Březen 23, 201312 r Taky jsem jeden našel na netu za 2236 Kč. Typ 02T911023R. V nabídkách se ale liší poslední písmenko v označení, kteréžto nevím co znamená. Jinak už bych objednával.
Březen 23, 201312 r Na moje HTP 47kW r.v. 2005 dle Etky pasuje tebou zmíněný 02T 911 023 R. Asi jsme našli stejný... http://www.cc-autodily.cz/spoustec-motoru-1-0kw
Duben 7, 201312 r Mám podobný problém, auto nejde nastartovat, ale jen když je studené. Podaří se mi ho nastartovat třeba až na 10 pokus. Vag nic nehlásí. Má někdo tuto zkušenost? Řetěz určitě není přeskočený, chod motoru po nastartování klidný, tichý bez kolísání otáček.
Duben 7, 201312 r Ano, to by mohlo být ono, protože jsem ho měnil před půl rokem, ale tenkrát to ukázal jak VAG, tak i kontrolka elektroniky motoru. Jdu do garáže a dám to originální čidlo a uvidíme.
Duben 7, 201312 r no stát se může, že ho neukáže jako chybu, ale bývá to nejčastější příčina nenastartování u stud.motoru, když teplý jde na drnk.
Duben 9, 201312 r Díky za radu bylo to opravdu čidlo teploty vody které jsem koupil přesně před 11 měsíci výroba made in ITALY. Teď jsem sehnal originál!!!
Červen 10, 201312 r Už zase mi nejde nastartovat!!!!!! Teď měsíc starý čidlo a originál. Stačí když čidlem zahejbám a nastartuju. Kontakty to nejsou třeba kabel překlesaný nebo opravu vadný čidlo? odpor 160 ohmu
Červenec 14, 201312 r chlapi dnes sem po ujetí asi 50km přijížděl domů a na jedné z křižovatek mi při podřazování na dvojku chcípnul motor. A nešlo mi nastartovat. asi na třetí pokus se mi to povedlo, takže sem mohl přijed domů. od té doby nemůžu nastartovat. hned zítra to píchnu na vag. netuší někdo co se mohlo stát?
Červenec 15, 201312 r tak dnes sem to projel přes vag a žádna chyba. tak sem to jel projet a asi na 3km mi to 2x chcíplo! vždy když jsem podřazoval na 2! Až když jsem drbyl do čidla teploty motoru tak sem ujel 60km bez problémů, tak ho zkusím vyměnit. potom dám vědet
Září 17, 201312 r Cawte, mam problem s obcasnym startovanim. Za posledne 2 tyzdne sa mi stalo ze 3x som ostal vysiet niekde pred obchodnym domom kvoli tomu ze nechcelo nastartovat. Indukcne cievky boli menene, sviecky boli uz mene 2X za poslednych 10 mesiacov, neviem ci je to tym lebo som si aj vsimol ze z toho "selepu" (ako je na kolese) co je pod krytom motora ked to stlacim nevyteka benzin, neviem ci ma vytekat alebo nie. Po urcitej dobe cc 5 ho auto nastartuje normalne. Neviete co by mohla byt chyba? Jedna sa o Fabiu 1,2 HTP 47 KW, AZQ + LPG Dakujem za rady
Září 17, 201312 r za předpokladu že svíčky jsou ty co tam mají být, tak bych se zaměřil na dvě oblasti, palivový filtr, vstřikovače a druhá věc je teplotní čidlo a kabeláž k němu
Září 17, 201312 r tak sviecky neviem ci su tie co maju byt...pytal som na moj typ motora, palivovy filter bol meneny a vstrekovace to neviem ci mozu byt zle, nevypisalo by chybu ak by boli zle?
Září 17, 201312 r výborné zkušenosti se svíčkama mám s NGK ZFR5P-G určené právě pro tento motor a prověřené vyššími nároky vzhledem k LPG. Chybu by to vypsalo možná kdyby to dávalo jinak než má, že by vynechávalo zapalování z důvodu možného poškození katu. Takže pokud nemáš tuto chybu, dalo by se to možná i vyloučit, nicméně když koupíš přípravek do benzínu na čištění asi tím nic nepokazíš. Zaměř se tedy na tu kabeláž, konektor k čidlu, popř. vyměň čidlo, nebo jestli máš možnost VAGu, voz ho sebou a případě nenastartování mrkni na teplotu, co čidlo udává, zda nedává nějaký nesmysl a jednotka pak nenastavuje nesmyslnou směs vůči teplému motoru.
Září 17, 201312 r vies mi blizsie popisat kde sa to cidlo nachadza? popripade aj cislo dielu a nejaky strucny navod ako cez VAG si to viem potom zistit tu teplotu cidla?.. dakujem
Září 17, 201312 r dik za subory...ale asi v cidle problem nebude pretoze som nestartoval auto ani za studena, motor bol odstaty 20 hod ...uz vobec neide ((
Září 18, 201312 r pokud není dostatečný tlak, tak by mělo dotlačit pokaždé. Přesto na to čidlo mrkni VAGem, třeba odešlo úplně a dává už nesmysl i za studena
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.