Přejít na obsah

Pomalu padají otáčky


lukky

Doporučené příspěvky

Ahoj,

cim to muze byt,ze kdyz jedu (auto uz je zahrate), tak otacky strasne pomalu klesaj na volnobeh? Klapku jsem resetoval a cistil... stale stejne. Proste kdyz vytocim motor na nejakou rychlost a pak chci preradit, jeste chvilicku "visi" a pak pomalu padaj na volnobeh??

Co na to ma vliv krom klapky?

Diky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus jestli nechodí ztuha lanko od pedálu ke klapce, případně jestli není unavená pružina u klapky. A pedál by měl mít tzv. mrtvý chod. Jestli ho nemá, může taky zůstávat pootevřená klapka.

Jinak v tom bude mít prsty ŘJ nebo tvůj styl řazení (vymáčkneš spojku dřív než stačíš pustit plyn).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Ahoj,

cim to muze byt,ze kdyz jedu (auto uz je zahrate), tak otacky strasne pomalu klesaj na volnobeh? Klapku jsem resetoval a cistil... stale stejne. Proste kdyz vytocim motor na nejakou rychlost a pak chci preradit, jeste chvilicku "visi" a pak pomalu padaj na volnobeh??

Co na to ma vliv krom klapky?

Diky!

jenom klapka - ta urcuje nasavany objem vzduchu do spal. motoru - pomalu ti dovira - hledej v klapce - zkus ji mechanicky ty uzavrit a bude vsechno ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No do klapky len tak poklepkavat rukov nedoporucujem... rozhodis cele nastavenie klapky a ak nie tak v najhorsom ju totalne zbicis...potom nasledna oprava + diagnostika... dost draha zallezitost...skor sa upriam na to lanko ci nieje uz velmi vydrane v okoli kde je obmotane okolo klapky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

No jistě automechanici jenom vyměňují věci, tak bych tě chtěl vidět jak jedeš do servisu s tím že si necháš něco opravit. Budeš na to čekat měsíc a vydrží to jenom chvilku. Co by jsi chtěl ? Aby když se ti posere brzdový váleček tak aby ti ho rozebraly a vyměnily gumičky ? Jistě jde to ale není žádná záruka že to vydrží jako nové brzdové válečky !

Už sem na dílně mněl i zákazníky kteří chtěly abych jim neměnil lamelu spojky za novou ale abych jim to za nějaký menší peníz opravil. To samé jsem mněl nedávno s kotoučovou brzdou. Zákazník přijel s Leonem a stěžoval si že mu to moc nebrzdí a rychle s tím chtěl něco udělat. Když sem mu řekl cenu tak hned začal at si to tam chvilku nechám a nějak mu to opravím :D :D :D Někdy si klepu na čelo co si ti zákazníci vymyslí. Pro vás jsme jenom otroci do kterých kopnete když se vám na autě něco pokazí. Když si neudržujete auto tak si stěžujete na nás. Mněly by jste být rádi že vůbec někdo těm vašim blbostem vyhoví a auto vám dá zase popořádku !

Prominte že nehovořím k tématu ale tohle mně docela štve když někdo nazve automechanika výměnkářem a podobně. Ano ted se drtivá většina dílu vyměňuje ale proč ? Lidi kteří toto říkají jsou teoretici a věřte že není moc sranda se k nějakým věcem vůbec dostat už jenom kvůli vybavení co je třeba mýt na dílně. Dnes už nejsou auta jako stopětky! Na které vám stačí šroubovák a dokážete zázraky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím že to není o tom, že se na všechny mechaniky nadává. A o tom že si lidé vymýšlí divné věci. Je totiž mezi námi spousta lidí, kteří ostatní natahují. Když člověk vidí tu vychytralost a co si někteří účtují za částky a to za práci kde jednu věc opraví a další dvě podělají.

Kdyby to aspoň za něco stálo. O odbornosti některých mechaniků ani nemluvě. Vezmou diagnostiku a co jim přístroj ukáže to je svaté. Pokud se ukáže nějaká závada, okamžitě začnou mluvit o tom co se může zkusit vyměnit ... sakra to dokážu taky a nejsem automechanik. Bohužel takové jsou zkušenosti. Proto si nejraději vše opravuji sám, a takových lidí tu bude víc ... o tom tohle fórum je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci pochopte, o mechanicích z autorizovaných servisů se mluví jako o lidech, kteří jen mění díly skrz to, že v tym servise na to ten mechanik nemá čas nebo má ale když je třeba taxa 800/h tak nad tim nemuže moc dlouho laborovat. zatímco mechanik v normální menší/soukromé dílně, má na to čas, napíchne to na diagnostiku/osciloskop, využije svoje vědomosti o paralelní, sériové diagnostice a o eletrice. a měří, má na to čas. to je ten zásadní rozdíl, a to že se kolikrát zákazník diví že si chce jen nechat vyćíst závady a člověk po něm chce 600 a má to za 5minut hotový to mě přijde blbý, protože ti lidi nepochopí že ten mechanik do té diagnostiky vrazil několik tisíc a že když mu to člověk vyčte a řekne mu ten a ten snimač je blbej, on je třeba trochu zručnější a doma si to vymění a tímpádem ten mechanik z toho má hovno. radek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je pěkné, ale kdyby ten autorizovaný servis aspoň za ty peníze co chtějí stál. Nemám vždy ten pocit. To se ale samozřejmě nedá posuzovat celkově. Někde jsou borci někde vezmou kde jakého vo..

Pokud to tak není, tak potom nechápu o čem ten autorizovaný servis je a za co se tam tak platí.

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Podle mě vyčištěním a vyresetování klapky jen ulehčíte ke klidnějšímu volnoběhu, který se naopak před vyčištěním neudrží a paradoxně otáčky většinou padají rychle.

Samozřejmě se tímto úkonem nic nepokazí, nicméně je duležité dodržet vyresetovaní klapky, jinak se volnoběh drží většinou na hodnotě 1500-2000ot....podle znečištění a klesne za dlouhou dobu jízdy autem.

Pomalu padající otáčky jsou podle mě takový malý né zcela řešitelný problém Felicie 1.3 MPI (tedy aspoň já jsem řešení nikde nenašel a ani jsem na to nepřišel).

Pokud otáčky opravdu padají velice pomalu, zaměřil bych se na přisávání falešného vzduchu. Může to být vadné těsnění škrtící klapky, těsnění mezi sacím potrubí a hlavou a nebo těsnící gumičky vstřiků....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahojte,

- prudko zoslapnem plyn a pustim, pomaly padnu otacky, nie hned, ale pozvolna klesnu

- idem preradit napr. z 1 do 2, 2 do 3 ... tiez drzi otacky medzi preradovanim, neklesnu hned, ale pozvolna ...

  ... roztahujem (nie do vysokych otacok ... normalna jazda) napr. na dvojke, vyslapnem spojku (drzim vyslapnutu cca 2sec) a za tu dobu iba klesnu otacny na volnobezne.

 

Je to normalne spravanie? Nemali by klesnut hned?

Editováno: , autor: SLAMO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...