Braver Vloženo 5. Říjen 2011 Vloženo 5. Říjen 2011 Ahoj, řeším na své fabii 1.2 12V 2006 možnost zvýšení účinnosti posilovače. Řídil jsem kolegovu Ibizu a firemní fabku 16V 74kW a obě auta mají nastavené servo mnohem více na lehko. Moje mi připadá hodně tuhé. Kontroloval jsem stav oleje a vše je v normě, ani kontrolka nic nehlásí. Jak se to dá řešit? Díky Citovat
boobika Vloženo 6. Říjen 2011 Vloženo 6. Říjen 2011 existuje 5možností kódování posilovače, které se do 2 kategorií podle čísel nápravy, plus páté kódování je společné pro obě - pro tělesně postižené. když koukneš na datový šítek (v kufru nebo servisce), tak tam zjistíš označení nápravy (PR a k tomu např. J15, J05 apod.). podle toho se dá "posilování" nastavit. Citovat
Braver Vloženo 7. Říjen 2011 Autor Vloženo 7. Říjen 2011 Tak jsem si to nechal predelat, servo jde ted podle predstav. Je ale videt, ze ma servo hodne prace, je o dost vice slyset nez predtim. Nemuze se to nijak podepsat na zivotnosti nebo spotrebe? Diky Citovat
boobika Vloženo 7. Říjen 2011 Vloženo 7. Říjen 2011 sice má servo velký proudový odběr, ale zase s tím neparkuješ hodinu v kuse, takže vyšší spotřeby bych se nebál. co se týče životnosti, tak tam by mohlo dojít lehce ke zkrácení. přece jen musí víc tlačit (to je odpověď i k tomu zvuku teď). hodně záleží, jak se k tomu chováš. pokud moc točíš volantem, když auto stojí, má to negativní vliv i na další části řízení. lepší autem trochu pohnout a pak začít točit. Citovat
Petrkiller Vloženo 15. Říjen 2011 Vloženo 15. Říjen 2011 Ahoj ja se omlouvam ze to zde ozivuju ale chtel bych naopak servru ulehcit praci .. jde me dost slyset a zda se me ze je i lehci nez u HTP .. stacilo by me tezsi aby me neodeslo .. kdyz je motor nastartovany tak u MPI servro huci kdyz otacim volantem zacne zabirat a pritom tak piskat nebo kvicet nevim jak to poppsat .. takove knuceni proste bych rekl ze zabira zbytecne moc .. aby me neodeslo .. jak bych to mohl nastavit? mam asi jeste stare TRW je to 2001 1.4 44kw MPI .. diky Citovat
Jehla23 Vloženo 15. Říjen 2011 Vloženo 15. Říjen 2011 Ahoj ja se omlouvam ze to zde ozivuju ale chtel bych naopak servru ulehcit praci .. jde me dost slyset a zda se me ze je i lehci nez u HTP .. stacilo by me tezsi aby me neodeslo .. kdyz je motor nastartovany tak u MPI servro huci kdyz otacim volantem zacne zabirat a pritom tak piskat nebo kvicet nevim jak to poppsat .. takove knuceni proste bych rekl ze zabira zbytecne moc .. aby me neodeslo .. jak bych to mohl nastavit? mam asi jeste stare TRW je to 2001 1.4 44kw MPI .. diky Blázne, buď rád, že funguje tak jak funguje. Zkus si řídit auto bez posilovače, budeš pak rád, že ho máš a ty TRW odchází i tak, ne každé, ale je to docela negativum u Fabií. Citovat
Petrkiller Vloženo 15. Říjen 2011 Vloženo 15. Říjen 2011 Jsem magor ale ja myslim ze je menene uz nevydrzelo by tolik km podle me a jeste aby neteklo nikde .. teda musim zaklepat !! rikam si at mu ulehcim treba vydrzi Citovat
Jehla23 Vloženo 15. Říjen 2011 Vloženo 15. Říjen 2011 Vem si, to by jsi musel ulehcit vsem soucastkam v aute aby vydrezlo. Je na to prece staveny aby se tak pouzivalo. A tece jen nektery kusy, ne kazdy. Me tece, ale mam to po bouracce asi nebo je to jen nahoda. Citovat
Petrkiller Vloženo 15. Říjen 2011 Vloženo 15. Říjen 2011 Dobre diky tak ja to teda nebudu resit a modlit se aby nerupnul Citovat
Braver Vloženo 15. Říjen 2011 Autor Vloženo 15. Říjen 2011 Kolega by chtěl taky upravit účinnost serva. Koupil si KKL kabel. Jaké hodnoty a kde se má co měnit. Připadně, existuje nějaký manuál? Díky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.