Únor 8, 20187 r Jeden klíč do zapalování a zapnout. Zavřít dveře z venku a druhý klíč do zámku dveří. Otočit zamknout a přitom zmáčknout tlačítko ovladače zamknout. Pak stejně odemknout. Máš hotovo a můžeš prohodit klíč se zapalování.
Únor 9, 20187 r skúšal som.. nepomohlo :/ stále nič. len bliká na ovládači baterka Upraveno Únor 9, 20187 r od ZajacLP
Únor 9, 20187 r A nešlo to nikdy, nebo to fungovalo a teprve nyní je závada? Aby nebyly klíče s DO, ale komfortka co DO nepodporuje... jaké je její číslo?
Únor 9, 20187 r Já mám také dotaz. Neměl jsem kmé Fábce dálku atak jsem vyměnil Komfortku, koupil Škodováckej klíč s frekvencí 434 a spároval. Odemykání a zamykání funguje bez problému. Když ale zmáčknu prostřední tlačítko na odskok kufru,tak se nic nestane. Odskok tam mám. Musí se to někde nakodovat zvlášť nebo je něco špatně v zámku? Když jsem koukal na známého diagnostiku, tak tam měl možnost aktivace otevření pátých dveří dálkou. Pak mám ještě jeden dotaz. Jak docílit toho aby se mi při zamčení dálkou automaticky dovřely okna?
Únor 9, 20187 r Tlačítko kufru na dálce se musí chvíli držet aby se odemkl, nic se nekoduje. Zavíráni a otevírání oken dalkou umím nastavit v eeprom, nelze diagnostkou.. a to pouze u aut před faceliftem
Únor 10, 20187 r Je to tak tlačítko kufru se musí držet,ale pokud jsi vzpomínám,tak tam jde přes Vag nastavit jak dlouho.
Únor 10, 20187 r Mrkni se na kodování a přizpůsobení jednotek u F1. Adresa 09,funkce 10,kanál 5-čas odblokování víka zavazadlového prostoru DO. Divím se,že takový machr jako jsi ty Milhausek to neví.
Únor 10, 20187 r neviem ti povedať či to niekedy išlo:) auto mam tretí mesiac nedávno som to začal riešiť že prečo to nefunguje. ako zistím číslo komfortky?
Únor 11, 20187 r před 18 hodinami, Mirek 835 napsal: Mrkni se na kodování a přizpůsobení jednotek u F1. Adresa 09,funkce 10,kanál 5-čas odblokování víka zavazadlového prostoru DO. Divím se,že takový machr jako jsi ty Milhausek to neví. tady je opět vidět jaké se na forech píšou nesmysly.. to nemá s DO nic společného
Únor 11, 20187 r delka impulsu pro motorek otevírání, s časem jak dlouho se má držet DO pro otevření kufru to nemá nic společného
Únor 11, 20187 r před 15 hodinami, ZajacLP napsal: neviem ti povedať či to niekedy išlo:) auto mam tretí mesiac nedávno som to začal riešiť že prečo to nefunguje. ako zistím číslo komfortky? Buď trochu rozeber palubku a podívej se na ní fyzicky (je nad pedálem plynu) nebo, což je o dost snažší, přes VAG. Číslo je komfortky je 6Q0 959 433 X, přičemž na pozici X je písmeno které jednotky rozlišuje. Dálku umí E a snad C, jiné nikoliv.
Březen 20, 20187 r Zdravím Vás. Mám Fabiu Elegance r.v. 2000 (dovoz Švajčiarsko), mám v nej komfortku 6Q0 959 433 E 2T. Pri kúpe som dostal 2 vystreľovacie kľúče, jeden HLO 1J0 959 753 AA (433MHz / 2-tlač.) a druhý bez označenia. Ten druhý občas nefunguje a preto by som chcel kúpiť jeden náhradný kľúč. Na AliExpresse 1J0 959 753 AA nieje, na nete som sa dočítal, že náhrada by mal byť 1J0 959 753 N, ktorý som kúpil, ale nedá sa nakódovať. V ETKE je uvedené, že moja komfortka podporuje 433,92MHz. Ako druhý možný kód ovládača v ETKE je uvedený 1J0 959 753 DA (3-tlač.) s frekvenciou 433,92MHz. Na AliExpresse a aj inde ale čítam, že tento typ má 434,2MHz, na iných stránkach je zase uvedené že má 433MHz (???). Mal by som teda otázky: 1) má niekto overenú frekvenciu kľúča 1J0 959 753 DA, bude fungovať s mojou komfortkou? 2) je rozdiel medzi kľúčmi pre VW a ŠKODA? Ten 1J0 959 753 N ktorý som kúpil ma označenie VW a nie ŠKODA (nemyslím logo, ale kód ktorý mal predajca), môže byť toto dôvod prečo sa nedal nakódovať? Prípadne aký iný kľúč by mal určite fungovať s mojou komfortkou, najlepší by bol 3-tlačítko kvôli otváraniu kufra. Ďakujem za pomoc.
Březen 20, 20187 r Kup s koncovýma písmenama DA. Ten spáruješ v pohodě! Nebo AH. Upraveno Březen 20, 20187 r od Mirek 835
Duben 7, 20187 r Ahoj, po dlouhém čtení tady (a všude možně po netu) jsem se rozhodl dát do své Fábie MR 2001 dálkové ovládání centrálu (centrál měla už když jsem jí kupoval - snad originál). Koupil jsem tedy komfortní jednotku 6Q0 959 433 E (původně jsem tam měl A). Koupil k tomu klíč 1J0 959 753 AH a zkoušel spárovat (klíč do zapalování, dálku zvenku a odemknout a máčknout - jako je to popsáno o pár postů výše). Ale nic bez úspěchu - když konfortku odpojím úplně tak centrál nejde vůbec (takže snad komfortka funguje) ale nějak nevím co dál? Je pravda že jsem do toho zatím nezkoušel tahat počítač (nakódovat přes VAG) Poradíte někdo co dál jestli někde dělám chybu nebo tak . Díky
Duben 7, 20187 r A víš jistě,že máš tu komfortku dobrou?! Když v ní odejde dálka,tak ti centrál na klíč normálně funguje. Bohužel se to stává. Zkus ji spárovat přes Vag,možná se ti to podaří,ale pochybuji. Musí jít spárovat i způsobem jak jsi prováděl.
Duben 8, 20187 r Zkusím jí ještě spárovat přes Vag.. na to by mi měl stačit modrý kabel VAG KKL a sw VAG-COM 4.09 ? když to nepomůže tak zkusím sehnat asi ještě nějakou Ještě mě napadlo... jak poznám originální centrál? je to nepravděpodobné ale co kdyby . Výbava je jenom Classic. Upraveno Duben 8, 20187 r od crow-x
Duben 13, 20187 r V 20. 3. 2018 na 20:25, Mirek 835 napsal: Kup s koncovýma písmenama DA. Ten spáruješ v pohodě! Nebo AH. Mirek, ďakujem za radu, kľúč 1J0 959 753 DA som cez VAG nakódoval a funguje perfektne.
Květen 12, 20187 r Ahoj, chtěl bych se dotázat. Koupil jsem ženě Fabii 1,4 16V r.v.2002. Centrál pouze na klíč. Kamarád mi půjčil na zkoušku originál dalkáč a zkoušel jsem podle místních návodů spárovat a nepovedlo se. Má jednotku 6Q0 959 433 H. Když se Vagem dostanu na přizpůsobení tak v kanále 01 mi to píše není kanál. Znamená to tedy, že tato jednotka DO neumí? Nebo se někde musí ještě něco povolit. Díky za pomoc.
Květen 12, 20187 r Ahoj Hčková komfortka dálkáč neumí.. musíš mít C nebo E (na konci) . Mám r.v.2000 ale mám to stejně, klíč musí být AH (na konci nebo J ? - to už nevím přesně) Kupuje teď konfortku E tak dám vedět jestli to pomohlo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.