Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

řeším na své fabii 1.2 12V 2006 možnost zvýšení účinnosti posilovače. Řídil jsem kolegovu Ibizu a firemní fabku 16V 74kW a obě auta mají nastavené servo mnohem více na lehko. Moje mi připadá hodně tuhé. Kontroloval jsem stav oleje a vše je v normě, ani kontrolka nic nehlásí. Jak se to dá řešit?

Díky

Vloženo

existuje 5možností kódování posilovače, které se do 2 kategorií podle čísel nápravy, plus páté kódování je společné pro obě - pro tělesně postižené.

když koukneš na datový šítek (v kufru nebo servisce), tak tam zjistíš označení nápravy (PR a k tomu např. J15, J05 apod.). podle toho se dá "posilování" nastavit.

Vloženo

Tak jsem si to nechal predelat, servo jde ted podle predstav. Je ale videt, ze ma servo hodne prace, je o dost vice slyset nez predtim. Nemuze se to nijak podepsat na zivotnosti nebo spotrebe? Diky

Vloženo

sice má servo velký proudový odběr, ale zase s tím neparkuješ hodinu v kuse, takže vyšší spotřeby bych se nebál. co se týče životnosti, tak tam by mohlo dojít lehce ke zkrácení. přece jen musí víc tlačit (to je odpověď i k tomu zvuku teď). hodně záleží, jak se k tomu chováš. pokud moc točíš volantem, když auto stojí, má to negativní vliv i na další části řízení. lepší autem trochu pohnout a pak začít točit.

Vloženo

Ahoj ja se omlouvam ze to zde ozivuju ale chtel bych naopak servru ulehcit praci .. jde me dost slyset a zda se me ze je i lehci nez u HTP .. stacilo by me tezsi aby me neodeslo .. kdyz je motor nastartovany tak u MPI servro huci kdyz otacim volantem zacne zabirat a pritom tak piskat nebo kvicet nevim jak to poppsat .. takove knuceni :D proste bych rekl ze zabira zbytecne moc .. aby me neodeslo .. jak bych to mohl nastavit? mam asi jeste stare TRW je to 2001 1.4 44kw MPI .. diky :)

Vloženo

Ahoj ja se omlouvam ze to zde ozivuju ale chtel bych naopak servru ulehcit praci .. jde me dost slyset a zda se me ze je i lehci nez u HTP .. stacilo by me tezsi aby me neodeslo .. kdyz je motor nastartovany tak u MPI servro huci kdyz otacim volantem zacne zabirat a pritom tak piskat nebo kvicet nevim jak to poppsat .. takove knuceni :D proste bych rekl ze zabira zbytecne moc .. aby me neodeslo .. jak bych to mohl nastavit? mam asi jeste stare TRW je to 2001 1.4 44kw MPI .. diky :)

Blázne, buď rád, že funguje tak jak funguje. Zkus si řídit auto bez posilovače, budeš pak rád, že ho máš ;) a ty TRW odchází i tak, ne každé, ale je to docela negativum u Fabií.

Vloženo

Vem si, to by jsi musel ulehcit vsem soucastkam v aute aby vydrezlo. Je na to prece staveny aby se tak pouzivalo. A tece jen nektery kusy, ne kazdy. Me tece, ale mam to po bouracce asi nebo je to jen nahoda.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...