rkonf Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Za cenu co jsem uváděl, je nový startér z obchodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Taky jsem jeden našel na netu za 2236 Kč. Typ 02T911023R. V nabídkách se ale liší poslední písmenko v označení, kteréžto nevím co znamená. Jinak už bych objednával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Na moje HTP 47kW r.v. 2005 dle Etky pasuje tebou zmíněný 02T 911 023 R. Asi jsme našli stejný... http://www.cc-autodily.cz/spoustec-motoru-1-0kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurtin Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 Mám podobný problém, auto nejde nastartovat, ale jen když je studené. Podaří se mi ho nastartovat třeba až na 10 pokus. Vag nic nehlásí. Má někdo tuto zkušenost? Řetěz určitě není přeskočený, chod motoru po nastartování klidný, tichý bez kolísání otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 v tomto případě bych to viděl na teplotní čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurtin Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 Ano, to by mohlo být ono, protože jsem ho měnil před půl rokem, ale tenkrát to ukázal jak VAG, tak i kontrolka elektroniky motoru. Jdu do garáže a dám to originální čidlo a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 no stát se může, že ho neukáže jako chybu, ale bývá to nejčastější příčina nenastartování u stud.motoru, když teplý jde na drnk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurtin Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Díky za radu bylo to opravdu čidlo teploty vody které jsem koupil přesně před 11 měsíci výroba made in ITALY. Teď jsem sehnal originál!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 tak ať zase jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Ale v tomto případě startér točí, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferri.koza Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Už zase mi nejde nastartovat!!!!!! Teď měsíc starý čidlo a originál. Stačí když čidlem zahejbám a nastartuju. Kontakty to nejsou třeba kabel překlesaný nebo opravu vadný čidlo? odpor 160 ohmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavka Vloženo 14. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2013 chlapi dnes sem po ujetí asi 50km přijížděl domů a na jedné z křižovatek mi při podřazování na dvojku chcípnul motor. A nešlo mi nastartovat. asi na třetí pokus se mi to povedlo, takže sem mohl přijed domů. od té doby nemůžu nastartovat. hned zítra to píchnu na vag. netuší někdo co se mohlo stát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavka Vloženo 15. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2013 tak dnes sem to projel přes vag a žádna chyba. tak sem to jel projet a asi na 3km mi to 2x chcíplo! vždy když jsem podřazoval na 2! Až když jsem drbyl do čidla teploty motoru tak sem ujel 60km bez problémů, tak ho zkusím vyměnit. potom dám vědet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 Cawte, mam problem s obcasnym startovanim. Za posledne 2 tyzdne sa mi stalo ze 3x som ostal vysiet niekde pred obchodnym domom kvoli tomu ze nechcelo nastartovat. Indukcne cievky boli menene, sviecky boli uz mene 2X za poslednych 10 mesiacov, neviem ci je to tym lebo som si aj vsimol ze z toho "selepu" (ako je na kolese) co je pod krytom motora ked to stlacim nevyteka benzin, neviem ci ma vytekat alebo nie. Po urcitej dobe cc 5 ho auto nastartuje normalne. Neviete co by mohla byt chyba? Jedna sa o Fabiu 1,2 HTP 47 KW, AZQ + LPG Dakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 za předpokladu že svíčky jsou ty co tam mají být, tak bych se zaměřil na dvě oblasti, palivový filtr, vstřikovače a druhá věc je teplotní čidlo a kabeláž k němu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 tak sviecky neviem ci su tie co maju byt...pytal som na moj typ motora, palivovy filter bol meneny a vstrekovace to neviem ci mozu byt zle, nevypisalo by chybu ak by boli zle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 výborné zkušenosti se svíčkama mám s NGK ZFR5P-G určené právě pro tento motor a prověřené vyššími nároky vzhledem k LPG. Chybu by to vypsalo možná kdyby to dávalo jinak než má, že by vynechávalo zapalování z důvodu možného poškození katu. Takže pokud nemáš tuto chybu, dalo by se to možná i vyloučit, nicméně když koupíš přípravek do benzínu na čištění asi tím nic nepokazíš. Zaměř se tedy na tu kabeláž, konektor k čidlu, popř. vyměň čidlo, nebo jestli máš možnost VAGu, voz ho sebou a případě nenastartování mrkni na teplotu, co čidlo udává, zda nedává nějaký nesmysl a jednotka pak nenastavuje nesmyslnou směs vůči teplému motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 vies mi blizsie popisat kde sa to cidlo nachadza? popripade aj cislo dielu a nejaky strucny navod ako cez VAG si to viem potom zistit tu teplotu cidla?.. dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 nemáš dílenskou příručku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 teploty jsou zde teplota 1,2-47.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 a čidlo nalezneš tady čidlo 1,2-47.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 dik za subory...ale asi v cidle problem nebude pretoze som nestartoval auto ani za studena, motor bol odstaty 20 hod ...uz vobec neide (( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 čerpadlo v nádrži ide?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 obcas zahuci pri otvoreni dveri, neviem ako casto sa to ma zapnut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 pokud není dostatečný tlak, tak by mělo dotlačit pokaždé. Přesto na to čidlo mrkni VAGem, třeba odešlo úplně a dává už nesmysl i za studena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.