Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar pánová ... mám otázku na kterou mi pan vyhledavac tady na fóru nebyl schopnej poradit :( cca dva mesice nazpatek pocituju zvysene vibrace od motoru pri rychlejsi jizde ale i na volnobeh ... a parkrat se mi stalo ze pri podrazeni spojka jakoby zahučí jak jakoby proklouzne ale rikam az po hodne km kdyz je motor opravdu ohraty a spojka asi taky... (100km a vic) mno a od vcera se pri studenem motoru a rozjezdech ozyva pomerne velikej hluk od motoru ... jak se motor ohreje tak to da pokoj. spojkovej pedal vibruje a obcas musim preslapnout na spojce aby necvakalo vypinaci lozisko,proste jde spojka do kytek.. nic méně moje otázka zní......muze za studena spojka nebo nejaka jeji cast delat bordel a s postupnym ohratim motoru tento jev ustat ??? nic jinyho na aute snad delat tenhle bordel nemuze...altik,volnobezka a tyhle veci sou pul roku nove ... diky za kazdou radu !!!! :)

  • Autor

Jinak mám FRS 96KW

ano, může. tím pravděpodobněji, že je tam dvouhmotový setrvačník. kolik máš najeto, spojka byla už dělaná?

  • Autor

Mám naběháno 140tis km spojka delana nebyla ....

není to moc, ale ani málo. dvouhmoty odcházejí i dřív. zvlášť když se jezdí v nižších otáčkách nebo se jí dává jinak zabrat.

když couváš, neozývá se od převodovky "bordel"(kovové zvuky, chrastění)? jinak teplota může mít vliv, přeci jen je v převodovce náplň a stejně tak může být KO obložení lamely....

Moje octavia 1,9 TDI 81Kw ktera ma taky dvouhmotu,dela podobny problem. Pri studenem motoru, pri podrazeni v tom jakoby "kvikne" a hlavne pri dojizdeni do krizovatky na neutral, se normalne cely motor jakoby roztrepe. Kyz se zahreje motor, tak uz se to "kviknuti" pri podrazeni nekona. Ale to tarokovani motoru vecinou ano. Je to jasne, dvouhmota se spojkou chce rict, ze uz dlouho nevydrzi. Pri akceleraci je to nastesti porad OK.

  • Autor

Pri couvani se nic.neozejva naopak v mrazu pri rozjezdu s rostoucima otackama a postupne jak se ohrejva motor se zvuk straci a mizi pak uz je jen slyset obvykle cvakani od spojky na ktery jsem zvyklej uz hodne dlouho.... Mno jo tak dam na vasi radu panove a koupim novou spojkua hlavne ten posranej drahej setrvak :-( to se zase pred vanocema penezenka prohne :-)

lepší bude, když zajedeš za někým dobrým v okolí. je to potřeba poslechnout. můžeš tak ušetřit nemálo peněz.

odkud jsi?

  • Autor

Jsem z Kladenska okoli Slaneho :-) nekoho kdo mi to poslechne uz jsem sehnal ale nebranim se druhe konzultaci :-) ;-)

  • 1 měsíc později...

cus,chtel jsem se zeptat,mam problem a nevim jestli je nutna komplet spojka nebo jen jeji cast,pri zarazeni stupne pet mi to tahne zezacatku s meziplynem,ale jen ta petka,jiny problem neni,muze to byt jen lamela?

matles: jak to myslíš s meziplynem? chápu to správně, že ti prokluzuje spojka? pokud ano, může to dělat jen "sjetá" lamela...stačí přeobložit (cca 500,-) a jede se dál....ale je dobrý vyměnit i ložisko spojky, stojí pár kč a když už je spojka vybraná ;)

  • 3 týdny později...

Zdar, jak poznam jestli ma FI dvouhmotu nebo ne? Připomínám, že bez toho abych rozebíral spojku?

  • Autor

Jestli sem byl dobře poučen :) tak myslím že seriové spojky jsou všechno Dvouhmoty :)))) takže jestli si neměnil nikdy spojku a nebo někdo před tebou ... tak skoro určitě dvouhmota :)

Tiez si myslim ze to vyzera na dvojhmotu, ale zotrvacnik by toto mal robit pocas celej cesty nie prestat az ked sa zohreje.

Dal by som najprv vymenit spojku a ak by to nepomohlo tak aj zotrvacnik.

  • Autor

Vibrace od motoru, a takovy divny zvuk od spojky jde pořád.. od vyšší rychlosti je to dost nepříjemný,uz se pracuje na nove spojce ..dam vedet jak to dopadlo :)))))

Mam 1.9 TDI Pd 74 kW r.v.2001 ATD a prodejce mi tvrdi že je tam klasicky setrvak, že to není dvouhmotový.

Upraveno od VAG BoBo

Ano, je tam jednohmota, dvouhmotu má až RS pokud si dobře pamatuju ...

A jak to je u FI 1.9 TDI PD AXR r.v. 8/2006 tam už je dvouhmotový setrvak?

Upraveno od VAG BoBo

všechny FAbie I 5Q mají pouze a vždy jednohmotu! dvouhmotu má jenom Fabka RS s 6Q ;)

jj, ATD i AXR mají stejnou spojku i převodovku 5Q

převodovka se u starších ATD vs AXR liší (délky převodů)..záměné ale jsou

Aha, to jsem něvěděl, díky zase jsem chytřejší... :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.