Publikováno Leden 14, 201213 r Zdravím, měl bych dotaz v posledni době jsem na své O1RS zjistil, že okolo 5000 otáček mě přestane táhnout turbo....... nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?? Eště se chci zeptat jak je to se seřízením ventilu???? Seřizují se na tomto motoru???? a jestli ano tak jake jsou vule?? Předem Děkuji...
Leden 14, 201213 r Test váhy vzduchu a turba, bych doporučil, udělat log skupiny 3,10,11, najdi kopec, rozjeď to na 4q při 1500ot., dej plnej plyn a drž co to půjde, max. stačí 3500-4000ot. žádne přeřazování, žádné ubírání plynu. U TEBE TEDA NAD 5000 OTAČEK, I KDYŽ JA TOLIK NEVYTAČÍM SVŮJ MOTOR. Sorry jsem si nevšiml že to není FI RS. Upraveno Leden 15, 201213 r od VAG BoBo
Leden 15, 201213 r Neboj se motor vytočit mu to neuškodí když je zahřátej, aspoň ho tak pěkně vymeteš. Btw. když vytočíš 1.8T na 4q do maxima tak valíš 200km/h
Leden 15, 201213 r Z kopce EDIT: Jo a motor má hydraulické samočinné seřízení ventilů.Pokud by ti náhodou něco pod víkem klepalo ,tak to dělají právě "hydroštely". http://www.auto-pilo...ro-1230360.html Upraveno Leden 16, 201213 r od Wojnar Edituj příspěvky!!
Leden 15, 201213 r 200 km/hod z kopca chodi mozno tak ropak 1,8T v pohode na 4-rke do max. otacok 200km/hod da. Na 3-jke mam odskusanych 150 :S
Leden 15, 201213 r Uuž se těším až si to taky někdy zkusím...Ale dokud nebudu mít nové gumy a komplet podvozek po Go tak to nerisknu... Holt jsem posera
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.