostatečně kvalitně udělané, tak nějaké náporové větry na to nemaj vliv, ani při zimním období.

Problém se objeví tehdy, když objem a výkon motoru je velký a z důvodu špatného přístupu auta a motoru nelze ideálně udělat napojení vody. To se mě stalo u VW Touarega 4,2 228kW s jedním reduktorem a ještě k tomu ne uplně ideálně napojení vody.

  • Autor

Paul: najel jsem na tom jen cca 20tis km a pak se nechal ukecat známým a vůz prodal. Chtěl jsem tenkrát montáž svěřit ke KarloviLpg, jenže na poslední chvíli pošla váha vzduchu...No a než jsem to pořešil, tak mi byli doporučený seriozní chlapíci z Poděbrad (což mám podstatně blíž jsem z Kolina) a tak jsem to dal nakonec tam. Pomalu si připravuju podobný auto co jsem měl, tak laboruju jestli neušetřit těch 10tis Kč a dát magica, ale abych pak zas nespílal zlatý tatarini...

Upraveno od Fridrich

  • 2 týdny později...
  • Autor

Ještě se zeptám, ty vstřiky magicu - Jet jsou rychlostně srovnatelné s těmi evo07 ? O životnosti si nedělám iluze, ale jestli jsou funkčností srovnatelné s konkurencí.

A reduktor na 350 koní, to je zřejmě hoodně nadnesenej udaj co

Upraveno od Fridrich

Hele ty mě zkoušíš nebo co? :D:D

Nemám žádné podklady s technickými parametry vstřikovače Magic-Jet, ale spíše se mi zdá, že loudíš někde, kde to nemá až takový význam....

A nebo se ptáš z nějakého důvodu, který význam má?

Já bych se spíše bál životnosti a případně zanesením/znečištěním vstřikovače ... než jeho rychlostí.

Pakliže preferuješ rychlost kup si Matrixy, ty sou zdá se mi nejrychlejšími vstřikovači....pokud mě nemýlí paměť, ovšem mají svoje mouchy.

Upraveno od PauLofWoCC

  • Autor

Diky za odpověď i trpělivost. Radši se jako kojot zeptám desetkrát, než si pak drbat hlavu nad zbytečně vyhozenýma tisícema. Hodlám si ten pekáč nechat, takže laboruju nad nějakou zlatou střední cestou poměr kvalita- výkon.

Hele, nevím co je ten tvůj "pekáč"....nevím jaký jsou vstřiky magic-jet ani EVO07-08 apod....to mi trochu utíká.

Nicméně rád se přiučím. Jinak ohledně toho reduktoru a těch 350hp....což je v podstatě 250-260kw.

Nevím, nejsem si jistý, ale na ten výkon nějakýho auta bych to asi moc neriskoval.

Hele, když to bude tvý auto a budeš to zkoušet tak to není problém - pač v nouzi nejvyšší tam prostě jeden domontuješ.

Ale máš li laborovat nad zákazníkem jestli mu tam do 250kw dát takto našlápnutej reduktor a nebo tam dát 2 reduktory o výkonu 150kw - kus, tak jdu raděj do těch dvou. Je tam vyšší stabilita tlaku a ten zákazník to zaplatí hned při montáži. Ono špatně se vysvětluje zákazníkovi, že mu tam musíš ještě dát za 3000-7000kč další reduktor, protože se to nemůže utahnout...

Ohledně vstřikovačů je to trochu problém no....tady hledej ohlasy od uživatelů.

  • Autor

Ahoj, chci to zase do mb 162kw ale zůstanu u Tartarini. Ten magic teda dost lidí chvílí, ale taky jsem našel pár co nadávaj, nebo jsou s neduhama smířený. Díky všem.

Paule, nemáš tak docela pravdu, s těma dvěma reduktory, když dáš do auta sadu na nějaké kW, a pak dodáš druhý reduktor, nemusí ti to pomoct....každý vstřikovač propustí jen určitou dávku plynu za určitý čas,pokud to nestíhá, tj. v případě, že mu přichází nový impuls pro další otevření a on vlastně ještě nezavřel, jsou 2 varianty...buď se systém přepne zpět do benzínu( BRC, Landi), nebo běží dál s chudou směsí a neřeší to...to jsou ostatní systémy, nepřijdeš na to, jenom když budeš mít napojenou jednotku, však víš o čem mluvím.....pokud jsi dobře poslouchal na posledním školení BRC, tento problém dokáží vyřešit nové vstřiky 09, které mají ocelové membrány a ne pístky jak Vatleky, takže co je rychlejší...membrána ovládaná elektrickým polem nebo jádro pístku vtahované do zapané roury....takže zase námět na diskusi, že?.

Já vím, já sem měl na paměti spíš padání tlaku.

Hele, bude prej nějaká akce ve Strakonicích :smich: , řeknu vám tam něco, čeho se nemůžu asi půl roku dopídit :smich: .

Ale všichni na mě serou.....ale já se vám pomstím lol

Karle jen takova technicka otazka? Kdyz by valtek nestihal uzavirat pred prichodem noveho impulzu tak vlastne zustava porad otevrenej, takze by melo jit do valce vic plynu, tedy efekt opacny nez je chuda smes.

Dalsi vec pod plnym zatizenim je lambda regulace odpojena, na korekce se nehraje, ale ridici jednotka ma porad signal napeti z lambdy... Jsi si jistej ze Ti BA jednotka nezahlasi chybu sama?

Ale pravdou je, ze pri plnem zatizeni neni mensi mnozstvi benzinu tak kriticke jak o neco mensi mnozstvi plynu... takze pole neskodne odchylky je daleko mensi a vznika tim tedy prostor pro poskozeni ventilu.

Ja bych benzinovou jednotku nepodcenoval myslim ze ta ma vnitrni algoritmy daleko presnejsi nez jakkoliv presna plynova jednotka, ktera vice mene opisuje vetsinou jen jednu velicinu pres rameno...

Upraveno od silarm

vymýšlíš pořád ptákoviny, jak tam může jít víc plynu, když se tam "neprotlačí" ta první dávka a už to dostává impuls, že má znovu otvírat!!!!!, takže se motor nenakrmí....samozřejmě že se na korekce ve výkonu nehraje, což je u některých systémů problém, po delší době vyletí křivka nahoru, motor je tak bohatý, že odpojí válec a je to v háji....to že to nenahlásí chybu, dá se nastavit i čas, kdy se chyba ignoruje a předpokládá se, že se systém zase ustálí a běží dál....mám tu teď případ...dvě KIA Sorento 2.4 6V jedno se Stagem, druhé s BRC Plug@drive....u Stagu věčný problém...přidáš plyn, tlak spadne z 1.5 někdy až na 0.4, motor ne a ne v plné zátěži nakrmit....u BRC je tlak taky 1.5, přidám naplno, tlak vyletí na 2-2.5 atm., pak se zase ustálí na ten původní a auto jede jak z praku, žádný problém, u Stagu pořád ladím korekce, křivky a ne a ne a ne.....na vstřikách zkouším, zdvih 0.5, 0.7 i víc, a stejně to nestíhá, druhý reduktor a výsledek pořád mínus...

jinak Paule, 4.10. je školení na STAG,.......nějaké inovace vstřiků, asi konečně soudruzi v polsku přišli na to, že cesta směrem Valtek opravdu nevede....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.