V.T.E.C Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 Zdravím lidi, Poraďtě kdo má 4x4, jak je to s výměnou oleje nebo co by se tam vzadu všechno mělo vyměnit. Jak za kolik, co, jde to i doma a tak?? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 čau. My se švagrem máme oba 4x4 a měnili jsme: - motorvý olej ( výměna v garáži - cena ve slevě 890 kč + fitrl 150 asi ) - převodový olej + olej v haldexu + filtr ( výměna v BOSCH servise 2300 kč - do haledxu je to poměrně složité, takže v garáži ne ) - olej v zadním diferenciálu - chtěl jsem měnit, koupil jsem ve škoda servise 1 l oleje za 210 kč, ale neměnil jsem, protože tam byl, vypadal dobře a prý se nemění, ale já budu muset nechat repasovat diferák, takže bude i vyměněný olej během pár týdnů. - a toť vše co jsme zatím měnili - možna ve předním diferáku, to nevím jak to tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Správně Ještě bych podoktknul, olej v Haldexu po 30 tis. km a olej i s filtrem po 60 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 počkej, olej v haldexu po 30ti tisících? Nestačí to co 60tisíc i s filtrem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vencax Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 Podle příručky je napsáno olej co 30 tis, filtr co 60 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h-power Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 (editace) Motorový olej + filter, prevodový olej, olej v zadnom diferáku v pohode aj v garáži s jamou. Na filter Haldexu treba špeciálny kľúč, dá sa tiež v garáži. Interval výmeny oleja v Haldexe je preto každých 30000km, lebo je to vysokozáťažový hydraulický olej a je dôležité, aby mal správne prevádzkové vlastnosti. Pozor na intervaly podľa niektorých príručiek - celoživotná náplň sa rozumie 4 roky, alebo 100000km (diferák)! Pozor na špecifikáciu oleja, hlavne do prevodovky, aby ste neboli prekvapení, že sa vám zle radia rýchlosti - nefunkčné synchrokrúžky! Niektorí predajcovia ponúkajú olej so špecifikáciou API-GEAR 3,4,5 - pritom 3 je úplne iná, ako 4 a 5! Takže olej s predpísanou špecifikáciou, a nie univerzálny, čo "spĺňa" viac noriem. Editováno: 26. Říjen 2011, autor: h-power Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.