Přejít na obsah

modrdav

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli modrdav

  • Narozeniny 24.6.1987

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://david-modry.blog.cz
  • ICQ
    250548602

Oznámení modrdav

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Auto bylo v servisu a na nic se nepřišlo. Od doby, co to začalo zlobit, se to již neobjevilo. Každopádně baterka, imobilizér atd. je ok, diagnostika nic nehlásí, jediné co hlásí, je sporadická chyba v ABS, ale ABS funguje. Avšak pojistka 40A dle manuálu na ABS je přepálená. V servisu zkontrolovali kostry a kabely elektriky, vše ok. Bohužel jsem auto potřeboval, tak jsem si ho vyzvedl ze servisu dříve, mám se tam ale ještě stavit a budou kontrolovat další kabely po autě, aby přišli na to, co to způsobuje. Nechal jsem si rovnou vyměnit teplotní čidlo a termostat. Suma sumárum 2600 Kč oprava, z toho 1200 Kč kontrola elektriky, 400 výměna termostatu a zbytek termostat+teplotní čidlo
  2. Baterka by měla být v pohodě, doteď s ní nikdy žádný problém nebyl. Na diagnostice to nebylo, tenhle problém se mi projevil cca před hodinou
  3. Ahoj kluci. Mám problém a nevím si s ním rady. Mám Fabii Combi 1.9TDI r.v.2002. Dnes jsem se ji snažil zamknout, ale...Zamkly se jen přední dveře u řidiče a komplet zhasly displaye na palubce (hodiny, stav kilometrů). Když jsem zasunul klíč, pootočil, kontrolky se nerozstvítili. Na display s hodinami a stavem km jen nesmyslné znaky. Auto se nakonec podařilo nastartovat, ujel jsem s tím cca 12km k benzince. Natankoval, zamkl auto a šel zaplatit. Přijdu k autu, displaye opět s nesmyslnými znaky, pootočím s klíčkem, kontrolky zhaslé. Nastartovat se podařilo, ale auto hned chcíplo, displaye s nesmyslnými znaky., KDyž jsem zkusil znovu pootočit s klíčem, nic, nastartovat se již nepodařilo Zkontroloval jsem kabely na baterce a vše ok. Po chvilce display s kilometry a hodinami naběhl, nastartovat se podařilo, motor chvilku běžel, pak jako by motor zhasl a hned zase naskočil. Dojel jsem cca 2km domů a v pohodě. Znovu jsme koukali na kabely atd. ale nic nenašli. Jediné co jsme zjistili, je přepálená pojistka na akumulátoru pro ABS či ASR, jedná se o 40V pojistku (takový plíšek), ale tou by to snad být nemělo. Napadá vás něco, co by tento problém mohlo způsobovat? Moc díky za radu. David.
  4. Chlapi, potřeboval bych poradit s nefunkčním vyhříváním sedaček. Je to pro mne španělská ves Problém je, že mi vyhřívání nefunguje. A to z důvodu přepálení pojistky vždy, jakmile sepnu vyhřívání sedaček. Bohužel se v autech neorientuji. Můžete mi poradit, kde hledat příčinu zkratu? Díky.
  5. Měl bych podobný problém. Odešla mi stahovačka u spolujezdce, takže v servisu vyměněna. Ale, nyní jsem zjistil, že už okno sjíždí jen po kouskách, kdežto u té původné bylo možné nechat okno sjet celé. A další věc, při vypnutí motoru můžu s libovolnými okny (vše v elektrice) sjet a vyjet, kdežto u spolujezdce při vypnutém motoru neudělám s oknem nic Je možné že to v servisu špatně zapojili? Či tam byla dána jiná stahovačka? Díky za radu.
  6. Mne se zase ozývá slabý pískot při sešlápnutém plynovém pedálu, ale pokud ho "pustím" tak pískot přestane. Nevíte čím by to mohlo být? Díky za radu.
  7. Tak jsem do autorizovaného servisu přeci jen zajel. A to po srážce s dvěma divokými prasaty Ano, bohužel. Fabii jsem kupoval v únoru letošního roku, měsíc na to ji havarijně pojistil a cca 17 dní po pojištění, při cestě z práce mi do cesty vběhla prasata. Bachyně urvala jen SPZ, ale v mžiku do boku narazilo další prase (nárazník ko, blatník ko, světlo ko, poškožená náprava, atd) Takže jen starosti. Jelikož jsem ale zjistil, že má pojišťovna má smluvní vztah s jedním autorizovaným servisem, zajel jsem tam, vozidlo předal k opravě. A teď už jen čekám až bude oprava dokončena. Suma sumárum mne to bude stát 5 tisíc Kč jako spoluúčast, zbytek pojišťovna. Co se dalších návštěv týče, už pravděpodobně zvolím nějaký místní, nikoliv autorizovaný servis. Přeci jen je to vozidlo z roku 2002. Jinak se mi rozsvítili kontrolka INSP a jelikož k vozu nemám servisní knihu, neví se, co se při 120 000 km dělalo. A při sdělení částky, že kdyby se dělalo vše včetně rozvodů, kapalin atd, tak mám počítat s cca 18-ti tisíci Kč.
  8. modrdav

    MISS ALU

    Konečně je vidím na autě. Mám stříbrnou fóbii v kombíku a tyhle kola se mi líbí, ale dosud jsem je neviděl na žádném autě, ani na fotce, takže díky!
  9. Jsem na tom podobně. Nyní se mi rozsvítila kontrola INSP, takže přemýšlím, zda s vozem zajed do autorizovaného servisu či do jakékoholiv jiného. Rád bych udělal kapaliny, filtry, už jen proto, že jsem auto nedávno koupil a ještě se k tomu nedostal. K té jarní nabídce za 99Kč...uvažoval jsem nad ní, jak to tedy ve skutečnosti je? Ta cena je pod nějakou podmínkou?
  10. Platil bych jen roční poplatek.
  11. Nedávno jsem si pořídil Škodu Fabii Combi 1.9 TDi 74kW Elegance (r.v.2002), povinné ručení včetně pojištění skel mám uzavřené u Generali (s 15% bonusem za předchozí auto) za cca 6,5 tisíce Kč ročně. Nyní uvažuji o havarijním pojištěním. Jelikož vozidlo z poloviny budu splácet, tak abych v případě krádeže něco dostal (teda úvěrová společnost). Koukal jsem na havarijka u ČP a Generali. Máte někdo havarijko u jedné z těchto pojišťoven? Pokud ano, jaká je spokojenost. Řeším zda by bylo výhodnější havarijko u Generali, když už u něj mám na to samé auto povinné ručení či povinné nechat u Generali a havarijko u jiného subjektu.
  12. Přesně jak píše Demonicus. Roční poplatek 2400 Kč. Samotné zařízení včetně montáže zdarma. Tak váhám, zda do toho jít či nejít.
  13. Máte někdo nějaké zkušenosti s tímto zabezpečením? Koupil jsem si vozidlo (hotovost+úvěr) a dostal poukaz na satelitní zabezpečení carloc. Platit bych si měl jen manipulační roční poplatek. Samotné zařízení včetně montáže mám grátis, Přemýšlím zda do toho jít či nikoliv. Případně jít do mechanického zabezpečení. Na internetu jsem moc popsaných zkušeností s CARLOCEM nenašel. Předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...