rosswell Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Dobrý večer,mam fabii 1 1.2 47kw rok výroby 2003.Kolega v práci ma Fiat marea a někdy v práci musím jezdit s tímto autem,když jezdím jeho autem celý den a večer si sednu do mojí fabie jako by fabie nebrzdila:-)mu to šíleně brzdí mě nikoliv (podotýkám že on na autě má původní brzdy žádný tuning:-) ) jelikož jsem v tom laik , autům moc nerozumím tak se vás musím zeptat,mužete mi doporučit nějaké kvalitnější brzdy než má fabia od výroby?Nevím kolik to tak muže stát 3000,4000,5000Kč?jinak ve dvou servisech mi řekli že auto brzdí v pořádku(Na fabii).Mockrát vám děkuji za informace a nějaké odkazy na eshopy.Přeji hezký den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 ak to máš v poriadku,tak zbytočne nevymýšlaj...ak si myslíš,že to nie je OK,tak zabehni pre istotu na STK a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosswell Vloženo 4. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Na STK jsem byl na jaře,jen jsem myslel když koupim nějaké lepší kotouče a destičky bude to lepší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...