Přejít na obsah

Problém s F1 1.9TDI - startování


modrdav

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci. Mám problém a nevím si s ním rady. Mám Fabii Combi 1.9TDI r.v.2002. Dnes jsem se ji snažil zamknout, ale...Zamkly se jen přední dveře u řidiče a komplet zhasly displaye na palubce (hodiny, stav kilometrů). Když jsem zasunul klíč, pootočil, kontrolky se nerozstvítili. Na display s hodinami a stavem km jen nesmyslné znaky. Auto se nakonec podařilo nastartovat, ujel jsem s tím cca 12km k benzince. Natankoval, zamkl auto a šel zaplatit. Přijdu k autu, displaye opět s nesmyslnými znaky, pootočím s klíčkem, kontrolky zhaslé. Nastartovat se podařilo, ale auto hned chcíplo, displaye s nesmyslnými znaky., KDyž jsem zkusil znovu pootočit s klíčem, nic, nastartovat se již nepodařilo :( Zkontroloval jsem kabely na baterce a vše ok. Po chvilce display s kilometry a hodinami naběhl, nastartovat se podařilo, motor chvilku běžel, pak jako by motor zhasl a hned zase naskočil. Dojel jsem cca 2km domů a v pohodě. Znovu jsme koukali na kabely atd. ale nic nenašli. Jediné co jsme zjistili, je přepálená pojistka na akumulátoru pro ABS či ASR, jedná se o 40V pojistku (takový plíšek), ale tou by to snad být nemělo. Napadá vás něco, co by tento problém mohlo způsobovat?

Moc díky za radu.

David.

post-43803-0-24247700-1321188195_thumb.j

post-43803-0-89904800-1321188299_thumb.j

post-43803-0-19931400-1321188371_thumb.j

post-43803-0-86615800-1321188439_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci. Mám problém a nevím si s ním rady. Mám Fabii Combi 1.9TDI r.v.2002. Dnes jsem se ji snažil zamknout, ale...Zamkly se jen přední dveře u řidiče a komplet zhasly displaye na palubce (hodiny, stav kilometrů). Když jsem zasunul klíč, pootočil, kontrolky se nerozstvítili. Na display s hodinami a stavem km jen nesmyslné znaky. Auto se nakonec podařilo nastartovat, ujel jsem s tím cca 12km k benzince. Natankoval, zamkl auto a šel zaplatit. Přijdu k autu, displaye opět s nesmyslnými znaky, pootočím s klíčkem, kontrolky zhaslé. Nastartovat se podařilo, ale auto hned chcíplo, displaye s nesmyslnými znaky., KDyž jsem zkusil znovu pootočit s klíčem, nic, nastartovat se již nepodařilo :( Zkontroloval jsem kabely na baterce a vše ok. Po chvilce display s kilometry a hodinami naběhl, nastartovat se podařilo, motor chvilku běžel, pak jako by motor zhasl a hned zase naskočil. Dojel jsem cca 2km domů a v pohodě. Znovu jsme koukali na kabely atd. ale nic nenašli. Jediné co jsme zjistili, je přepálená pojistka na akumulátoru pro ABS či ASR, jedná se o 40V pojistku (takový plíšek), ale tou by to snad být nemělo. Napadá vás něco, co by tento problém mohlo způsobovat?

Moc díky za radu.

David.

Je dobrá baterka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci. Mám problém a nevím si s ním rady. Mám Fabii Combi 1.9TDI r.v.2002. Dnes jsem se ji snažil zamknout, ale...Zamkly se jen přední dveře u řidiče a komplet zhasly displaye na palubce (hodiny, stav kilometrů). Když jsem zasunul klíč, pootočil, kontrolky se nerozstvítili. Na display s hodinami a stavem km jen nesmyslné znaky. Auto se nakonec podařilo nastartovat, ujel jsem s tím cca 12km k benzince. Natankoval, zamkl auto a šel zaplatit. Přijdu k autu, displaye opět s nesmyslnými znaky, pootočím s klíčkem, kontrolky zhaslé. Nastartovat se podařilo, ale auto hned chcíplo, displaye s nesmyslnými znaky., KDyž jsem zkusil znovu pootočit s klíčem, nic, nastartovat se již nepodařilo :( Zkontroloval jsem kabely na baterce a vše ok. Po chvilce display s kilometry a hodinami naběhl, nastartovat se podařilo, motor chvilku běžel, pak jako by motor zhasl a hned zase naskočil. Dojel jsem cca 2km domů a v pohodě. Znovu jsme koukali na kabely atd. ale nic nenašli. Jediné co jsme zjistili, je přepálená pojistka na akumulátoru pro ABS či ASR, jedná se o 40V pojistku (takový plíšek), ale tou by to snad být nemělo. Napadá vás něco, co by tento problém mohlo způsobovat?

Moc díky za radu.

David.

Co na to diagnostika?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

každá věc je dobrá do té doby, než se pokazí, proto tu baterku, resp. dobíjení, zkontrolovat můžeš.

pojistka (ne 40V ale 40A od abs na to vliv mít nebude. jen by ti nefungovalo ABS a hlásilo chybu na přístrojovce).

zkusil bych ještě pro jistotu změřit napětí v zásuvce cig. zapalovače. no a jinak si taky zkontroluj klasiku u prvních fábií - svazek na levém nosnéku v mot. prostoru (pod filtrboxem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto bylo v servisu a na nic se nepřišlo. Od doby, co to začalo zlobit, se to již neobjevilo. Každopádně baterka, imobilizér atd. je ok, diagnostika nic nehlásí, jediné co hlásí, je sporadická chyba v ABS, ale ABS funguje. Avšak pojistka 40A dle manuálu na ABS je přepálená. V servisu zkontrolovali kostry a kabely elektriky, vše ok. Bohužel jsem auto potřeboval, tak jsem si ho vyzvedl ze servisu dříve, mám se tam ale ještě stavit a budou kontrolovat další kabely po autě, aby přišli na to, co to způsobuje. Nechal jsem si rovnou vyměnit teplotní čidlo a termostat. Suma sumárum 2600 Kč oprava, z toho 1200 Kč kontrola elektriky, 400 výměna termostatu a zbytek termostat+teplotní čidlo :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...