Pawouk Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 To, co se píše v manuálu, jsem ještě u TSI (1.2 a1.4) neslyšel. Hydroštely mi cvakaly u Fabie 1.4 16 V u studeného motoru. Jestli ti to dělá zvuky jako v těch videií, co přikládám, tak to bohužel rachotí rozvodový řetěz.http://www.youtube.c...u/2/1w7XJvIzomg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 5. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2011 Pawouk: díky za odkazy! Videa jsem shlédl a uslyšel důvěrně známé zvuky, takže po práci jsem zajel od servisu kde to proběhlo asi takto: "Dobrý den, mám problémy s hlučnými starty." "Co máte za auto?" "Yeti 1.2 TSI." "Aha, tak to ty rozvody nebudeme ani měřit a hned Vás objednám na výměnu. Hodila by se Vám středa?" Tak jenom doufám, že samotná výměna proběhne stejně bezproblémově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Koska Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Nazdárek, tak pro vás mám další perličku z akce výměny rozvodu co sem si nechal dělat v autorizovaném servise.A dopadlo to přesně jak jsem předpokládal, zase všechno posrali a totálně.Výměna proběhla jak už jsem psal dříve někdy v listopadu, od té doby jsem najel asi 6 tis km.Minulý týden se si všiml, že pod motorem se děla olejová skvrna.No auto jelo okamžitě na zvedák a zjištění, netěsnící olejová vana.Důvod, protože s prominutím hovado v servise neumí vyměnit rozvody podle návodu,ale celé to odflákne.Jak takové odfláknutí vypadá?To co se má všechno udělat, popisovat nebudu, ale ve zkratce, když se sundá kryt od rozvodu, musí být dole i vana a takto se postupuje zpětně dá se kryt a pak vana.Nééé tady, se vana jen na půl odšroubovala a trošku se odendala a pak se udělaly rozvody a na vanu se jen na půl nalepilo těsnění a vana se přidělala zpět.Výsledek těsnění vylezlo a došlo k nějaké skulince přes kterou kape olej.Bezva práce!!!!Takže poslední kapka s autorizovanými servisy.Po těch průserech co už jsem tam zažil tohle fakt bylo dovršení všeho.Reklamace samo sebou proběhne a to ještě s pořádnou ostudou pro servis.Ale oprava proběhne u strejce v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 26. leden 2012 Sdílet Vloženo 26. leden 2012 Takže vezu v pondělí yetíka to aut. servisu. Má najeto okolo 15 000 (vyrobeno 3/2010) a starty jsou hrozné, řachtání a kolísání otáček je běžnou záležitosti, tak jsem zvědavý co mi na to řeknou, dále vrže zadní náprava a při otevření řidičových dveří se vždy odloupne těsnící guma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 26. leden 2012 Sdílet Vloženo 26. leden 2012 v návodu se píše: "Upozornění! Po déletrvajícím vyšším zatížení motoru jej nevypínejte ihned po ukončení jízdy, ale ponechte motor v chodu při volnoběžných otáčkách po dobu asi 2 minut. Zabráníte tak přehřátí odstaveného motoru." fajn ked sa nad tym zamyslim tak ja urobim priemerne 5 startov za den. ak mam dochladzovat turbo 2 min tak za rok to bude 5x2=10x365=3650min co je 3650/60=60,8hodin a to je 2,5dni v roku pojde auto na volnobeh aby sa chladilo. kolko je to spaleneho benzinu uz nepocitam ani straceneho casu. Skutocne motor pre ludi s pevnymi nervami a dostatkom volneho casu co ja buhuzial nemam V návodu píšou o dochlazení motoru po dobu dvou minut. Turbo se výrazně ochladí už po několika vteřinách běhu na volnoběh. Už pouhé sjetí z dálnice k benzince stačí k ochlazení turba. Teda pokud ke stojanu nepřijíždíš pod plynem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 (editace) REKLAMACE UZNÁNA ...Takže včera mi volali že je objednán nový rozvoďák a také těsnění dveří u řidiče (poněvadž upadl špuntík který držel těsnění nacvaknuté ve dveřích). Jo ale ptal jsem se jestli s výměnou rozvoďáku souvisí i výměna oleje tak mi řekli ne ! :-( ... A když jsem se zeptal za kolik mi udělají servisku z výměnou oleje Odpověď 5-6,5 tis. korun. Krása že ? Editováno: 1. Únor 2012, autor: koss4ever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Takže v pátek jsem si zajel pro yetíka. Rozvoďák vyměněn, těsnení na dveřích také, dále přidali nějaký ochranny kryt kabelu na ovládací panel klimatizace a vyměnily Logo ŠKODA na pátých dveřích, prej že s yetíku upadávají .Takže reklamace proběhla úspěšně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Koska Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 koss4everám ti jednu radu, vrať se do toho servisu, chyt toho debila co ti řekl, že se nemusí měnit olej při záruční výměnně rozvodů a vraž mu hlavu do zdi.Olej se musí udělat,A ještě by si za to měl platit!!!když je to na záruku. Tohle je nehorázná prasárna.Nemám slov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Viktore nevím proč by to měla být nehorázná prasárna. Jedna věc je, jestli je nutné ho měnit a druhá věc je, že v pokynu ŠA je, že se má vyměnit. Takže tady neplácej chytré blbosti pro příště když nevíš o co jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WalkerT Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 (editace) Tak moment, pokud se podle pokynu z ŠA má při výměně rozvodů vyměnit olej, tak ho mají vyměnit při každé výměně rozvodů bez ohledu v jakém počtu najetých km se výměna provádí a ne se rozhodovat zda je to či není nutné. Pokud si pak třeba neprovedenou výměnu oleje směrem k ŠA naúčtují, pak to teda prasárna je, mám s tím osobní zkušenost !!! Editováno: 7. Únor 2012, autor: WalkerT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Přesně tak Walkere. A i Maty by o tom mohl vyprávět, jak s ním vydrbali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 7. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Já tedy také neplatil-vše zdarma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Koska Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 dick: No promin, kdo tady plácá kraviny jsi ty.Pač olej se musí měnit a je to i v pokynech v ŠA.Už jenom že ten řetěz je v olejové lázni a vypouští se, budeš ho tam použitý lít zpět???Tohle je prostě klasická vyjebávka a tahání peněz z neznalých zákazníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 Ja dostal auto po vyměně řetězu s puvodním olejem a taky mě tvrdili že se olej nemění a dokonce sem dostal kopii faktury pro škoda auto a tam nebyl olej faktrurovan škodovce jenom opravarenskou sadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeropavlov Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 Nevíte někdo,odkdy se montují do 1.2 TSI ve výrobě rozvodové řetězy,které se už nevytahují? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 Pročti si motory 1.2 TSI v sekci Fabia II, někde se tam o tom píše. V Etce je jiný řetěz uveden od 24.10.2011. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Jinak servisní prohlídku s výměnou oleje v autorizáku dělat nebudu. Abych někomu dával cca 5-8 tis za servisku v autorizáku kvůli tomu abych neztratil záruku mobility se mi zdá moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 to tě chapu je to groteska kontroluji tlak i v rezervě jak je vidět přes okna jaka je baterka a ruzne kapaliny no a přitom vymění olej . Otazka co zaruka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Mám vyměněný rozvodový řetěz a ty starty jsou o něčem jiném - najeto 20 tis. Doufám, že to tak vydrží. Jinak řetěz jsem měnil při roční prohlídce (mám pevný servisní interval). Výměna oleje plus lišty stěračů 5,5 tis. Jo a ještě mi vyměnili zadní logo - je na něj servisní akce (alespoň pro moje VIN). to koss4ever: záruka mobility by mne taky netrápila, ale klasická záruka už jo a o to víc, že mám 4 - letou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 V návodu píšou o dochlazení motoru po dobu dvou minut. Turbo se výrazně ochladí už po několika vteřinách běhu na volnoběh. Už pouhé sjetí z dálnice k benzince stačí k ochlazení turba. Teda pokud ke stojanu nepřijíždíš pod plynem. Neblbni, tam je psáno z velkého zatížení- tj tak 140po dálnici. Ve městě stačí pár vteřin než se odpoutáš a zatáhneš ruční brzdu.A z té dálnice, krom pumpy většinou jedeš nějaký ten kilometr a tam do ochládne. Stejně je to vodou chlazené turbo.A k přehřátí motoru se to psalo vždycky od doby co se zajímám autama pomalu od 120ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 Nevíte někdo,odkdy se montují do 1.2 TSI ve výrobě rozvodové řetězy,které se už nevytahují? Podle technika v servisu ty poláky chytly ještě první 63 kW a cca 07/2010 je klid..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 Ja dostal auto po vyměně řetězu s puvodním olejem a taky mě tvrdili že se olej nemění a dokonce sem dostal kopii faktury pro škoda auto a tam nebyl olej faktrurovan škodovce jenom opravarenskou sadu To jsou b.bci.POKAŽDÉ když se takto někde hrabe tak by to snad měli udělat. Mi to vyšlo na garančku. A k tomu tečení oleje. Já tam musel auto nechat přes noc aby ten tmel(to je výmysl v.la),pořádně vytvrdl. Mám to 5000km a neteče.A dneska po urgenci kolabování elektriky po trhnutí volantem mi vyměnili baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 Podle technika v servisu ty poláky chytly ještě první 63 kW a cca 07/2010 je klid..... Klid bohužel nebyl, auto mám vyrobené 1/2011 a řetěz již mám taky vyměněn. Nerad to říkám, ale občas zase slýchávám to zlomyslné zařechtání... Zatím to nechávám tak, pokud se to nezhorší, tak počkám na garančku. K tomuto "problémku" mi po letošní zimě přibyly další "drobnosti" ve smyslu řinčení ve středovém panelu přístrojové desky, občasné ztrátě výkonu levého repráku ve dveřích, drhnutí pátých dveří při otevírání a občas nelze lehce otevřít minichránka na polubovce. Jsou to takové maličkosti ke vztahu k rozvoďáku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan13 Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Takže na motory 1,2 Tsi je vyhlášena další svolávačka a sice montáž podložky pod ovládání tyčky regulace obtoku turba. Jsem objednán na zítra plus je svolávačka na výměnu zadního znaku. Auto vyrobeno 05/10 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 A jejda, co to zase jeeee. Zná někdo podrobnosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.