Publikováno Srpen 3, 200619 r nazdárek potřeboval bych poradit když nastartuju auto tak zhruba po 3 vteřinách chcípne motor je to 1.9 TDI r.v 2000 byl jsem asi ve třech servisech škoda ,ale na nic nepřišli, že prej je vše v pořádku nemohl by mě někdo poradit !!!!!!!
Srpen 3, 200619 r a po druhym nastartování běží normálně? zkusili ho v servisu napíchnou na PC, jestli tam není nějaká chyba?
Srpen 4, 200619 r me se delo neco podobne, ale podle me to nebude presne ono co trapi tebe, me obcas behem startovani auto naskocilo a pak zhaslo, nejak sem to neresil po 2hem tretim natoceni naskocilo, pak jsme zjistil chybu v imobilizeru nejake svorkovnice nebo neco byla spatna pry typicka vada, projevuje se to tak ze kdyz ti motor zhasne sviti i kontrolka imobilizeru
Srpen 4, 200619 r frok: to si v troch servisoch konzultoval s mechanikmi a nevedia co tomu je. tak to treba trochu vietor narobit ze ako je mozne ze nevedia co s tym, tak treba kontaktovat vyrobcu alebo zastupenie skodovky v danej krajine. mne bolo povedane ze nato su ak si nevie servis rady maju sa na nich obratit a oni su im plne k dispozicii. takze by som zacal u vyrobcu a napis v ktorom servise si bol.
Srpen 4, 200619 r Autor ono to chcípne pokaždé prostě z ničeho nic je možné,že to je imobilizér v servisech to napíchli na wag a prej to nic neukazuje . Imobilizer je v klíčku zabudovan a zkoušeli oba klíčky a nic tak zkoušeli ještě tu čtečku v palubovce a taky nic prej je ok. Já se prostě neviznám v elektrice. Zkusím to dát do Sukorad k Mladé Boleslavi do Škodovky a uvidím .
Srpen 8, 200619 r ono to chcípne pokaždé prostě z ničeho nic je možné,že to je imobilizér v servisech to napíchli na wag a prej to nic neukazuje . Imobilizer je v klíčku zabudovan a zkoušeli oba klíčky a nic tak zkoušeli ještě tu čtečku v palubovce a taky nic prej je ok. Já se prostě neviznám v elektrice. Zkusím to dát do Sukorad k Mladé Boleslavi do Škodovky a uvidím . nechci moc rejpat, ale nevYznáš se i v češtině...
Srpen 25, 200619 r Autor tak nakonec to byl ventil krerý otevírá klapku pro přívod vzduchu do motoru ! ta klapka byla pořád zavřená a motor se udusil. A to byla doba než na to přišli a ,že jím to dalo zabrat nojo no když jim wag nic neukáže tak jsou v p.......
Srpen 25, 200619 r Autor ono to chcípne pokaždé prostě z ničeho nic je možné,že to je imobilizér v servisech to napíchli na wag a prej to nic neukazuje . Imobilizer je v klíčku zabudovan a zkoušeli oba klíčky a nic tak zkoušeli ještě tu čtečku v palubovce a taky nic prej je ok. Já se prostě neviznám v elektrice. Zkusím to dát do Sukorad k Mladé Boleslavi do Škodovky a uvidím . nechci moc rejpat, ale nevYznáš se i v češtině... hmmm díky ,ale to není moc k věci to mě nepomuže viřešit muj problem !!!!!!!!!!!!!!!!! jinak díky za upozornění
Srpen 25, 200619 r Tak já to právě dneska rešil taky a trvalo mi to celej den než jsem na to prišel. Wag mě sice odkázal na ovladač klapky ,ale výměna nepomohla.Proměřil jsem kabeláž a bez závad. pro jistotu jsem natáhl novou. V 18:00 jsem křečovitě zmáčknul ŘJ a zařval na ni (co s tebou ty svi--!!!!) A ejhle v ovl. ventilu to zacvakalo a já téměř vyrešíno,až na chudáka zákaznika cena té ŘJ no nevim nevim. Wagus ti napíše např zavadu na svorce 30 v řízení a přitom máš vybitou baterku. Takže stejně nakonec musíš přijít na vše sám a někdy náhodou. proto to někdy trvá trochu dýl. Přeji všem mnoho št'astných km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.