rosswell Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Dobrý večer,mam fabii 1 1.2 47kw rok výroby 2003.Kolega v práci ma Fiat marea a někdy v práci musím jezdit s tímto autem,když jezdím jeho autem celý den a večer si sednu do mojí fabie jako by fabie nebrzdila:-)mu to šíleně brzdí mě nikoliv (podotýkám že on na autě má původní brzdy žádný tuning:-) ) jelikož jsem v tom laik , autům moc nerozumím tak se vás musím zeptat,mužete mi doporučit nějaké kvalitnější brzdy než má fabia od výroby?Nevím kolik to tak muže stát 3000,4000,5000Kč?jinak ve dvou servisech mi řekli že auto brzdí v pořádku(Na fabii).Mockrát vám děkuji za informace a nějaké odkazy na eshopy.Přeji hezký den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 ak to máš v poriadku,tak zbytočne nevymýšlaj...ak si myslíš,že to nie je OK,tak zabehni pre istotu na STK a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosswell Vloženo 4. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Na STK jsem byl na jaře,jen jsem myslel když koupim nějaké lepší kotouče a destičky bude to lepší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel@Devil Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 (editace) To je všude stejné, jasně že jde najít lepší, jen si to musíš zaplatit. Brembo Max, Zimmerman sport, ATE Power Disc, apod. nebo nějaký speciálky. Ale většinou to stojí trošku víc. Já třeba vyzkouším ATM Mikoda. Trošičku popis najdeš v příspěvku zde: http://forum.skodahome.cz/topic/111605-kotouce-atm-mikoda-vs-zimmerman-sport/ Jdu do nich někdy v říjnu , takže nemůžu popsat,ale klucí na sraze mi to popisovali a vypadá to, že nejsou špatný a nevypadají nejhůř, za slušnou cenu. Ale to je jen příklad:) najdeš je třeba tady: http://levnebrzdy.cz Jinak co já znám levné shopy: CC-autodily - Levný a vyzkoušený = perfekt Skoda dily, dost lidi objednava,ale nemam vyzkoušeno Hodně štěstí při výběru:) Editováno: 9. Září 2011, autor: Angel@Devil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 v origu tam máš totiž pravděpodobně TRW a to je tam proto, že jsou velmi levné a výrobce vozu někde ušetřit musí pokud chceš kvalitu tak si musíš jak píše kolega připlatit Brembo, Textar, Ate apod. nedávno jsem vyzkoušel naše RoadHousy (směšná cena) na A6 2,5TDi a byl jsem mile překvapen brzdným účinkem když budeš chtít tak se ozvi a něco vymyslíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 Seriovy brzdy Fabie nejsou vubec spatny, jsou plne srovnatelne s konkurencnimi modely a jejich seriovymi brzdami. Popisovanej rozdil spis prameni z charakteristiky nabehu brzdneho ucinku - mame doma jeste Punto 188 a nastup brzdneho ucinku je u neho mnohem ostrejsi nez u Fabie. To ale rozhodne neznamena, ze by brzdilo lip. Ve finale je to Fabia, ktera umi kratsi brzdnou drahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hitachi Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 (editace) Chtěl jsem se při příležitosti pročítání fóra pozeptat, zda někdo netuší, jaký typ brzd se montoval v serii na FRS. Mám ročník 2006, motor BLT a uvažuji už o výměně, jelikož na autě je přes 120 tisíc a destičky a kotouče (vpředu) jsou ještě origo. Jejich trvanlivost přičítám hlavně tomu, že destičky mají tvrdou směs, která se tolik neobrušuje a na druhou stranu mají slabší nástup no a taky tomu, že při jízdě z kopce nestojím na brzdách... Uvažuji o náhradě v podobě ATE Powerdisk vč. destiček ATE. Je tato záměna v pohodě, nebo je třeba přistoupit i k výměně třmenů? Díky za každý postřeh. Editováno: 16. Únor 2012, autor: Hitachi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 zdravim pánové...zrovna taky řešim výměnu a chtěl bych zkusit tolik vychvalovane destičky textar,ale nemůžu najít žadnej duvěryhodnej eshop.muže poradit někdo kdo je objednával odkud je bral??? jsou to FSII tudiž na kotouč 239mm....díky raca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 Treba zkus Seba http://www.hanza-autodily.cz/brzdove-desticky-predni-textar-bez-signalizace-opotrebeni/d-70683/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 dík za odkaz desky jsou už doma ted jen nějakej slušnej kotouč k tomu vymyslet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrys76 Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Zdravím.Můžu také položit hloupou otázku?Může mi někdo vysvětlit proč je takový citelný rozdíl v nástupu brzdného účinku mezi modelem 1,2 HTP47kw (měkčí nástup) a modelem 1,4 MPI (ostřejší nástup).Jinak jsou to oba kombi.Díky za vysvětlení.Celkem mě to zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Malo informaci, jaky jsou ty auta rocniky? Maji obe ABS? Nema jedno znich DualRate (MBA)? To by totiz vysvetlovalo ten rozdil. Ja mel svou kombi 1.2 HTP 47kW MR2005 a v rodine pak byla jeste jedna naprosto totozna Fabia Combi, ale MR2006 s DualRate a nastup brzd je u ni o dost tupejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrys76 Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Obě jsou kombi jedna 2002 druhá 2003.Obě bez ABS. A co je dualrate?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Zdravím.Můžu také položit hloupou otázku?Může mi někdo vysvětlit proč je takový citelný rozdíl v nástupu brzdného účinku mezi modelem 1,2 HTP47kw (měkčí nástup) a modelem 1,4 MPI (ostřejší nástup).Jinak jsou to oba kombi.Díky za vysvětlení.Celkem mě to zajímá. to záleží od kusu auta, já zatím všechny MPI co jsem řídil, tak jsem měl pocit že auto nebrzdí, neostrý nástup a člověk musel opravdu zahamtnout brzdu. Někde jsem četl že to tak je schválně a v něčem se brzdy v MPI liší od ostatních. U mého MPI je to také, už s brzdama s továrny auto moc nebrzdilo, vyměnil jsem kotouče a destičky, je to trošku lepší ale nic zázračnýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Mě se taky zdá že mé MPI brzdí mnohem míň a menší nástup než HTP od rodičů .. ale když brzdy prošlápnu tak to stojí na místě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrys76 Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 A co je vlastně to Dualrate? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 http://northcar.ic.cz/slovnik/pojem.php?pojem=Dual-Rate http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=800344 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.