modrdav Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Ahoj kluci. Mám problém a nevím si s ním rady. Mám Fabii Combi 1.9TDI r.v.2002. Dnes jsem se ji snažil zamknout, ale...Zamkly se jen přední dveře u řidiče a komplet zhasly displaye na palubce (hodiny, stav kilometrů). Když jsem zasunul klíč, pootočil, kontrolky se nerozstvítili. Na display s hodinami a stavem km jen nesmyslné znaky. Auto se nakonec podařilo nastartovat, ujel jsem s tím cca 12km k benzince. Natankoval, zamkl auto a šel zaplatit. Přijdu k autu, displaye opět s nesmyslnými znaky, pootočím s klíčkem, kontrolky zhaslé. Nastartovat se podařilo, ale auto hned chcíplo, displaye s nesmyslnými znaky., KDyž jsem zkusil znovu pootočit s klíčem, nic, nastartovat se již nepodařilo Zkontroloval jsem kabely na baterce a vše ok. Po chvilce display s kilometry a hodinami naběhl, nastartovat se podařilo, motor chvilku běžel, pak jako by motor zhasl a hned zase naskočil. Dojel jsem cca 2km domů a v pohodě. Znovu jsme koukali na kabely atd. ale nic nenašli. Jediné co jsme zjistili, je přepálená pojistka na akumulátoru pro ABS či ASR, jedná se o 40V pojistku (takový plíšek), ale tou by to snad být nemělo. Napadá vás něco, co by tento problém mohlo způsobovat? Moc díky za radu. David. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Ahoj kluci. Mám problém a nevím si s ním rady. Mám Fabii Combi 1.9TDI r.v.2002. Dnes jsem se ji snažil zamknout, ale...Zamkly se jen přední dveře u řidiče a komplet zhasly displaye na palubce (hodiny, stav kilometrů). Když jsem zasunul klíč, pootočil, kontrolky se nerozstvítili. Na display s hodinami a stavem km jen nesmyslné znaky. Auto se nakonec podařilo nastartovat, ujel jsem s tím cca 12km k benzince. Natankoval, zamkl auto a šel zaplatit. Přijdu k autu, displaye opět s nesmyslnými znaky, pootočím s klíčkem, kontrolky zhaslé. Nastartovat se podařilo, ale auto hned chcíplo, displaye s nesmyslnými znaky., KDyž jsem zkusil znovu pootočit s klíčem, nic, nastartovat se již nepodařilo Zkontroloval jsem kabely na baterce a vše ok. Po chvilce display s kilometry a hodinami naběhl, nastartovat se podařilo, motor chvilku běžel, pak jako by motor zhasl a hned zase naskočil. Dojel jsem cca 2km domů a v pohodě. Znovu jsme koukali na kabely atd. ale nic nenašli. Jediné co jsme zjistili, je přepálená pojistka na akumulátoru pro ABS či ASR, jedná se o 40V pojistku (takový plíšek), ale tou by to snad být nemělo. Napadá vás něco, co by tento problém mohlo způsobovat? Moc díky za radu. David. Je dobrá baterka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Ahoj kluci. Mám problém a nevím si s ním rady. Mám Fabii Combi 1.9TDI r.v.2002. Dnes jsem se ji snažil zamknout, ale...Zamkly se jen přední dveře u řidiče a komplet zhasly displaye na palubce (hodiny, stav kilometrů). Když jsem zasunul klíč, pootočil, kontrolky se nerozstvítili. Na display s hodinami a stavem km jen nesmyslné znaky. Auto se nakonec podařilo nastartovat, ujel jsem s tím cca 12km k benzince. Natankoval, zamkl auto a šel zaplatit. Přijdu k autu, displaye opět s nesmyslnými znaky, pootočím s klíčkem, kontrolky zhaslé. Nastartovat se podařilo, ale auto hned chcíplo, displaye s nesmyslnými znaky., KDyž jsem zkusil znovu pootočit s klíčem, nic, nastartovat se již nepodařilo Zkontroloval jsem kabely na baterce a vše ok. Po chvilce display s kilometry a hodinami naběhl, nastartovat se podařilo, motor chvilku běžel, pak jako by motor zhasl a hned zase naskočil. Dojel jsem cca 2km domů a v pohodě. Znovu jsme koukali na kabely atd. ale nic nenašli. Jediné co jsme zjistili, je přepálená pojistka na akumulátoru pro ABS či ASR, jedná se o 40V pojistku (takový plíšek), ale tou by to snad být nemělo. Napadá vás něco, co by tento problém mohlo způsobovat? Moc díky za radu. David. Co na to diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrdav Vloženo 13. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Baterka by měla být v pohodě, doteď s ní nikdy žádný problém nebyl. Na diagnostice to nebylo, tenhle problém se mi projevil cca před hodinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 pristrojovka... asi isla do sveta ... ked ti auto nechce nastartovat moze robit aj imobilizer ... v pristrojovke ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 každá věc je dobrá do té doby, než se pokazí, proto tu baterku, resp. dobíjení, zkontrolovat můžeš. pojistka (ne 40V ale 40A od abs na to vliv mít nebude. jen by ti nefungovalo ABS a hlásilo chybu na přístrojovce). zkusil bych ještě pro jistotu změřit napětí v zásuvce cig. zapalovače. no a jinak si taky zkontroluj klasiku u prvních fábií - svazek na levém nosnéku v mot. prostoru (pod filtrboxem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imroo Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 jj ja by som suhlasil s boobika zacni od baterky zmeraj napatie a stav elektrolitu a este aj dobijanie podla fotiek na displayoch by som povedal ze baterka je po smrti alebo altik nedobija proste nizky stav napatia v baterke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrdav Vloženo 17. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2011 Auto bylo v servisu a na nic se nepřišlo. Od doby, co to začalo zlobit, se to již neobjevilo. Každopádně baterka, imobilizér atd. je ok, diagnostika nic nehlásí, jediné co hlásí, je sporadická chyba v ABS, ale ABS funguje. Avšak pojistka 40A dle manuálu na ABS je přepálená. V servisu zkontrolovali kostry a kabely elektriky, vše ok. Bohužel jsem auto potřeboval, tak jsem si ho vyzvedl ze servisu dříve, mám se tam ale ještě stavit a budou kontrolovat další kabely po autě, aby přišli na to, co to způsobuje. Nechal jsem si rovnou vyměnit teplotní čidlo a termostat. Suma sumárum 2600 Kč oprava, z toho 1200 Kč kontrola elektriky, 400 výměna termostatu a zbytek termostat+teplotní čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.