Přejít na obsah

Servisní akce - výměna rozvodů 1.2 TSI


hopa26

Doporučené příspěvky

Pawouk: díky za odkazy! Videa jsem shlédl a uslyšel důvěrně známé zvuky, takže po práci jsem zajel od servisu kde to proběhlo asi takto:

"Dobrý den, mám problémy s hlučnými starty."

"Co máte za auto?"

"Yeti 1.2 TSI."

"Aha, tak to ty rozvody nebudeme ani měřit a hned Vás objednám na výměnu. Hodila by se Vám středa?"

Tak jenom doufám, že samotná výměna proběhne stejně bezproblémově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nazdárek, tak pro vás mám další perličku z akce výměny rozvodu co sem si nechal dělat v autorizovaném servise.A dopadlo to přesně jak jsem předpokládal, zase všechno posrali a totálně.Výměna proběhla jak už jsem psal dříve někdy v listopadu, od té doby jsem najel asi 6 tis km.Minulý týden se si všiml, že pod motorem se děla olejová skvrna.No auto jelo okamžitě na zvedák a zjištění, netěsnící olejová vana.Důvod, protože s prominutím hovado v servise neumí vyměnit rozvody podle návodu,ale celé to odflákne.Jak takové odfláknutí vypadá?To co se má všechno udělat, popisovat nebudu, ale ve zkratce, když se sundá kryt od rozvodu, musí být dole i vana a takto se postupuje zpětně dá se kryt a pak vana.Nééé tady, se vana jen na půl odšroubovala a trošku se odendala a pak se udělaly rozvody a na vanu se jen na půl nalepilo těsnění a vana se přidělala zpět.Výsledek těsnění vylezlo a došlo k nějaké skulince přes kterou kape olej.Bezva práce!!!!Takže poslední kapka s autorizovanými servisy.Po těch průserech co už jsem tam zažil tohle fakt bylo dovršení všeho.Reklamace samo sebou proběhne a to ještě s pořádnou ostudou pro servis.Ale oprava proběhne u strejce v servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takže vezu v pondělí yetíka to aut. servisu. Má najeto okolo 15 000 (vyrobeno 3/2010) a starty jsou hrozné, řachtání a kolísání otáček je běžnou záležitosti, tak jsem zvědavý co mi na to řeknou, dále vrže zadní náprava a při otevření řidičových dveří se vždy odloupne těsnící guma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v návodu se píše:

"Upozornění!

Po déletrvajícím vyšším zatížení motoru jej nevypínejte ihned po ukončení jízdy, ale ponechte motor v chodu při volnoběžných otáčkách po dobu asi 2 minut. Zabráníte tak přehřátí odstaveného motoru."

fajn ked sa nad tym zamyslim tak ja urobim priemerne 5 startov za den. ak mam dochladzovat turbo 2 min tak za rok to bude

5x2=10x365=3650min co je 3650/60=60,8hodin a to je 2,5dni v roku pojde auto na volnobeh aby sa chladilo. kolko je to spaleneho benzinu uz nepocitam ani straceneho casu. Skutocne motor pre ludi s pevnymi nervami a dostatkom volneho casu co ja buhuzial nemam

V návodu píšou o dochlazení motoru po dobu dvou minut. Turbo se výrazně ochladí už po několika vteřinách běhu na volnoběh. Už pouhé sjetí z dálnice k benzince stačí k ochlazení turba. Teda pokud ke stojanu nepřijíždíš pod plynem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

REKLAMACE UZNÁNA ...Takže včera mi volali že je objednán nový rozvoďák a také těsnění dveří u řidiče (poněvadž upadl špuntík který držel těsnění nacvaknuté ve dveřích). Jo ale ptal jsem se jestli s výměnou rozvoďáku souvisí i výměna oleje tak mi řekli ne ! :-( ... A když jsem se zeptal za kolik mi udělají servisku z výměnou oleje Odpověď 5-6,5 tis. korun. Krása že ?

Editováno: , autor: koss4ever
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže v pátek jsem si zajel pro yetíka. Rozvoďák vyměněn, těsnení na dveřích také, dále přidali nějaký ochranny kryt kabelu na ovládací panel klimatizace a vyměnily Logo ŠKODA na pátých dveřích, prej že s yetíku upadávají .Takže reklamace proběhla úspěšně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viktore nevím proč by to měla být nehorázná prasárna. Jedna věc je, jestli je nutné ho měnit a druhá věc je, že v pokynu ŠA je, že se má vyměnit. Takže tady neplácej chytré blbosti pro příště když nevíš o co jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak moment, pokud se podle pokynu z ŠA má při výměně rozvodů vyměnit olej, tak ho mají vyměnit při každé výměně rozvodů bez ohledu v jakém počtu najetých km se výměna provádí a ne se rozhodovat zda je to či není nutné. Pokud si pak třeba neprovedenou výměnu oleje směrem k ŠA naúčtují, pak to teda prasárna je, mám s tím osobní zkušenost !!!

Editováno: , autor: WalkerT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám vyměněný rozvodový řetěz a ty starty jsou o něčem jiném - najeto 20 tis. Doufám, že to tak vydrží. Jinak řetěz jsem měnil při roční prohlídce (mám pevný servisní interval). Výměna oleje plus lišty stěračů 5,5 tis. Jo a ještě mi vyměnili zadní logo - je na něj servisní akce (alespoň pro moje VIN).

to koss4ever: záruka mobility by mne taky netrápila, ale klasická záruka už jo a o to víc, že mám 4 - letou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

V návodu píšou o dochlazení motoru po dobu dvou minut. Turbo se výrazně ochladí už po několika vteřinách běhu na volnoběh. Už pouhé sjetí z dálnice k benzince stačí k ochlazení turba. Teda pokud ke stojanu nepřijíždíš pod plynem.

Neblbni, tam je psáno z velkého zatížení- tj tak 140po dálnici. Ve městě stačí pár vteřin než se odpoutáš a zatáhneš ruční brzdu.A z té dálnice, krom pumpy většinou jedeš nějaký ten kilometr a tam do ochládne. Stejně je to vodou chlazené turbo.A k přehřátí motoru se to psalo vždycky od doby co se zajímám autama pomalu od 120ky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja dostal auto po vyměně řetězu s puvodním olejem a taky mě tvrdili že se olej nemění a dokonce sem dostal kopii faktury pro škoda auto a tam nebyl olej faktrurovan škodovce jenom opravarenskou sadu

To jsou b.bci.POKAŽDÉ když se takto někde hrabe tak by to snad měli udělat. Mi to vyšlo na garančku. A k tomu tečení oleje. Já tam musel auto nechat přes noc aby ten tmel(to je výmysl v.la),pořádně vytvrdl. Mám to 5000km a neteče.A dneska po urgenci kolabování elektriky po trhnutí volantem mi vyměnili baterku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle technika v servisu ty poláky chytly ještě první 63 kW a cca 07/2010 je klid.....

Klid bohužel nebyl, auto mám vyrobené 1/2011 a řetěz již mám taky vyměněn. Nerad to říkám, ale občas zase slýchávám to zlomyslné zařechtání... Zatím to nechávám tak, pokud se to nezhorší, tak počkám na garančku. K tomuto "problémku" mi po letošní zimě přibyly další "drobnosti" ve smyslu řinčení ve středovém panelu přístrojové desky, občasné ztrátě výkonu levého repráku ve dveřích, drhnutí pátých dveří při otevírání a občas nelze lehce otevřít minichránka na polubovce. Jsou to takové maličkosti ke vztahu k rozvoďáku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...