Květen 11, 201213 r Autor Myslíte, že by mě něco udělal na 1.4 MPI ten N98 kdybych ho natankoval pro jednou? Kromě toho že mě to protáhne šroubky až se jim skřiví závity? Přeci jen už to má něco najeto .. 173 300..
Květen 11, 201213 r Fiiiha tak to nevim , ja uz delsi dobu dopravam holce vervu a nestezuje si ale mam htp Odeslano z Iphone 4S
Květen 12, 201213 r Je to reseno casto, staci hledat na netu - vice oktany nez je predepsano motoru vubec neuskodis, nicmene je motor pry nevyuzije. Ja mam taky predepsan N95 (v nouzi N91) ale s Vervou se mi zda, ze motor lip chodi do otacek a nejake to deci mozna i usetrim..nicmene to je tezko rick, jezdim hodne podle nalady a jezdim vetsinou mesto - zacpa nebo dalnice.. Nicmene Verva je aditivovana a to je ten hlavni rozdil proti normalnimu benzinu, ty aditiva by mely cistit trysky atd.. cili udrzovat motor v kondici.. BTW obcas kombinuji Vervu 98 i s VIFem ktereho jsem dostal par plechovek zdarma a nemyslim si ze by si motor stezoval...
Květen 12, 201213 r Autor No VIF jsem taky používal a motor jel dobře neškodilo mu to, jenže pak jsem si všiml že mě asi z toho začaly klepat za studena při venkovní nízké teplotě hydroštely při prvním ranním startu .. takže jsem od toho upustil :/ Když si vzpomenu příště tak natankuju N98 a uvidím no .. pro ten N95 už se tam ani moc jezdit nevyplácí když bych tam měl jet kvůli benzínu a ne kvůli přátelům :/ Upraveno Květen 12, 201213 r od Petrkiller
Květen 13, 201213 r VIF a hydroštely? Hm, ten leješ do paliva a ne do oleje. Ale takovou zkušenost má s tím Ty, proto se nehádám, jen nahlas uvažuji. ... pro naftu do Polska už jen kvůliva Kalouskovi.
Květen 13, 201213 r Autor Tak je to fakt že ho neliju do oleje tak pardon jen se to prostě souvisle s tím ukázalo ..
Květen 13, 201213 r Musim jen potvrdit, jak se tady uz psalo, ze tankovanim N98 nic nepokazis, vykon od toho vyssi cekat nemuzes, jedine o co jde je, ze pro stejny pozadovany vykon bude mirne mensi davka paliva. Je to trosku na delsi rozepisovani... Zkuste a uvidite
Květen 13, 201213 r Autor Teď mě kámoš říkal abych místo Polska jel Zítra do Makra .. co vy na to? Je tma N95 za 36 a N98 za 38 .. kartu má ale zdá se mě to podezřele levné. Co myslíte vy? Jaká tam je kvalita?
Květen 14, 201213 r Adame,to btlo naposled cos byl v Tesine a neozval se dneska rano Verva On za 6.01 To bych na tebe musel mít číslo.. :-( Kdyžtak mi ho hoď do zprávy
Květen 14, 201213 r Teď mě kámoš říkal abych místo Polska jel Zítra do Makra .. co vy na to? Je tma N95 za 36 a N98 za 38 .. kartu má ale zdá se mě to podezřele levné. Co myslíte vy? Jaká tam je kvalita? V Makru tankuju sice jenom naftu,ale už cca třetím rokem jak do Fábky tak tedka do Okty a nikdy žádný problém cena nafty v Makru v Ostravě 35,40 + sleva na kartu 0,70kč což se vcelku dá
Květen 14, 201213 r Uz kvuli Kalouska ? No, ja nemam iluzi o tom, ze by za jineho ministra financi byla jina spotrebni dan. Kdyz uz se tedy ceny s Polskem vicemene srovnaly, tak zase tankuji v Cesku a naopak, si rikam, ze to dam radeji ceskemu rozpoctu nez polskemu ... Provozuji motor s predepsanym N98 a vyjel jsem par nadrzi Vervy N98 za sebou prave z Orlenu z Cieszyna. Nyni mam odjeto 600 km na Shell Fuel Save N95 pro zmenu z Tesina. S Vervou N98 je opravdu muj motor znatelne zivejsi, rychleji reaguje a ma rychlejsi a citelnejsi nastup turba. Zde je provoz na N95 mirne letargictejsi, linejsi, rekl bych ze je to o 5-10% ve prospech Vervy98. Ale prekvapenim pro mne je, ze na Shell Fuel Save N95 mam o 0,2-0,3l mensi spotrebu na 100 km, jezdim po stejnych cestach, za stejneho provozu, stejnym zpusobem, takze to povazuji za relevantni tvrzeni, byt ho jeste nemam overene propoctem po dotankovani, ale jen na zaklade hodnot PP. Co se tyce chodu motoru, tak me ucho nepoznalo rozdil, ani napriklad pri nastartovani studeneho motoru.
Květen 14, 201213 r Autor Tak já jsem dnes koupil plnou a 2 kanystry v Makru v Ostravě. No ušetřil jsem 35 korun na benzínu za to že jsem použil kartu a koupil jsem nakonec za 36kč/l N95 Ultra - aditivovaný. Opravdu je to o dost tišší, a motor je klidnější. Spotřeba je stejná a výkon je víceméně taky stejný.. navíc jsem si nakoupil v Makru no polsko už zahazuji ikdyž budu podporovat kalouska ..
Květen 14, 201213 r Autor Ale jo .. možná příště už jen nádrž ale to víš že 22 litrů to je dost to mi vydrží o pár dní více a nebo to mám do druhého auta ..
Květen 15, 201213 r Uz kvuli Kalouska ? No, ja nemam iluzi o tom, ze by za jineho ministra financi byla jina spotrebni dan. Kdyz uz se tedy ceny s Polskem vicemene srovnaly, tak zase tankuji v Cesku a naopak, si rikam, ze to dam radeji ceskemu rozpoctu nez polskemu ... Kdyby to šlo do rozpočtu, tak nepípnu ani slovo.....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.