Září 22, 201311 r tak snimac som vymenil a stalo sa mi to opat, problem bude zrejme v palivovom cerpadle ktore aj po prepnuti na plyn stale tlaci benzin a zrejme sa vytvara podtlak. Moja otazka znie, po vymene palivoveho cerpadla nebude mi stale cerpadlo tlacit benzin aj ked budem jazdit na plyne? Nebude niekde problem len s elektronikou? Nasiel som 2 druhy cerpadiel s mojim vyrobnym cislom: Prve: (Toto nie je v zozname odporucanych) http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-fabia Druhe: (Pri tomto je na vyse vo vyrobnom cisle na konci F neviem co to znamena, ale je odporucane pre 1,2) http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-fabia-1_1 Poradte ktore mam objednat pre Fabiu 1,2 HTP, 47 KW, AZQ, 2003 Dakujem Upraveno Září 22, 201311 r od medo81
Září 22, 201311 r viděl bych to spíše na to druhé, u toho prvního nebyl 1,2 motor uveden ani u koncernu. Jinak benzín to bude tlačit pořád, i po přepnutí na LPG, to je normální stav
Září 22, 201311 r vsak prave preto ze tam neni napisane 1.2 a pritom kod som odpisal priamo z mojho cerpadla teraz neviem co objednat
Únor 11, 201411 r Zdravím, mě se občas stane, že při zastavení a vypnutí motoru venku na mrazu pak nastartuje až na třetí pokus a to ještě pod plynem a do otáček to leze neochotně. V servisu při výměně zámku mi řekli, že to hlásí špatné tepelné čidlo. Nemáte někdo odkaz na návod jak si to čidlo vyměnit? Nechce se mi kvůli tomu znovu jezdit do servisu.
Únor 12, 201411 r dle obrázku uvidíš, kde hledat (č.8) a v reále uvidíš pak jak s ním ven teplotní čidlo -1,2_AWY,AZQ.pdf
Duben 12, 201411 r Občas se mi stane, že motor nenastartuje. Jen v tom cvakne a startér se neroztočí. Na druhý pokus nastartuje a vše je již v pořádku. Je jedno, jestli je to teplý či studený start. Baterie vyměněna - nepomohlo. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Najeto jen 30 tkm. Převážně městský provoz, takže startů bylo dost. Asi tedy startér. Měl někdo podobnou zkušenost? Díky. Tak jsem se konečně odhodlal k výměně startéru. Koupil jsem originál (Valeo, 02T911023S, Made in Poland) za 2900 Kč v pražské prodejně 2R. Musel jsem sundat horní i dolní kryt motoru, baterii včetně jejího plastového obalu. Dále povolit matici páky řazení a trochu jí povysunout na tisícihranu nahoru. Teprve potom jde vyndat dlouhý horní šroub startéru a tím i celý startér. Nový startér točí jako divý, takže spokojenost.
Duben 27, 201411 r Zdravím, máme takový zajímavý problém na Fabii 1.2 40kW. Za studena motor nastartuje vždy na ťuk. I v mrazech. Motor necuká, neztrácí výkon a volnoběh je naprosto v pořádku. Ale čím dál víc se stává že nechce nastartovat za tepla. Stačí někde po jízdě na 5-10 minut chcípnout motor a už prostě nechytne. Chytne opět až po delší době.... A není to pokaždé. Z 20-30ti startů to udělá jednou. Startér točí normálně. Diagnostika nehlásí nic. Na přístrojovce svítí oranžový symbol motoru. Neví někdo po čem jít? Jediné co na autě zlobí je microspínač ve dveřích na straně řidiče. Což má vliv na čerpadlo že? Jestli by to náhodou nemohlo být tím. A byl špatný termostat. Ten se vyměnil a žádná změna.
Duben 27, 201411 r tak pokud svítí check, tak se mi nechce věřit, že diagnostika nehlásí nic , rozhodně tam něco zapsáno musí být. Jinak předčerpávání měli tuším pouze 47kW verze
Duben 27, 201411 r Pravdou je že to bylo u týpka co měl diagnostiku ala taková malá krabička... Asi to bude chtít něco lepšího.
Květen 19, 201411 r Tak a mám tu zase jeden špek....cca každý třetí start u studeného motoru cuká a někdy i zdechne. VAG vypisuje toto: 16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal P0106 - 35-10 - - - Sporadicky 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadicky Sice jsou to sporadické závady, ale check už se rozsvítil na stálo. Snímač zkontrolován a neřekl bych, že to bude tím.... Někdo nějaký nápad?
Květen 19, 201411 r zkus taky ze srandy odpojit konektor od EGR ventilu (pochopitelně, v momentu kdy to bude dělat)
Květen 19, 201411 r Zrovna jsem si na Tebe vzpomněl Malto, že bych zkusil nejdřív vyčistit EGR, jestli náhodou někdy při startování nezůstává zaseklej a tudíž otevřenej....
Květen 19, 201411 r A v momentu kdy to začne dělat, tak nestačim ani otevřít haubnu a buď motor chce vyskočit z auta, nebo to chcípne, takže EGR ani nestačím odpojit....
Květen 19, 201411 r Ked EGR je podozrenie tak je najlepšie to na skušku zaslepit lebo ked je karbon tak netesni aj ked daš dole konektor.
Květen 19, 201411 r já bych se přimlouval i za to odpojení, páč moje poslední zkušenost byla, že zaslepení mnou nestačilo, až teprve po sáhodlouhém hledání mého mechoše, ze zoufalství a po půlčanu slivovice odpojil EGR a bylo rázem po problému (tedy že na volnoběh se to hádalo vynechával nějaký válec a pod plynem naprosto OK, jakmile šla noha z plynu, zase se to hádalo až to zhaslo).
Květen 19, 201411 r Ked by dal dole konektor a nepomaha tak skusit aj zaslepit či netaha cez pootvorene EGR.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.