Přejít na obsah

Teplota motoru


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím Fabiáře

Nechtěl sem zakládat nové téma tak to píšu sem. Měnil sem termostat protože propouštěl a nechtěl se ohřát motor. Po výměně termostatu se zdálo vše v pořádku. Ale teď sem si všimnul že se mi občas nechce ohřát motor teda podle ukazatele. Po ránu netopim cca 10km ať motor netrápim že to hned ohulim ))). Ale ručička nic, ani se nehne. Ale jakmile otočim regulátorem na max tak skoro hned vyleze do provozní teploty a když opět snížim teplotu na pulku tak to začne opět padat na minimum. Můžete někdo poradit. Ale spíš mi to příde jak něco s el. nebo čidlem.

Předem moc děkuji za rady a postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento problém jsem nezažil. Jestli myslíš regulátorem u topení tak se ti zapne spirála která pomáhá ohřívat vodu když je studený motor. Jinak já nastartuji zapnu topení na první stupeň regulátor naplno(max teplo) a jdu škrabat.Mám oškrabané skla vklidu se rozjedu a po cca 1km začne foukat vlažný a první ohřátí na 90C je po 6km pak to padne dolů(otevře se termostat).Pak se celou cestu drží na 90C

Jo a vím ze své zkušenosti - neni problém že ti dá servis naopak termostat( mě ho dali u Felicie, sám sem si ho obrátil a vše O.K.)

- koupit funkční termostat neni taky tak jednoducé, vyhýbal bych se značkám starline a podobně(koupil jsem na svoje tdi olejovej filtr- vůbec tam nešel nacvaknou)

Editováno: , autor: stoupa1980
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento problém jsem nezažil. Jestli myslíš regulátorem u topení tak se ti zapne spirála která pomáhá ohřívat vodu když je studený motor. Jinak já nastartuji zapnu topení na první stupeň regulátor naplno(max teplo) a jdu škrabat.Mám oškrabané skla vklidu se rozjedu a po cca 1km začne foukat vlažný a první ohřátí na 90C je po 6km pak to padne dolů(otevře se termostat).Pak se celou cestu drží na 90C

Jo a vím ze své zkušenosti - neni problém že ti dá servis naopak termostat( mě ho dali u Felicie, sám sem si ho obrátil a vše O.K.)

- koupit funkční termostat neni taky tak jednoducé, vyhýbal bych se značkám starline a podobně(koupil jsem na svoje tdi olejovej filtr- vůbec tam nešel nacvaknou)

A jak dlouho škrábeš, 20minut?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak žádná rada ????

Dnes jsem nastartoval studeny motor, regulátor vypnut.

nepouštěl jsem ho až po ohřátí motorů na 90, což bylo po 8km jízdy v běžném provozu.

Teplota se nehýbala nahoru dolu, vše v pořádku.

Odpoledne sem to opakoval a opět v pohodě.

Pokud sem měl ihned zapnut regulator tak sem mel problemy s ukazatelem,nahoru dolu.

termostat sem menil, problem asi jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes jsem nastartoval studeny motor, regulátor vypnut.

nepouštěl jsem ho až po ohřátí motorů na 90, což bylo po 8km jízdy v běžném provozu.

Teplota se nehýbala nahoru dolu, vše v pořádku.

Odpoledne sem to opakoval a opět v pohodě.

Pokud sem měl ihned zapnut regulator tak sem mel problemy s ukazatelem,nahoru dolu.

termostat sem menil, problem asi jinde.

Mám podobný problém a je to určitě termostat, dva co jsem koupil se dají normálně profouknout, nedovírají. Bohužel všude mají čínské šmejdy, budu muset jít do originálu přímo ze Škodovky, Stačí nastartovat motor a dát ruku na chladič, když propouští, tak začne se hned ohřívat. Stačí to zkusit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...