libor11 Vloženo 27. leden 2012 Sdílet Vloženo 27. leden 2012 Zdravím, mám delší dobu problém s pocukáváním teplého motoru při přidávání plynu. Motor cuká až když je opravdu dobře prohřátý na pracovní teplotu. VAG nic nepíše, svíčky zánovní, vzduchový filtr je nový. Mám sice LPG, ale cuká to, i když samozřejmě trochu méně, i na benzín, takže plyn bych vynechal. Mám za to, že po skončení obohacování směsi ve studeném motoru se něco stane, co to zapříčiní. Neví někdo co? Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 27. leden 2012 Sdílet Vloženo 27. leden 2012 o cukání 1,6 toho tady bylo dost, hledej. Můj tip EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor11 Vloženo 28. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2012 jo,jo, díky, mám ho na seznamu možných příčin na hooodně vysokém místě, ale přece jen než se do toho dám tak jsem rád za rady. Pročítal jsem to tu dost, většinou to cuká všem za studena, toho cukání za tepla a při přidávání zas až tak moc není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor11 Vloženo 12. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Zdravím, tak pro info ostatním při stejném problému- EGR ventil na vině není- zaslepil jsem ho a závada pokračuje.Stále cuká jen za tepla při vyšším výkonu ... Budu tedy pátrat dál, za ev. rady jsem vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Svíčky zánovní tzn. že se Ti to děje až po výměně svíček? Nevím, jaké jsi tam dával, ale prý když se tam dají klasické svíčky (a pokud možno jednokontaktní) na benzín a zmenšíš mezeru na 0,8mm, nemělo by to tolik cukat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor11 Vloženo 12. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Svíčky tam mám NGK asi 8000 km, bohužel jsem si nevšiml, jestli to začalo až s výměnou, první tam byli taky tyhle asi 50000km a bez problému, pak Brisk na plyn a po 30000 začalo hodně cukat až vynechávat a pak tyhle.. Asi zkusím další, kdyby byla třeba jedna nějaká vadná a při té příležitosti vyměním i kabely. Jen mě štve ta práce u tohodle motoru(sundavání sání..), u minulé O I 1,6, 55kW to byla brnkačka, no co se dá dělat A jinak, cuká to i na benál, trochu míň, ale také Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka1221 Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Já bych to typoval na ty zapalovací kabely. Taky jsem to na jedné Octavii řešil. Vše se měnilo co šlo a na konec přestal jeden zapalovací kabel dávat jiskru. Tak se koupila nová sada kabelů a rázem z toho byl úplně jiný motor, uklidnil se při volnoběhu a při jízdě to přestalo cukat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Kabely taky můžou být špatné...stačí postupně odpojovat a poslouchat, jestli je nějaký špatný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mára 93 Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 ja mam zase opačny problém za studeného motoru nebo na pul ohřáteho : když řadim třeba z 1 na 2 nebo ze 2 na 3 a sešlápnu plyn na podlahu nejde do otáček až po chvíly se chytne a jede tak jak má a když je motor ohřáty tak to děla jen minimálně napadlo mě jestly neni něco se vstřikama ale je to jen nápad nevíte prosim někdo co by to mohlo byt za závadu ? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 A co sání? Nepřisává někde vzduch? Velmi často je u tohoto motoru prasklá trubky odvětrání motoru která ústí pžed škrtící klapku. Dále určitě vyčistit váhu vzduchu a klapku. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor11 Vloženo 30. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2012 Ahoj, tak konečně vyřešeno- vyměnil jsem svíčky i kabely a je vše OK. Bohužel nevím co to nakonec dělalo, ale ta výměna je dost náročná a tak, když už bylo sání dole, jsem dal oboje nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mára 93 Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 takže váha vzduchu vyčištěna škrtící klapka taky a vzduchovou hadici od klapky do filtru sem dal novou a pořad za studena se tomu nechce do otáček a pořad cuká sice méně ale cuká.......... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Můžeš mít vodu v benzínu nebo špatně nastavenou klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.