Under Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Ahoj, dnes ráno jsem chtěl nastartovat, ale při otočením klíčku na druhou polohu se klasicky ozvalo hučení nebo točení či co, které za normálních okolností ustane do 3 sekund, zhasnou kontrolky a pak v pohodě startuji. Jenomže tohle "hučení" nepřestalo, prostě jakoby to zmrzlo nebo se to prostě seklo. Nastartuji a okamžitě začne červeně blikat kontrolka mazání. Oleje je tam dost, včera jsem jezdil a všechno bylo v pohodě. Na závěr ještě dodávám, že mám zmrzlou kapalinu do ostřikovačů, to jen kdyby náhodou to mělo souvislost s více příčinami. Nevíte, kde může být problém, jak se toho hučení zbavit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipR6 Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 koukam ze nikdo nic neporadi uz jsi zkousel ten privod paliva jak sem dnes psal na chat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 No to hučení je běžící palivové čerpadlo. Pokud hučí pořád a nevypne se, tak buď hapruje spínací relé nebo je ucpané palivové potrubí či zamrzlá voda v palivovém potrubí. Jinak s olejem a blikající kontorlkou bych si nezahrával. Nakoukni do návodu, je to tam popsaný co s tím = servis ŠKODA. Neřešíš tu kontrolku náhodou někde jinde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipR6 Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 jo to uz sme dnes rozebirali na chatu, neni ta kontrolka mazani neco jako u diesela kontrolka zhaveni?(mysleno s blikanim) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 2. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Filip: Nezkoušel, vydělal jsem baterku a čekám, až se oteplí. Miklisek: Tu kontrolku blikání řeším tady, nevím, co myslíš...Podobné téma třeba? Btw myslím, že je to zamrzlé v palivovém potrubí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Ano, podobné téma http://forum.skodaho...__fromsearch__1, pravda není tvoje..... Jinak jukni do návodu, tam to je popsané: nízká hladina nebo nízký tlak oleje. 1. doplnit, 2.do servisu, může to být ckoliv v mazání motoru, ať motor nezadřeš jako leo_pipes: http://forum.skodaho...__fromsearch__1 Zkus nasosat vědomosti tady: http://forum.skodaho..._1#entry1558190 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 2. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Jde mi hlavně o to "hučení", na ty témata o kontrolce mazání jsem se samozřejmě díval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 4. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Tak jsem se kdesi dočetl, že to může být přidřené olejové čerpadlo a hrozí, že se ty špony můžou dostat tam, kam nemají. Jakmile auto rozmrzne, dám vědět, jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Určitě si myslel palivové čerpadlo a né olejové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 4. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Ne jakoze skutecne jsi myslel olejove nebo ne jakoze jsi myslel,ze si vlastne myslel palivove? Protoze olejove po otoceni klicku bez startovani motoru se jaksi netoci...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 4. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Já jsem ale nastartoval. Myslím olejové čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Ale píšeš: "jsem chtěl nastartovat, ale při otočením klíčku na druhou polohu se klasicky ozvalo hučení nebo točení či co, které za normálních okolností ustane do 3 sekund, zhasnou kontrolky a pak v pohodě startuji. Jenomže tohle "hučení" nepřestalo, prostě jakoby to zmrzlo nebo se to prostě seklo." Takže něco hučí bez toho abys nastartoval. Tj, že olejové čerpadlo to nemůže být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 5. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Wojnar: Neříkám ale, že to "hučení" má co společného s olejovým čerpadlem. V tomto případ myslím kontrolku mazání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 dej si velkyho bacha, ja to zadrel. pokud mas starsi olej, tak auto do tepla a vymenit i s filtrem. stane se z toho vazelina a motor na sra*ku ,,,, jinak to huceni mi delalo v techlech mrazech taky, ale stacilo pockat, trochu parkrat jemne proslapnout plyn a prestalo to... hlavne mi to delalo, kdyz sem popojel se studenym motorem treba dva kilaky na benzinku, pak sem to znova nakopl a presne tohle. a neni to palivove cerpadlo, ale klapka pravdepodobne, ten zvuk ti jde z motoru ze ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Leo_pipes: Jde to myslím z motoru, ano. Jinak vím, že už to takhle docela dost lidí zadřelo, tak se raději chystám na výměnu oleje, až se trochu oteplí. Zkoušel jsem to nedávno znova a zjistil jsem, že to "hučení" doprovází dlouhé varovné pípání z přístrojovky, které neustane. Klapka to může být? Jako škrtící klapka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Doporučuju nejezdit, vyměnit olej a filtr a pokud ani potom kontrolka nepřestane blikat a pípadlo pípat - šupem odtáhnout do servisu. Svépomocí to opravit asi nelze, může to být čerpadlo, sací koš a cokoliv dalšího s mazáním. Pokud hučí něco a je opravdu zepředu a je to z oblasti klapky (pod filtrboxem, zjistit poslechem, když ti někdo druhý bude zapínat zapalování), pak jedině na VAG a nechat zkontrolovat její funkci. Jiná rada asi není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 na tu klpaku bych se ted vyprdnul... s pipanim na pristrojovce to nema nic spolecnyho. jinak pokud máš možnost strč auto do tepla, vytápěná garáž, tak na půl dne a pokud to pak nastartuješ v pohodě, vymenit olej+filtr a treba to bude ok. asi bych to zkusil, než to dáš vydřiduchům do servisu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Jasně, mám v plánu to nechat rozmrznout a teď už i vyměnit olej a filtr. Už ať je teplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 tohle sem našel, to dopadlo jak ? to je ten stejný motor ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Ano, to je ten stejný motor...vyvložkovali mi ten prasklý závit a v pohodě to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 24. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Nedávno jsem po delší době auto nastartoval a po všech těch mrazech je vše ok, nic nehučí, přístrojovka nepípá a olejnička nebliká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.