maca TDI Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Chlapi,potřebuji poradit,možná už to tu bylo,ale nemohu to najít.Při vysokých mrazech dlouho trvá než naskočí mototr,mám 2001 tdi 81kw,145000km.žhavící svíčky jsou nové,aku taky.Jde jen o první start,pak už chytá jak víno.Co se dá dělat se vstřikama,co s čerpadlem?děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Chlapi,potřebuji poradit,možná už to tu bylo,ale nemohu to najít.Při vysokých mrazech dlouho trvá než naskočí mototr,mám 2001 tdi 81kw,145000km.žhavící svíčky jsou nové,aku taky.Jde jen o první start,pak už chytá jak víno.Co se dá dělat se vstřikama,co s čerpadlem?děkuji za radu. mozna je nizka startovaci davka nafty.. chtelo by to asi diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca TDI Vloženo 19. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 (editace) mozna je nizka startovaci davka nafty.. chtelo by to asi diagnostiku. pro jistotu to asi dám na tu diagnostiku,než začnu s tím něco dělat.Myslíš že by to mohlo být tím,dělá mi to jen v těch velkých mrazech,v minus 5 je to v cajku.ještě zkusím koupit lepší naftu,kupuji jí v globusu,slyšel jsem,že nejlepší nafta je u omw,tak jí trochu dopřeju,nebo máte někdo lepší zkušenosti u jiné benzínky? Editováno: 19. Prosinec 2009, autor: maca TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 pro jistotu to asi dám na tu diagnostiku,než začnu s tím něco dělat.Myslíš že by to mohlo být tím,dělá mi to jen v těch velkých mrazech,v minus 5 je to v cajku. no mozna jo, jenom tipuju. otec ma podobny problem. musi dupat na plyn a pak to chytne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 NOHIC+MACA TDI. Necitujte prispevky!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 //offtopic ja se z tech pravidel jednom pominu //offtopic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopachi Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Mě to děla někdy taky, ale dávám tam zimní aditivum VIF a tankuji ted jen u Eurooil/čepro/.Mají na stojanech známku pečet kvality.Předtím sem tankoval na benzině ale nebylo to ono.Ted jsem spokojen.Ale ja osobně si myslím že ty mrazy se odrazi na tom prvním startu kdy to auto stojí třeba víc jak 12hodin v mazu kolem 12 pod nulou.Mimochodem mam stejnou coctu co ty i rok jen o 10tis více najeto ovšem poctivých.Dyztak napis jak si startoval zitra dnes ma byt v noci i minus 18 tak sem zvedav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca TDI Vloženo 19. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Mě to děla někdy taky, ale dávám tam zimní aditivum VIF a tankuji ted jen u Eurooil/čepro/.Mají na stojanech známku pečet kvality.Předtím sem tankoval na benzině ale nebylo to ono.Ted jsem spokojen.Ale ja osobně si myslím že ty mrazy se odrazi na tom prvním startu kdy to auto stojí třeba víc jak 12hodin v mazu kolem 12 pod nulou.Mimochodem mam stejnou coctu co ty i rok jen o 10tis více najeto ovšem poctivých.Dyztak napis jak si startoval zitra dnes ma byt v noci i minus 18 tak sem zvedav. No to uvidíme,koupil jsem naftu u OMW,jsem z Prahy,tady snad 18 pod nulou nebude.Ty km mám taky poctivý,jinak jsem stím autem spokojen,mám jí rok,najel jsem s ní 20tis.Stálo mě to jen ty žhavičky tj.1000kč a pak baterka74 ah varta za1900kč jinak nic.Zítra si povíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Ahoj, dneska jsem jel ráno do práce (bylo - 16C). Když jsem otočil klíčkem, počkal až pozhasínají všechny kontrolky a pro jistotu ještě chvilku dýl (což mi poradil v servisu kvůli žhavení) a chtěl jsem nastartovat, nic - ticho (jen cvak). PO chvilce znovu - opět nic. Tak jsem to chviluku nechal odpočinout a na potřetí po opravdu dlouhé pauze po otočení na elektriku, mi teda pomalu chytil a cesta pak v pohodě. Žhaviče mám nový (všechny), startér rok starej. Nafta (dle pumpaře kde beru) je prý do -24C. Nevím, jestli může být problém někde jinde, baterka by snad měl být v pohodě, ale tu jsem nekontroloval...netušim kde by mohl být problém, ale předpokládám, že pokud by bylo všechno v pořádku, tak by chytil hned (byť pomalejš). Díky za radu a info!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 tak sa skús najprv zamerať na ten akumulátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 No divím se, že po chvíli ti to vůbec chytlo. Podle mě už trochu načnutá baterka a při tyhle zimě nedostatečná kapacita. Motor jde natočit hodně ztuha, není se čemu divit. Já mám webasto a motor jde nádherně natočit jak za tepla, ale baterku už mám slabší a když to nechám zahřát, tak už má někdy problém si nechat na nastartování. Jak bude tepleji, tak zas vše určitš půjde tak jak má... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 No ale pokud je baterka slabá, nebo uplně v ... pryč, tak jsem si myslel, že by to nechytlo vůbec, možná je teda jenom hodně načatá...? Čili stačí dobít? Je pravdou, že je tam minimálně dva roky (auto neni nový) a od tý doby jsem jí nedobíjel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 No tak vzala si na to nazhaveni, trochu se pri zapnuti ozivila, pak po chvilce to muze dat, nekdy kdyz se otepli, ohreje, je kapacita dostatecna. Bude to baterka, zkus dobit, mozna to bude stacit, ale jak rikam, v mrazech jako ted to slabsi baterka uz trochu nemusi davat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 batériu treba aspoň raz za rok nabiť,aj keď sa javí ako dobrá a nie sú s ňou problémy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 (editace) Spíše přimrznul startér, studeny spoj, pak to netočí jen cvaká, bych řekl že ten startér nic moc, ale je to jen můj názor, nebyl jsem u toho, těžko posoudit na dálku. Editováno: 2. Únor 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 jj, taky mně to po přečtení napadlo. Podle toho: "cvak - cvak". Ale pro jistotu a navíc ty mrazy mají ještě pár dnů trvat: - baterku nabít nebo na noc připojovat na nabiječku, - natankovat nějakou "arktickou" naftu rsp. použít nějaký sajrajt na snížení bodu tuhnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Po dvou dnech jsem zkusil nastartovat...párkrát ztuha pomaličku motor protočil, kontrolky ztrácely barvu a nic, tak jsem to zkusil ještě 2x a to samý, ne - li horší. Zkusil jsem to 3. den a sotva se motor protočil. Tak jsem to dneska zkusil s boosterem kterým se startují staré Avie když se jim nechce a nic. Sice lepší, ale i tak to sotva protočilo. Je to baterka v hájí? S tím boosterem se totiž dá nastartovat i bez baterky a přitom to nešlo....tak nevím jestli není něco špatně. Baterku jsem vzal domů ať se zahřeje a dám ji nabít, ale nevím no. Na ten booster jsem se spoléhal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Tak to je určitě baterka. Značka,kolik má Ah a startovací proud? A to cvakání startéru mi osobně dělal zoxidovaný spoj na + kabelu od baterky... Když jsem vzal pořádně oko kabelu,podložky a matičku M8 pořádně dráťákem tak problém ustal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Značka Starline 72 Ah. Bezúdržbová. Nevím jak je stará, mám auto půl roku, baterie je stále původní a datum výroby jsem na ní nikde nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 NO ono to necvakalo, jen po otočení klíčku do polohy start to lehce cvaklo (1x) a konec. Dneska zkusím dát baterku nabít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 ak to "stiahlo" aj kontrolky,tak akumulátor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodyijak Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Nabít baterku, přidat aditiv do nafty, pokud to bude dělat dál, tak bych se podíval na startér (cvakání).. A když píšeš že to šlo asi až na potřetí, tak jestli to nebude ve spínačce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 (editace) Kdyžy jsem včera odjížděl z PRahy (stálo celý den od rána - kdy do Prahy bylo asi 100km), tak jsem to nastartoval asi na popátý (stejný problém viz začátek), jen s tím rozdíolem, že když už se to chytlo, tak než naskošil, tak se mi zamklo a odemklo auto (centrál), tak z toho soudím, že baterka...? Vzal jsem ji večer domu, pučil jsem si nabíječku od známého, jenže ta mi ukazovala nabito (?), tak jsem ji zase radši vypnul, nevim jestli se něco stane, když nabitou baterku nechám třeba celý den nabíjet. Je teda bezúdržbová (vzhledem k tomu, jak vypdá a snad do oktávek už se jiný ani nedávaj), tak předpokládám, že stačí napojit na el. Zkusil jsem odšroubovat jediný co šlo, viz foto...ale to nemá s údržbou asi nic společného, nebo?... Editováno: 3. Únor 2012, autor: misa.jazz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseph21 Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Samozamykání je zpravidla způsobeno špatnou baterkou. Baterka může být na nabíječce v podstatě pořád, jakmile je nabitá, přestane automaticky odebírat proud, to je dáno fyzikou. To, že ti nabíječka říká, že je nabitá, znamená, že si bere malý nebo žádný proud a tedy že má velký vnitřní odpor. To může znamenat, že je nabitá, ale v tvém případě spíše že je v háji. Na elektrodách se tvoří nánosy, který zvedaní vnitřní odpor a snižují kapacitu i maximální odběr. Nové baterce se podle mě nevyhneš. Mě původní baterie vydržela 10 let(!!!) a měnil jsem ji preventivně, ale to je opravdu extrém, zpravidla vydrží tak 5 let. Ce se týče kontaktů baterie, jejich očištění dotažení a konzervace patří mezi pravidelnou údržbu, hlavně v zimě! Ještě jeden postřeh, když si vezmete domů dobít baterii v zimě. Destilovanou vodu dolít kousek nad min případně vůbec, teplem se voda roztáhne a přes noc vyteče ven, třeba na nový koberec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Tak já jsem baterku dobil a hned na poprvé jsem nastartoval, takže paráda. Projel jsem to a nakonec jsem baterku stejně vyndal, jelikož má být dneska největší zima za celý týden, takže si ji nechám v teple na pár dní. Nic se s tím nestane že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.