Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Taky jsem jeden našel na netu za 2236 Kč. Typ 02T911023R. V nabídkách se ale liší poslední písmenko v označení, kteréžto nevím co znamená. Jinak už bych objednával.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mám podobný problém, auto nejde nastartovat, ale jen když je studené. Podaří se mi ho nastartovat třeba až na 10 pokus. Vag nic nehlásí. Má někdo tuto zkušenost? Řetěz určitě není přeskočený, chod motoru po nastartování klidný, tichý bez kolísání otáček.

Vloženo

Ano, to by mohlo být ono, protože jsem ho měnil před půl rokem, ale tenkrát to ukázal jak VAG, tak i kontrolka elektroniky motoru. Jdu do garáže a dám to originální čidlo a uvidíme.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Už zase mi nejde nastartovat!!!!!!  Teď měsíc starý čidlo a originál. Stačí když čidlem zahejbám a nastartuju. Kontakty to nejsou třeba kabel překlesaný nebo opravu vadný čidlo? odpor 160 ohmu

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

chlapi dnes sem po ujetí asi 50km přijížděl domů a na jedné z křižovatek mi při podřazování na dvojku chcípnul motor. A nešlo mi nastartovat. asi na třetí pokus se mi to povedlo, takže sem mohl přijed domů. od té doby nemůžu nastartovat. hned zítra to píchnu na vag. netuší někdo co se mohlo stát?

Vloženo

tak dnes sem to projel přes vag a žádna chyba. tak sem to jel projet a asi na 3km mi to 2x chcíplo! vždy když jsem podřazoval na 2! Až když jsem drbyl do čidla teploty motoru tak sem ujel 60km bez problémů, tak ho zkusím vyměnit. potom dám vědet

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Cawte, mam problem s obcasnym startovanim. Za posledne 2 tyzdne sa mi stalo ze 3x som ostal vysiet niekde pred obchodnym domom kvoli tomu ze nechcelo nastartovat. Indukcne cievky boli menene, sviecky boli uz mene 2X za poslednych 10 mesiacov,  neviem ci je to tym lebo som si aj vsimol ze z toho "selepu" (ako je na kolese) co je pod krytom motora ked to stlacim nevyteka benzin, neviem ci ma vytekat alebo nie. Po urcitej dobe cc 5 ho auto nastartuje normalne. Neviete co by mohla byt chyba?

 

Jedna sa o Fabiu 1,2 HTP 47 KW, AZQ + LPG

 

Dakujem za rady

Vloženo

za předpokladu že svíčky jsou ty co tam mají být, tak bych se zaměřil na dvě oblasti, palivový filtr, vstřikovače a druhá věc je teplotní čidlo a kabeláž k němu

Vloženo

tak sviecky neviem ci su tie co maju byt...pytal som na moj typ motora, palivovy filter bol meneny a vstrekovace to neviem ci mozu byt zle, nevypisalo by chybu ak by boli zle?

Vloženo

výborné zkušenosti se svíčkama mám s NGK ZFR5P-G určené právě pro tento motor a prověřené vyššími nároky vzhledem k LPG. Chybu by to vypsalo možná kdyby to dávalo jinak než má, že by vynechávalo zapalování z důvodu možného poškození katu. Takže pokud nemáš tuto chybu, dalo by se to možná i vyloučit, nicméně když koupíš přípravek do benzínu na čištění asi tím nic nepokazíš. Zaměř se tedy na tu kabeláž, konektor k čidlu, popř. vyměň čidlo, nebo jestli máš možnost VAGu, voz ho sebou a případě nenastartování mrkni na teplotu, co čidlo udává, zda nedává nějaký nesmysl a jednotka pak nenastavuje nesmyslnou směs vůči teplému motoru.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...