xaker Vloženo 26. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2006 Ahojte! Mám octaviu 1,9 TDI, r.v. 2002 Stala sa mi taká vec: po naštartovaní dobíjanie nesvietilo (v poriadku), ale pri rozjazde začalo svietiť. Pri ubratí plynu a klesnutí na 900ot. kontrolka zhasla. Pri opätovnom pridaním plynu do ot. cca 1200 - 1300 a viac začalo znovu svietiť. Toto trvalo asi 8 km jazdy a potom sa všetko vrátilo do normálu. V servise mi premerali dobíjanie a všetko ukazovalo v poriadku. Ide o alternátor 120A 14V VL2 26/02 VW AG. Vie niekto poradiť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2006 Pokud ho měřili,tak je ok,jinak by to vypadalo na uvízlé uhlíky nebo už jsou za zenitem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 26. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2006 Podívej se také ne řemenici alternátoru,musí fungovat jako volnoběžka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaker Vloženo 28. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2006 alternátor je už v pohode...chyba bola vo voľnobežnej kladke a v 2 ložiskách...alternátor funguje znova ok ďakujem za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boban2 Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Pomoc, když je studený motor tak vychází z místa asi od alternátoru chroupavý až divný zvuk jako ložisko, a navíc mi začala blikat kontrolka dobíjení. Druhý den už nebliká dobíjení ale studený strochu si zachroupe. Nevím jestli je ti kladka nebo volnoběžka na alternátoru a jak ji poznám jestli bude v háji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boban2 Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Zapoměl jsem napsat že se jedná oct. tdi 81 kw slx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 tak to byl presne muj pripad, altik na vrakaci 1500,- a je klid, daji se i repasovat, sice nevim za kolik, asi to bude +- taky tahle castka, ale problem je cekani nez to nekdo udela .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 No kdyby někdo chtěl,jeden pěkný altík se mi doma válí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boban2 Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Jak poznám na jiným altíku, že není v háji když ho koupim někde na vrakáči? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 proste si s nim rukou trosku zatocis (i kdyz samozrejme tim asi moc nepoznas) a vyber si podle roku vyroby (je to na nem na stitku), kdyz najdes nejakej 03/04 a vejs tak by snad nemusel bejt problem, nevim odkud si a z kolika tam mas na vyber, ale samo cim novejsi, tim lepsi .. ja mam auto 5/99 a vysypal se mi ve 170t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boban2 Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 No a kolik myslíš že mám já najeto ? taky 171000km to chroupání nějak zmizelo tak nevím jestli to mám řešit nebo zatím nato vykašlat nechat to do výměny rozvodů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 No a kolik myslíš že mám já najeto ? taky 171000kmto chroupání nějak zmizelo tak nevím jestli to mám řešit nebo zatím nato vykašlat nechat to do výměny rozvodů Zeptam se v kolika necháváš měnit rozvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 Už keď sa tu rozoberá téma alternátor, opýtam sa nasledovné. Treba niečo vykonať resp. nastaviť ak vymením slabší alternátor za silnejší /70A za 120A/? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z.e.t.o.R Vloženo 15. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2008 zdravim vsechny ... mam oktavu 81kw a uz sem nasypal dost za opravy motoru ... a ted mi na alternatoru upadla kladka, koukal sem na netu a na novy altik urcite nemam a jak tak koukam, tak s opravou je to taky na dlouho ... tak se chci zeptat zda nevi nekdo o altiku na moji oktavu ... diky moc r.v.99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shroubekk Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Zdravim. mel bych stejnou otázku jako Octavius. Mam tdicko 81kw s altikem 90A a chtel bych tam dát 120A. Jde tam dát pouze výměnou nebo se musí něco předělat??? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 (editace) Kluci neblaznite tady u Uh, hradisti vymenuji loziska a uhliku na altiku , a berou za to kolem 8stovek dle typu, a je to normalne s fakturou !!!! Rozhodne lepsi nez z vrakoviste!!!! A dela to ze rano dovezes a vecer si ho odvezes repasovany!! nebo po domluve! Editováno: 3. Březen 2009, autor: fiser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Klasicky alternator mozno ano,ale ked mas altik s volnobezkou tak za 8 stoviek ho urcite nikto nezrepasuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Klasicky alternator mozno ano,ale ked mas altik s volnobezkou tak za 8 stoviek ho urcite nikto nezrepasuje. Ouu tak je možne, tomuto fakt nerozumím! Ale me na 1.6 i to šlo v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TGM1917 Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Klasicky alternator mozno ano,ale ked mas altik s volnobezkou tak za 8 stoviek ho urcite nikto nezrepasuje. K čemu je dobrá ta volnoběžka? Tomík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Ta volnobezka umoznuje vyuzit nabrane otacky pri pusteni plynu.Vyuziva sa hlavne pri naftakoch, kde otacky klesnu ihned po pusteni plynu-motor nema taku zotrvacnost ako benzinak.Samotny rotor sa toci rychlejsie pokial nevyuzije vsatku kineticku energiu vzniknutu pri vyssich otackach motora.Nedochadza zaroven k zatazovaniu regulatora napetia prudkou zmenou otacok alternatora-cely proces je plynulejsi. Je to len moja osobna teoria a pochopil som tak funkciu volnobezky. Alternator nema pevnu remenicu, ale je to volnobezka prenasajuca pohyb len jednim smerom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TGM1917 Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Ta volnobezka umoznuje vyuzit nabrane otacky pri pusteni plynu.Vyuziva sa hlavne pri naftakoch, kde otacky klesnu ihned po pusteni plynu-motor nema taku zotrvacnost ako benzinak.Samotny rotor sa toci rychlejsie pokial nevyuzije vsatku kineticku energiu vzniknutu pri vyssich otackach motora.Nedochadza zaroven k zatazovaniu regulatora napetia prudkou zmenou otacok alternatora-cely proces je plynulejsi. Je to len moja osobna teoria a pochopil som tak funkciu volnobezky. Alternator nema pevnu remenicu, ale je to volnobezka prenasajuca pohyb len jednim smerom. Díky, umím si to představit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.