memory2 Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Může mi někdo prosím trochu popsat v čem je problém ? Proč těmto motorům nejde přehrát řídící jednotka nebo v čem to tkví ? Jsem laik takže nemusíte moc odborně. A dále ,myslíte že se toho někdy dočkáme ? Díky za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 proc chces zkratit zivotnost dilu a nekoupils rovnou 2.0 tdi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 3. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Protože jsem měl limit na auto 350 000 a nakonec mě vylezlo na 400 000 a dalších 80 000 už nemám .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Protože pokud je mi známo nepodařilo se zatím prolomit kontrolní součty v softwaru, respektivě něco asi ano, ale je strašně moc softwarových verzí a neustále vycházejí nějaké opravy....... což značně komplikuje práci....... Časem se určitě dočkáme, ale bude to nějakou chvíli trvat....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Protože pokud je mi známo nepodařilo se zatím prolomit kontrolní součty v softwaru, respektivě něco asi ano, ale je strašně moc softwarových verzí a neustále vycházejí nějaké opravy....... což značně komplikuje práci....... Časem se určitě dočkáme, ale bude to nějakou chvíli trvat....... Díky ..právě mi přišlo divný že dneska ještě prolomení nějakého softu trvá takovou dobu. Však kdyby se to podařilo tak by se firmám které by to dělali přisypalo určitě dost peněz. Přece jenom potencionálních zákazníků čeká určitě hodně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Necita Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 tdifun.cz za 12t., možná i tdichip.cz s oběma dobrá zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia353ZR Vloženo 14. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2014 (editace) Ak by mal niekto zaujem aj o 1,6 TDi CR tak tu je graf .Som z BA a bol som v TDi FUN cca 270km tam 270km spät a nelutujem ani jedneho centu ani kilometra navyse co som musel urobit !!! Možem potvrdit je to špička v obore a preto som tam aj išiel!!! Kto sa vyzna a pohybuje sa vtychto vodach vie prečo tam a nie inde ! Tymto chcem tiež podakovať Zdenkovi za super pracu a prijemne straveny den.Su to najlepsie investovane prachy do mojho auta.!! Zatial som nabehal niečo cez 5000km ale možem len spomenuť spotreba dolu cca 0,4l/100km nakolko to clovek nemusi tolko vytacat a motor taha uplne inak to auto zrazu ide !!!!!Kto ma tažkeho Golfa ako ja stymto motorom tak vie očom hovorim ..teraz to je ine auto!! špica! Nakoniec myslim si že samotny priebeh hovori sam za seba Editováno: 14. Srpen 2014, autor: Fabia353ZR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 22. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2014 Zdravím, měl bych dotaz kdo z vás má tento motor 1.6 TDI CR po chipu? Přemýšlím také nad touto úpravou a jsem si nejistý firmami které to dělají. Už dlouhou dobu poměrně věřím třem firmám: TDIFUN, DieselPower a Cimbu. Bohužel TDiFun vypadává kvůli vzdálenosti a Cimbu mi přijde, že za to chce nehoráznou cenu, i když z vlastní zkušenosti vím, že se dá docela dobře domluvit. Dneska jsem objevil firmu xtuning a zdají se, že tomu rozumí. Máte nějaké zkušenosti/doporučení? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 24. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2014 Co věřit pouze jedné??? http://motorpower.cz/DPF-FAP-odstraneni/dpf-off/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pippo Vloženo 18. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2014 Ahoj Všem, přikládám zkušenosti s úpravou: Motor: 1.6TDI 105PS r.2009 manuál, najeto 132000km EGR Off DPF: ponechána funkce regenerací ECU: optimalizace DIESELPOWER Vzduchový filtr: vložka KN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pippo Vloženo 18. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2014 Za sebe můžu doporučit DIESELPOWER. Mám 137PS a 304Nm, děláno při 132000km. EGR off, DPF - na mé přání funkce zanechána. Auto nekouří a jezdí skvěle. Žádné problémy s regeneracemi DPF. Vše odměřeno na válcové zkušebně.Ochotná spolupráce, bylo mě vysvětleno vše na co jsem se ptal a s informacemi, které mě byly před úpravou poskytnuty a s celkovým přistupem z pozice zákazníka naprostá spokojenost. S CIMBU mám následující zkušenosti. Před úpravou jsem se samozřejmě rozhodoval i pro tuto firmu a po telefonické domluvě jsem osobně zajel přímo do firmy pro informace. Při osobní návštěvě byl pán velmi odměřený až s podezíravým přístupem ke mě s velice obecnými odpovědmi. Působilo to na mě, jako by pán měl co skrývat a to mě odradilo. U DIESELPOWER naopak transparentní přístup kde nikdo nic neměl co skrývat a ochotně se podělili o informace a zkušenosti. Další firma, s kterou mám zajímavé zkušenosti je firma POWERTEC. Při zeptání se po telefonu na princip úpravy 1.6 TDI a na další informace jsem dostal dokonce vynadáno, co si to dovoluji ptát se po telefonu a že mě pán nebude sdělovat po telefonu know how. Možná, že u Powertec se nyní zaměstnanec poučil a mluví vstřícněji a s větší ochotou a pokorou k zákazníkům po telefonu, možná že pan z CIMBU je dnes více otevřený... Každopádně před výběrem jakkékoliv firmy jsem měsíce čítal fora a investoval jsem čas k telefonátům, osobním návštěvám a sbíráním informací, než jsem se finálně rozhodl. Velmi mne pomohlo též forum na DIESELPOWER. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Warpcz Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 Úprava od motorpower. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia353ZR Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 (editace) Super. Editováno: 8. Duben 2015, autor: Fabia353ZR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Možná trošku OT, kolik mate najeto s chipem? A jak to vypadá s životnosti DPF? Na cimbu asi fakt kašlu a možná budu mít cestu do Ovy, tak bych zajel až l TdiFun.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia353ZR Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 (editace) Najazdil som na chipe uz cez 30 000km a absolutna spokojnost ..Na DPF to nema ziadny vplyv a pokial jazdis dlhsie trasy a sviznejsie tak uz pri dialnicnej rychlosti 140 km sa zacne samovolne vypalovat DPF nakolko je tam vyssia teplota spalovania.Samozrejme nie doslova ale napriklad rano nastartujem a v bloku 235 mam hodnotu 16,98g tak kym prejdem na dialnicu prejde asi 10 km a na dialnicu vchadzam cca z hodnotou 17,13g zanesenia a pri dosiahnuti dialnicneho tempa 140km mi pomaly zacne klesat hodnota az na hodnotu taku istu ako ked som odchadzal spred domu 16,98g a v robote po celkovej dlzke trasy 30km koncim z hodnotou 17,00gramu .Takže stale plati kto jazdi svizne nema problem s ničim..Kto podtaca ich bude mat casom hodne.Ja na spotrebu nejazdim a pod 1800ot sa snazim nejazdit nikdy a nemam absolutne žiadny problem..regeneracie mam pravidelne pri trasach rano 30km a poobede 30km cca 550-600km presne .Pri dlhej trase v kuse cez 850km..Mam 185 000km a celkove zanesenie DPF mam 49,56gramu a mrtvy je po 70gramoch . ked som ho kupil auto malo 149 000km celkove zanesienie 44,01gramu takže este nejakych 80-100 000km vydrzi pokial sa nieco ine nepokuruje.. Jednoznacne odporucam TDi Fun .Pozri si tu grafy a sam si vyber A nenechaj sa nalakat na vysoke hodnoty vykonu 145-150ps na 1,6 tdi tam uz väcsinou prekracuje teplota splodin EGT cez 950°c co je pre motor,turbo,tesnenie pod hlavou uz casom devastujuce!!Ovela dôležitejsi je priebeh a ten je ako vidis na mojom grafe ukažkovy!! Ja som mal na brzde ked mi to zdenek meral pri 220km/h 5 .rychlost EGT 765°C!! Samozrejme menit olej maximalne po 15 000km ja menim po 10 000km a nelutujem ani cent.Ten motor je dobry len mu chyba ten 6-kvalt!!!Mam VW Golf Variant takze o 100-120kg tazsie auto ako Octavia Combi a bez chipu to bol des..teraz to ide velmi dobre i ked som tam teraz osadil R18 tak je to zase trosku pridusene ale ide super..! :)Na lahkej Fabii to musi ist uplne super!!Ja som tiež cestoval 270km tam a 270km spät a nelutujem ani cent!!Viem prečo som tam isiel a to som aj dostal!! Editováno: 8. Duben 2015, autor: Fabia353ZR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 jak se projevila úprava sw na spotřebě? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Tyhle chip tuningy musí rapidně snižovat životnost všeho. Ale koukal jsem že 1.6 TDI v superbu má 88KW, nechá se ten stejný SW nebo graf nahrát do 1.6 77KW ? Pokud škodovka připouští ten samý motor v superbu na vyšší výkon tak to má určitě otestované... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Je to především úplně jiný motor. Životnost se zásadně nesnižuje, tedy pokud je úprava OK. Na 1,6 zlobí vstřiky a EGR. Jinak celkem v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Mi netvrď že při úpravě ze 77kw na 98kw motor funguje v rámci normálních parametrů, projde STK/Emise i příští dva roky a nezkrátí to výrazně životnost turba a vstřiků/čerpadla, to je prostě až moc zázračné a jednoduché. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Hádat se s tebou nehodlám , ale auta jezdí a procházejí technickou. Bez DPF mi jezdí v Yetim i 208PS / větší turbo. I toto auto STK prošlo , i když zřejmě naposledy. DPF půjde zpět a výkon dolů tak na 165. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 (editace) To že tomu odstřihneš DPF už nepovažuji za fungování v rámci běžných parametrů. Těch 88 Kw v superbu funguje zcela normálně s EGRem i DPF filtrem. Když to auto má z výroby DPF tak ho v žádném případě nechci obcházet, nehodlám si vzít na triko pár lidí s rakovinou. Krom toho sám jsem naštvaný když v koloně popojíždím za borcem s vykuchaným DPF hulí mu to jak vzteklé to samé na dálnici. Když mi garantuje firma, že mi zachová ekologii vozu bez černého dýmu s funkčním egrem a DPF i projetí STK do roku 2020 tak bych do toho šel, ale tyhle úpravy kdy z toho vyřadí páteřní věci na filtraci.... to fakt jako ne. Stačilo by mi i 88 Kw nepotřebuju tam mít nutně za každou cenu 100 kw. Jezdil jsem dlouho s 2.0 HDi 80 Kw tak jsem očekával že mi 1.6 77 KW s o 250 kg lehčím autem bude úplně stačit, ale ten tah na 5 do mírného kopce je fakt hodně moc špatný, ten motor prostě nemá záběr jaký jsem očekával... Celkově vyřazování DPFkům nefandím, když jsem to auto pořižoval, počítal jsem s tím že to DPF bude nutné prostě udržovat, fakt je že i přes strašáka mám najeto 180 tisíc a DPF je po regeneraci prázdný jak státní rozpočet, nechápu myšlení lidí co si ho nechají odpojit, proč si nepořídili TSI ? Plánuji Auto mít do 300K a nevěřím že DPF budu muset řešit. Editováno: 11. Říjen 2016, autor: 15degren 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 (editace) Motorpower uvedl pouze příklad, že jemu Yeti jezdí s o dost větším výkonem a naprosto OK. Chip využívá především rezerv výkonu daného motoru vzhledem k zeměpisné šířce, ve které je vozidlo provozováno. Pokud si vybereš kvalitního úpravce (kterým motorpower bezesporu je), tak se není vůbec čeho bát. A není problém se s úpravcem domluvit, že nepotřebuješ 100kW, ale stačí jen 90. Ale ono ve výsledku jde taky o krouťák a celková kvalita softu v přechodových stavech atd... A pokud se dělá chip s rozumným výkonem, což je u 1.6 TDi kolem 100kW, tak se nemusí vůbec obcházet žádné DPF ani dělat nějaké fyzické změny na autě, nemusíš se klepat před emisema, nemusíš mít blbý pocit z ekologie (stejně dokud je tam DPF, tak z toho auta ven v podstatě nic nejde)... Jak to srovnáváš s HDi, tak věz, že tento motor má uplně jiné zpřevodování, což je ten důvod tvého neštěstí. Teda spíše tvé lenosti a neochotě podřadit. CR jsou obecně docela točivé motory od starých PD. A navíc je tam ještě o trošku delší odezva na plyn, právě z důvodu railu. Na své 1.6 mám soft na 105kW a 298Nm, sériové auto bez úprav a jsem spokojenej jak želva ve výsledku si pak člověk řekne, proč to auto nemohlo jet takhle z fabriky... Editováno: 11. Říjen 2016, autor: Aleš Veigend 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 (editace) Ano převod je delší ale ne tak výrazně podle mě to neguje váha auta která je zase výrazně nižší, podřadit ? No já mluvím o stavu kdy mě někdo zbrzdí ze 150/160 na 120, podřazovat jsem zkoušel ale pokud rychlost nepadne pod 110 tak ta čtyřka to rychlejí podle mě nerozhýbe. Na 5 do kopce to přidá tak 1 km za 100m na plný kotel, to HDI nemělo do 160 s tím autem do kopce zrychlovat, ano nebyl to rychlík ale posun na tachometru byl vidět pouhým okem. Takže řikáš 105 kw a pohoda jo ? No jak říkám teoreticky si myslím že k mé spokojenosti s motorem tomu chybí nějakých 10 % výkonu a byl bych taky štastný jak blecha. 105 KW je ale fakt pálka na takový motůrek, ale než tam dělat jen malý chip na 90 KW není lepší tam dát nějaké ověřené schéma, které jezdí ve více autech ? Nebo se dělá pokaždé individuálně ? EGR/DPF ti nedělá problém při tak velké změně chodu motoru ? Kolik si se 105 kw najel ? Jde o to že když tam dám těch 100 kw tak ten motor u mě je prostě pod zátěží 350 km v kuse, sice nemám nohu na podlaze ale když auto dá a doprava není hustá tak jedu kolem tech 160/170 pořád, to je kolem 3k otáček i když není plyn na podlaze jednotka je namáhaná. Editováno: 11. Říjen 2016, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Chip dělají kvalitní úpravci na míru konkrétnímu autu. Vzhledem k nájezdu km, a celkovému stavu auta. Taky dost záleží na mnoha faktorech, mimo jiné taky jak je motor zajetý, jaké je aktuální zanesení DPF, atd... Mám chip teprve od srpna, takže z dlouhodobého hlediska zatím nemohu hodnotit, ale regenerace a zanášení DPF je na stejné úrovni. Najel jsem asi 4k km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 má smysl ještě dělat chip u auta se 180K km ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.