Publikováno Listopad 30, 201113 r Dobrý den,chtěl jsem se zeptat... Mám fabii 1.4 tdi když začalo mrznout,tak se není schopná zahřat,aby začala topit.. Čím to může byt? Děkuji za odpověd..
Listopad 30, 201113 r Daxx: Podivej se, zda se ti pri jizde dostane teplota na provozni hodnotu. Jestli NE, tak je to 100% termostat. Priste hledej, je tady toho psaneho hodne
Listopad 30, 201113 r Autor Právěže termostatem to není ten už jsem kupoval novej.. Dokonce jsem dal aji karton před chladič a furt nic:( trasy jezdím 20 km zhruba po rovince,ale nevím co se na tom mění.
Listopad 30, 201113 r TO Daxx: taký istý problém sa rieši aj tady http://forum.skodahome.cz/topic/114723-zahrievanie-motora-19-tdi/page__fromsearch__1 stačilo pokračovať tam
Leden 16, 201213 r Zdravím Fabiáře Nechtěl sem zakládat nové téma tak to píšu sem. Měnil sem termostat protože propouštěl a nechtěl se ohřát motor. Po výměně termostatu se zdálo vše v pořádku. Ale teď sem si všimnul že se mi občas nechce ohřát motor teda podle ukazatele. Po ránu netopim cca 10km ať motor netrápim že to hned ohulim ))). Ale ručička nic, ani se nehne. Ale jakmile otočim regulátorem na max tak skoro hned vyleze do provozní teploty a když opět snížim teplotu na pulku tak to začne opět padat na minimum. Můžete někdo poradit. Ale spíš mi to příde jak něco s el. nebo čidlem. Předem moc děkuji za rady a postřehy.
Leden 25, 201213 r Tento problém jsem nezažil. Jestli myslíš regulátorem u topení tak se ti zapne spirála která pomáhá ohřívat vodu když je studený motor. Jinak já nastartuji zapnu topení na první stupeň regulátor naplno(max teplo) a jdu škrabat.Mám oškrabané skla vklidu se rozjedu a po cca 1km začne foukat vlažný a první ohřátí na 90C je po 6km pak to padne dolů(otevře se termostat).Pak se celou cestu drží na 90C Jo a vím ze své zkušenosti - neni problém že ti dá servis naopak termostat( mě ho dali u Felicie, sám sem si ho obrátil a vše O.K.) - koupit funkční termostat neni taky tak jednoducé, vyhýbal bych se značkám starline a podobně(koupil jsem na svoje tdi olejovej filtr- vůbec tam nešel nacvaknou) Upraveno Leden 25, 201213 r od stoupa1980
Leden 25, 201213 r to mi napíš,ako sa môže dať opačne termostat do tejto príruby a prišróbovať na blok motora http://www.cc-autodily.cz/hrdlo-termostatu-fabia?brand=SKODA&model=FABIA zoberme v podtaz to,že sa bavíme o motore TDI,nakoľko sme v tejto sekcii
Leden 25, 201213 r Tento problém jsem nezažil. Jestli myslíš regulátorem u topení tak se ti zapne spirála která pomáhá ohřívat vodu když je studený motor. Jinak já nastartuji zapnu topení na první stupeň regulátor naplno(max teplo) a jdu škrabat.Mám oškrabané skla vklidu se rozjedu a po cca 1km začne foukat vlažný a první ohřátí na 90C je po 6km pak to padne dolů(otevře se termostat).Pak se celou cestu drží na 90C Jo a vím ze své zkušenosti - neni problém že ti dá servis naopak termostat( mě ho dali u Felicie, sám sem si ho obrátil a vše O.K.) - koupit funkční termostat neni taky tak jednoducé, vyhýbal bych se značkám starline a podobně(koupil jsem na svoje tdi olejovej filtr- vůbec tam nešel nacvaknou) A jak dlouho škrábeš, 20minut?
Leden 25, 201213 r Tak žádná rada ???? Dnes jsem nastartoval studeny motor, regulátor vypnut. nepouštěl jsem ho až po ohřátí motorů na 90, což bylo po 8km jízdy v běžném provozu. Teplota se nehýbala nahoru dolu, vše v pořádku. Odpoledne sem to opakoval a opět v pohodě. Pokud sem měl ihned zapnut regulator tak sem mel problemy s ukazatelem,nahoru dolu. termostat sem menil, problem asi jinde.
Únor 2, 201213 r Dnes jsem nastartoval studeny motor, regulátor vypnut. nepouštěl jsem ho až po ohřátí motorů na 90, což bylo po 8km jízdy v běžném provozu. Teplota se nehýbala nahoru dolu, vše v pořádku. Odpoledne sem to opakoval a opět v pohodě. Pokud sem měl ihned zapnut regulator tak sem mel problemy s ukazatelem,nahoru dolu. termostat sem menil, problem asi jinde. Mám podobný problém a je to určitě termostat, dva co jsem koupil se dají normálně profouknout, nedovírají. Bohužel všude mají čínské šmejdy, budu muset jít do originálu přímo ze Škodovky, Stačí nastartovat motor a dát ruku na chladič, když propouští, tak začne se hned ohřívat. Stačí to zkusit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.