Přejít na obsah

Benzin z polska-kvalita cerpaci stanice


Petrkiller

Doporučené příspěvky

Je to reseno casto, staci hledat na netu - vice oktany nez je predepsano motoru vubec neuskodis, nicmene je motor pry nevyuzije. Ja mam taky predepsan N95 (v nouzi N91) ale s Vervou se mi zda, ze motor lip chodi do otacek a nejake to deci mozna i usetrim..nicmene to je tezko rick, jezdim hodne podle nalady a jezdim vetsinou mesto - zacpa nebo dalnice.. Nicmene Verva je aditivovana a to je ten hlavni rozdil proti normalnimu benzinu, ty aditiva by mely cistit trysky atd.. cili udrzovat motor v kondici..

BTW obcas kombinuji Vervu 98 i s VIFem ktereho jsem dostal par plechovek zdarma a nemyslim si ze by si motor stezoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No VIF jsem taky používal a motor jel dobře neškodilo mu to, jenže pak jsem si všiml že mě asi z toho začaly klepat za studena při venkovní nízké teplotě hydroštely při prvním ranním startu .. takže jsem od toho upustil :/

Když si vzpomenu příště tak natankuju N98 a uvidím no .. pro ten N95 už se tam ani moc jezdit nevyplácí když bych tam měl jet kvůli benzínu a ne kvůli přátelům :/

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mě kámoš říkal abych místo Polska jel Zítra do Makra .. co vy na to? Je tma N95 za 36 a N98 za 38 .. kartu má ale zdá se mě to podezřele levné. Co myslíte vy? Jaká tam je kvalita?

V Makru tankuju sice jenom naftu,ale už cca třetím rokem jak do Fábky tak tedka do Okty a nikdy žádný problém cena nafty v Makru v Ostravě 35,40 + sleva na kartu 0,70kč což se vcelku dá :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz kvuli Kalouska ? No, ja nemam iluzi o tom, ze by za jineho ministra financi byla jina spotrebni dan. Kdyz uz se tedy ceny s Polskem vicemene srovnaly, tak zase tankuji v Cesku a naopak, si rikam, ze to dam radeji ceskemu rozpoctu nez polskemu ...

Provozuji motor s predepsanym N98 a vyjel jsem par nadrzi Vervy N98 za sebou prave z Orlenu z Cieszyna. Nyni mam odjeto 600 km na Shell Fuel Save N95 pro zmenu z Tesina. S Vervou N98 je opravdu muj motor znatelne zivejsi, rychleji reaguje a ma rychlejsi a citelnejsi nastup turba. Zde je provoz na N95 mirne letargictejsi, linejsi, rekl bych ze je to o 5-10% ve prospech Vervy98. Ale prekvapenim pro mne je, ze na Shell Fuel Save N95 mam o 0,2-0,3l mensi spotrebu na 100 km, jezdim po stejnych cestach, za stejneho provozu, stejnym zpusobem, takze to povazuji za relevantni tvrzeni, byt ho jeste nemam overene propoctem po dotankovani, ale jen na zaklade hodnot PP. Co se tyce chodu motoru, tak me ucho nepoznalo rozdil, ani napriklad pri nastartovani studeneho motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem dnes koupil plnou a 2 kanystry v Makru v Ostravě. No ušetřil jsem 35 korun na benzínu za to že jsem použil kartu a koupil jsem nakonec za 36kč/l N95 Ultra - aditivovaný. Opravdu je to o dost tišší, a motor je klidnější. Spotřeba je stejná a výkon je víceméně taky stejný.. navíc jsem si nakoupil v Makru no polsko už zahazuji ikdyž budu podporovat kalouska .. :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz kvuli Kalouska ? No, ja nemam iluzi o tom, ze by za jineho ministra financi byla jina spotrebni dan. Kdyz uz se tedy ceny s Polskem vicemene srovnaly, tak zase tankuji v Cesku a naopak, si rikam, ze to dam radeji ceskemu rozpoctu nez polskemu ...

Kdyby to šlo do rozpočtu, tak nepípnu ani slovo.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...