Tonda-B Vloženo 1. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2011 Nech si změřit tlak benzínu. Pokud je ucpaný palivový filtr, nebo palivové čerpadlo na odchodu, motor opravdu moc nepojede. Kdyby tady nic k najití nebylo, nech změřit i kompresní tlaky. Že olej neubývá je divné - tenhle motor na spotřebu oleje moc úsporný není. Ledaže by spálený olej nahradil benzín smytý z válců do olejové náplně, ale to bys musel mít vadnou lambdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 1. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2011 (editace) vsecno tohle jsem zkousel,opravou aut se zivim ,nejakou zkusenost uz za ty roky mam ale tohle nemuzu rozlousknout.vsechny zakladni veci udelany jako filtry,zmereni tlaku,komplet diagnostika atd. jedine co tak byla trochu nadeje kdyz jsem meril tlak paliva,byl 2,5bar a bez regulatoru 3bar coz je normalni ale primo u tohodle typu vstrikovani je v tabulkach a v dp 3,5 a 4 bar.takze sem po tom sel ale zjistil ze tabulky asi lzou,regulator tam je na 3bar a ani jiny tam nepatri takze tlak ok jak ma byt. co este muzu udelat tak zkusit prehrat soft nebo jinou jednotku Editováno: 1. Říjen 2011, autor: davidpopjak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 1. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2011 (editace) Dobře. Jaké máš kompresní tlaky? Zkontroloval jsi i načasování vačky? Nablikal sis stroboskopem předstih? Kolik máš stupňů na volnoběh a ve 4000 otáček? Co výfuk? Nemáš ho přiucpaný rozpadlým katalyzátorem, nebo uhnilými přepážkami v koncovém tlumiči? Editováno: 1. Říjen 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 1. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2011 tlaky budu merit zitra,rozvody ok,ty stupne ok,po tom vyfuku jsem jsel hned jako prvni jelikoz je motor jakoby uduseny nebo mi to alespon tak prijde,kat pruchozi,nerozpadly,zkousel jsem auto projet i bez vyfuku a stejne. dneska se mi stala jedna vec,zastavil abych natankoval a motor uz nechtel naskocit az tak na po5 chytil,zustala svitit kontrolka motoru,v pameti zavad-1,2,3,4 vstrik ventil,zkrat,ventil par zkrat,sekundarni vduch zkrat,lambda 2 vyhrev zkrat.udelalo to jen u pumpy jinak ted zase jde jak ma. ty tlaky zkusim treba napovi co dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 To zas vypadá jako problém s kabelovým svazkem. Třeba jen přechodové odpory v konektorech. Jenže v tom příslušenství dloubeš už dlouho a bez výsledku. Tak bych začal klasicky - mechanikou motoru. Změřit tlaky, najít si horní úvrať, označit ji na řemenici a bloku (pokud to tam nenajdeš) a pak sundat víko a přezkoušet časování vačky - aspoň jestli je symetrické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 2. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 rozvody ok,ryska na setrvaku je dana,vacka taky sedi na znacky,je s kolem na klinku takze ok.ta elektrika bolest fabii,nedavno jsem taky resil neco podobneho a i zkuseny elektrikar si s tim hral jak dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 (editace) Podívej, zázraky se nedějou. Říkáš, že všechno myslitelné jsi prověřil a to na základě znalostí, které máš a které jsou na motoristu nadprůměrné. Věřím ti. Jenže nemůže být všechno v pořádku a motor bez výkonu - současně. Takže někde je chyba a ty jsi ji přehlédl. Takže znovu a lépe. Rysky, značky, fajn, ale udělej si radši svoje a zkontroluj to podle svých. Nebo aspoň prověř, jestli je umístění těch značek správné. Ale uvidíš jak budou vypadat kompresní tlaky - to ti poví o mechanice motoru hodně. Vím, že to víš, ale pro jistotu - motor ohřátý, vyšroubovat všechny svíčky, každý válec měřit s plně otevřenou klapkou. Mimochodem klapka - opravdu je při plném plynu otevřená naplno? Ještě mě napadlo - když ucpeš vratku - jaký máš tlak benzínu? Pokud je pumpa OK, mělo by to být tak 5,5 až 6 barů. Editováno: 3. Říjen 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 5. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2011 (editace) tlak paliva ok,pri zaskrceni zpatecky to vylitne nahoru,pumpa tlaci dobre.je mi divny proc v nejakych tabulkach a v dp pisou tlak 3,5bar? vlastne cerpadlo jsem tam daval z jineho auta a stejne,regulator tlaku jsem dal novy byl za babku Editováno: 5. Říjen 2011, autor: davidpopjak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 7. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2011 Tak jaké jsi naměřil ty kompresní tlaky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 7. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2011 tlaky 11 na vsech priblizne stejne takze ok,o vikendu snad bude cas se na to poradne podivat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Archondie Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 Zdravím všechny majitele F I 2,0 mpi. Mám na Vás dotaz, protože ne mnoho vláken se zabýva 2 litry. Vím, že se můj dotaz tohoto vlákna tolik netýká, ale prosím o odpověď. Náš mazel má najeto asi 110k, kupována s 35k v r. 2007, plná výbava, ale na tom nesejde. Byla ze Švajcu. Problémy začali nedávno-svítilo EPC, pak zkolabovaly budíky-imo blokovalo startování-budíky jsme vyměnili. Měnili jsme všechny ty běžné věci-svíčky, kabely, lambdy,filtry, tankujem 98ku. Teď máme podezření, že čidlo vačky je na vině..jedná se o škubání motoru. Je to jako by vás někdo chytil a za 0,3s pustil, auto sebou škubne. Dělala to nejdřív jednou tak za 200 km, nedalo se to skoro zaznamenat. Nyní auto mocně škubne klidně každých 50km. Někdy to po nastartování dělá hned, jindy vůbec-jak se jí chce. Měnili jsme i jiné věci-nějakou láhev s uhlím v nádrži, byla přepitá, to ale problém neodstranilo a stupňuje se to. Samo sebou, že na diagnistice byla- třem lidem to už nic neukazuje, ale problém se pořád vyskytuje. Měla jsem pocit, že auto nás nenávidí, protože u mechaniků to udělalo 2x. u nás skoro pořád. Ta závada je strašně nepravidelná, jakýchkoliv otáčkách, rychlosti, na neutrálu, prostě kdykoliv. Nyní na volnoběhu, když stojí občas vylétnou otáčky sami nad 1000, aniž by někdo mačkal pedál plynu-tohle udělala zatím párx, ale stále častěji. Podotýkám, že volnoběžnou klapku nám kontrolovali, čistili a shledali ok. Zítra se má měnit nějaké čidlo vačky, tak snad to bude ono. Takové ty kabely, co často odejdou snad také kontrolovali-měnili i nějaké svazky od budíků, cívky..ach jo. Můj pohled laika je ten, že když sešlápnu plyn, jakoby se opozdí reakce auta, auto občas škubne málo, jindy málem jde do smyku-třesu se strachy ze zimy. Ať jí ženu, nebo šetřím, zaškubne se. Tak se chci zeptat, máte někdo zkušenost s touhle věcí? Mechanik mi doporučil jezdit s tím a počkat, až to klekne úplně. Jenže na ledu takový mocný záškub ve 12% ulici nechci zažít. Omlouvám se za obsážnost, popisuji asi půl roku problému s naší F. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Tak jak jste na tom dneska? Co se vyměnilo a s jakým výsledkem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 20. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 taky by me to zajimalo jestli to cidlo vacky problem vyresilo,me to to skobani dela pokazde kolem 2000tis otacek,na to cidlo mam podezreni ale zatim nemam jistotu ze je spatne,promerit presne nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 23. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2011 tak problem vyresen,auto uz ma vykon ale to cuknuti pri 2 tis otacek zatim ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Archondie Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Dobrý den, nakonec jsme museli vyměnit jak čidlo vačky,tak palivové čerpadlo, nyní jede auto zase jako nové, spokojeně přede a zmizela prodleva mezi sešlápnutím plynu a akcelerací, otáčky jsou ustáleny a chovají se standartně. Nakonec po všech těch peripetiích to vypadá na úspěch. Jak jste se někdo říkal,že máte na 2,0 výkon jak s Fiestou, tak to je rozhodně špatně, nás to zase opírá do sedaček :-) Krásný podzim všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsak Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Davidpopjak : take mam fabii 2.0 mpi, ten vykon mi taky prijde takovej mensi nez bych cekal, ale uz sem zvykl. Cim to nakonec bylo ze je fabka vykonove OK? a to cukani jak ste psal jsem mel taky, a vymenil cidlo na vacce nebo na klikovce ted zrovna nevim a v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 6. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 rozvody o 2zuby jinde,pred tim to sice sedelo na znacky ale bylo to spatne,nevim proc zatim nebyl cas zkoumat,nicmene ted je to nastavene dobre,souhlasim taky sem od toho kdyz je to 2,0 cekal vic,ted sice jede pekne ale vykon teda nic moc cekal sem neco jineho ale jak pises ty uz sem si zvyknul na druhou stranu ta spotreba je dobra-dalka dlouhodoby prumer 6,3l,cesty do prace po meste 8,2l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 Jestli jsi mel rozvody posunute o 2 zuby, tak je dost mozne ze ti to uz stihlo podpalit ventily a ted to proste uz nebude takove, jak by melo byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 18. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 na to jsem taky myslel ale zatim to neresim,jede docela dobre,spotreba dobra,jedine az se svezu s jinym autem s timhle motorem,pokud to bude znatelny rozdil tak budu zkoumat co dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.