fuly Vloženo 16. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2018 !!!palivove čerpadlo!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom46VR Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Ahoj, tak jsem tu znovu. Před dvěma roky jsme ty moje špatné starty vyřešili novou zapalovací cívkou. Po dvou letech začíná fabča zlobit znovu. Začalo to teď při ochlazení. Natočil jsem napoprvé zatím vždy, ale musím hodně dlouho točit startérem. Fabule jakoby škytne, vyběhnou otáčky na 500 a pak se rozeběhne motor, teplé starty v pořádku. Dělá to ale jen někdy, poslední dva dny jo, předtím byla ráno vůbec zima a chytla hned, včera odpoledne se ji taky moc nechtělo. Nepřijde mi to normální, svíčky jsem měnil, nepomohlo. Mohla by být příčina i vlhký vzduch? Před dvěma roky jsme při podobném problému měnili baterku, kabely, čidlo teploty vody a tu cívku. Nevíte, čím by to mohlo být? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sieg331 Vloženo 6. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 Ahoj, mám problém se svojí fábií. První studený start špatně chytne, někdy až napotřetí ale jakmile už běží a znovu nastartuju tak chytne krásně. Při startování se mi zdá jakoby nějaký válec vynechával. Diagnostika nic neukazuje, jinak auto jede normálně. Svíčky a veškeré filtry jsou měněny EGR je vyčištěn. Čidlo chladící kapaliny a teplota nasávaného vzduchu ukazuje dle diagnostiky dobře. Netušíte co by to mohlo dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 Co palivové čerpadlo tlačí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sieg331 Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 Chystám se kouput manometr abych to změřil. I když stojí stejně jako nové čerpadlo. Nedělalo by to problém i během provozu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 To právě že nemuselo. Může mu trvat jen než natlakuje a proto ten start. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sieg331 Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 Jasný, ještě než jsem založil tohle vlákno tak jsem zkusil 3x za sebou zapnout klíčky a počkal než přestane hučet čerpadlo a nastartovat. Bez rozdílu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sieg331 Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 (editace) Ahoj, přišel mi manometr a ukazuje to 3bary. Jak při otevření dveří, při zapnutých klíčkách tak i při startování. Nahraju foto a pokusim se poslat video. Co dál? Mohl bych koupit jeden zapalovací modul a postupně ho přehazovat na válcích. https://youtu.be/lOjXpBu44Vw Editováno: 11. Listopad 2018, autor: Sieg331 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 (editace) Proti zdi by mělo čerpadlo tlačit tak 5 - 6 barů a až za redukčním ventilem ty 3 bary (podle fotky je to spíš 2,5 baru, ale nevím jak přesně těhle měřák ukazuje - je určený pro měření mnohem vyšších tlaků), když vratkou ten přebytek tlaku zmizí. Můžeš to popropojovat tak, abys nastartoval a viděl tlak za chodu motoru? No a když už můžeš měřit kompresní tlaky, tak je taky změř. 10 až 15 barů je OK. Motor by měl být teplý, všechny svíčky vyšroubované a někdo by ti měl podržet plný plyn, abys měl pro měření otevřenou škrtící klapku. Editováno: 11. Listopad 2018, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sieg331 Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Tak já to měřil před vstřikovací lištou. Ale mám problém jen se studeným motorem, jinak ne. Kompresi proměřim. Na tom měřáku není možnost připojit při běžícim motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sieg331 Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Ahoj, tak jsem natankoval vervu u benziny a auto začalo startovat normálně. Takže bych to viděl na ty vstřiky. Zkontroluju je až bude teplejší den nebo až na jaře ?pokud to vydrží. Co jiného by to mohlo být když to na vervu startuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 24. Únor 2019 Sdílet Vloženo 24. Únor 2019 V 21. 11. 2013 na 0:09, labi napsal: Zdravím,číslo dílu je 4B0905849.Já jsem si to měnil sám,a je to docela v poho.Akorát se musí oddělat všechny plasty pod volantem.Když napišes mail tak ti pošlu odkaz na obrázkový návod.Nejde sem umístit odkaz na ten navod. Prosím návod E-mail pbalcik@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 24. Únor 2019 Sdílet Vloženo 24. Únor 2019 V 24. 3. 2018 na 14:25, branik5 napsal: Kde moze byt problem ? fabia 1.4 16v 74kw Ranny start naskoci az na 3 krat moze to byt starter ? Ten tam je este povodny a auto ma nabehane 430 000 km ked auto stalo 5 hodin pod nabijackou tak chytilo hned na prvu krat baterka je tam uz druha pri rannom starte napatie v baterke klesne na 10.8v ked bolo pod nabijackou a hned nastartovane tak napatie kleslo na 12.4 v a auto nastartovalo pre viac info prikladam video VID_20180324_122054.mp4 Přesně můj případ super demonstrativní video už jsi na závadu přišel ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 24. Únor 2019 Sdílet Vloženo 24. Únor 2019 Jenže tvůj případ může být cokoliv. Od čidla teploty,přes pal. filtr a spoustu jiných věcí. Asi bych první měnil čidlo teploty. Originál je cenově dostupný a většinou se problém vyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozaj Vloženo 28. Duben 2020 Sdílet Vloženo 28. Duben 2020 Dobrý den. Moje fabie 1.4 16V s LPG taky špatně startovala, koupil jsem jí se skrytou vadou. Hledal jsem tu na webu, že se něco dovím. Akorát jsem se dozvěděl spousty nesmyslů, jako například : tankovat lepší benzín, že je příčinou LPG a hodit auto ze skály a další různé bláboly... Vzal jsem do ruky měřák tlaku, změřil jsem tlak v palivové soustavě. Při startu 2 bary (špatná hodnota), po ohřátí dávala pumpa 3 bary, ale při sešlápnutí plynu se tato hodnota hýbala, nesmí. Příčinnou je palivové čerpadlo. Pro případné další automobily s totou závadou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 28. Duben 2020 Sdílet Vloženo 28. Duben 2020 U mě problém vyřešen výměnou palivového filtru původní originál 3 bar za 4 bar auto startuje na první otočení ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miloš Šula Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 (editace) Zdravím, mám Fabia I kombík 1.4 16V r.v. 2007 a začalo se mi pravidelně stávat , že po ránu nastartuji a za pár vteřin motor chcípne ( neudrží otáčky ). To udělá většinou 2x a pak už je celý den klid. Přijde mi že to nějak souvisí s olejem, který při delším stání tj.přes noc steče .... a jak se opět promaže prvním startem, tak to je v pořádku. Olej mi mění v servisu cca rok od poslední výměny. Editováno: 17. Červen 2020, autor: Miloš Šula Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sbiker Vloženo 5. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2021 Ahoj, průběžné info a má zkušenost (1.4 16V 63KW): Také řeším (možná snad řešil) tento problém. Starty v přechodových teplotách (10-25°C) napočtvrté, někdy i 8x-10x, diagnostika nic. Pročetl jsem všechna možná diskuzní fóra s tímto problémem, bavil se se známým v servise a s ohledem na skutečnost, že nikdo nazná přesnou příčinu a možnost výskytu této neduhy jak u starších, tak i např. i u nových aut s nájezdem jen 5 tis km, se mi nechtělo začít cpát peníze do výměny bůhvíčeho s minimální šancí na úspěch. Na doporučení zde jsem aplikoval https://dufy.cz/bluechem-oxicat-cistic-lambda-sondy-a-katalyzatoru-300ml?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item a pak nakonec ještě také https://www.citroeny.eu/do-benzinu/fuel-system-cleaner-cistic-palivoveho-systemu-pro-benzinove-motory-300ml-pro-tec-fuel-line-cleaner.html Předtím jsem bral benzín 95 oktan defacto výhradně na MOL (mám ji kousek u domu). Nyní mám už čtvrtou nádrž 100 oktanu (beru Benzina, Shell, OMV i za cenu nějaké zajížďky) a z beznadějných červnových nekonečných startů se začala situace postupně zlepšovat, minulý týden už nejhůře napotřetí, pak napodruhé a tento týden auto startuje napoprvé (a to jsou teploty, které byly vždy zaručeně problematické). Budu ještě nějakou dobu brát 100 oktan a pak zkusím přejít zpět na 95 (stále jinde než na MOL) a uvidím, jak se to bude vyvíjet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.