Přejít na obsah

Chiptunig 1.6 TDI CR


memory2

Doporučené příspěvky

Protože pokud je mi známo nepodařilo se zatím prolomit kontrolní součty v softwaru, respektivě něco asi ano, ale je strašně moc softwarových verzí a neustále vycházejí nějaké opravy....... což značně komplikuje práci.......

Časem se určitě dočkáme, ale bude to nějakou chvíli trvat.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože pokud je mi známo nepodařilo se zatím prolomit kontrolní součty v softwaru, respektivě něco asi ano, ale je strašně moc softwarových verzí a neustále vycházejí nějaké opravy....... což značně komplikuje práci.......

Časem se určitě dočkáme, ale bude to nějakou chvíli trvat.......

Díky ..právě mi přišlo divný že dneska ještě prolomení nějakého softu trvá takovou dobu. Však kdyby se to podařilo tak by se firmám které by to dělali přisypalo určitě dost peněz. Přece jenom potencionálních zákazníků čeká určitě hodně
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ak by mal niekto zaujem aj o 1,6 TDi CR tak tu je graf .Som z BA a bol som v TDi FUN cca 270km tam 270km spät a nelutujem ani jedneho centu ani kilometra navyse co som musel urobit !!! Možem potvrdit je to špička v obore a preto som tam aj išiel!!! Kto sa vyzna a pohybuje sa vtychto vodach vie prečo tam a nie inde !

Tymto chcem tiež podakovať Zdenkovi za super pracu a prijemne straveny den.Su to najlepsie investovane prachy do mojho auta.!!

Zatial som nabehal niečo cez 5000km ale možem len spomenuť spotreba dolu cca 0,4l/100km nakolko to clovek nemusi tolko vytacat a motor taha uplne inak to auto zrazu ide !!!!!Kto ma tažkeho Golfa ako ja stymto motorom tak vie očom hovorim ..teraz to je ine auto!! :kol-147:  špica! Nakoniec myslim si že samotny priebeh hovori sam za seba :)

 

 

TDIFUNUPRAVAGOLF.21.7.2014-165200km.jpg?

Editováno: , autor: Fabia353ZR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím,

 

měl bych dotaz kdo z vás má tento motor 1.6 TDI CR po chipu? Přemýšlím také nad touto úpravou a jsem si nejistý firmami které to dělají. Už dlouhou dobu poměrně věřím třem firmám: TDIFUN, DieselPower a Cimbu. Bohužel TDiFun vypadává kvůli vzdálenosti a Cimbu mi přijde, že za to chce nehoráznou cenu, i když z vlastní zkušenosti vím, že se dá docela dobře domluvit. Dneska jsem objevil firmu xtuning a zdají se, že tomu rozumí. Máte nějaké zkušenosti/doporučení?

 

Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Za sebe můžu doporučit DIESELPOWER. Mám 137PS a 304Nm, děláno při 132000km. EGR off, DPF - na mé přání funkce zanechána. Auto nekouří a jezdí skvěle. Žádné problémy s regeneracemi DPF. Vše odměřeno na válcové zkušebně.Ochotná spolupráce, bylo mě vysvětleno vše na co jsem se ptal a s informacemi, které mě byly před úpravou poskytnuty a s celkovým přistupem z pozice zákazníka naprostá spokojenost. S CIMBU mám následující zkušenosti. Před úpravou jsem se samozřejmě rozhodoval i pro tuto firmu a po telefonické domluvě jsem osobně zajel přímo do firmy pro informace. Při osobní návštěvě byl pán velmi odměřený až s podezíravým přístupem ke mě s velice obecnými odpovědmi. Působilo to na mě, jako by pán měl co skrývat a to mě odradilo. U DIESELPOWER naopak transparentní přístup kde nikdo nic neměl co skrývat a ochotně se podělili o informace a zkušenosti. Další firma, s kterou mám zajímavé zkušenosti je firma POWERTEC. Při zeptání se po telefonu na princip úpravy 1.6 TDI a na další informace jsem dostal dokonce vynadáno, co si to dovoluji ptát se po telefonu a že mě pán nebude sdělovat po telefonu know how. Možná, že u Powertec se nyní zaměstnanec poučil a mluví vstřícněji a s větší ochotou a pokorou k zákazníkům po telefonu, možná že pan z CIMBU je dnes více otevřený... Každopádně před výběrem jakkékoliv firmy jsem měsíce čítal fora a investoval jsem čas k telefonátům, osobním návštěvám a sbíráním informací, než jsem se finálně rozhodl. Velmi mne pomohlo též forum na DIESELPOWER.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Najazdil som na chipe uz cez 30 000km a absolutna spokojnost ..Na DPF to nema ziadny vplyv a pokial jazdis dlhsie trasy  a sviznejsie tak uz pri dialnicnej rychlosti 140 km sa zacne samovolne vypalovat DPF nakolko je tam vyssia teplota spalovania.Samozrejme nie doslova ale napriklad rano nastartujem a v bloku 235 mam hodnotu 16,98g tak kym prejdem na dialnicu prejde asi 10 km a na dialnicu vchadzam cca z hodnotou 17,13g zanesenia a pri dosiahnuti dialnicneho tempa 140km  mi pomaly zacne klesat hodnota az na hodnotu taku istu ako ked som odchadzal spred domu 16,98g a v robote po celkovej dlzke trasy 30km koncim z hodnotou 17,00gramu .Takže stale plati kto jazdi svizne nema problem s ničim..Kto podtaca ich bude mat casom hodne.Ja na spotrebu nejazdim a pod 1800ot sa snazim nejazdit nikdy a nemam absolutne žiadny problem..regeneracie mam pravidelne pri trasach rano 30km a poobede 30km cca 550-600km presne .Pri dlhej trase v kuse cez 850km..Mam 185 000km a celkove zanesenie DPF mam 49,56gramu  a mrtvy je po 70gramoch . :) ked som ho kupil auto malo 149 000km  celkove zanesienie 44,01gramu takže este nejakych 80-100 000km vydrzi pokial sa nieco ine nepokuruje.. :) Jednoznacne odporucam TDi Fun .Pozri si tu grafy a sam si vyber :) A nenechaj sa nalakat na vysoke hodnoty vykonu 145-150ps na 1,6 tdi tam uz väcsinou prekracuje teplota splodin EGT cez 950°c  co je pre motor,turbo,tesnenie pod hlavou  uz casom devastujuce!!Ovela dôležitejsi je priebeh a ten je ako vidis na mojom grafe ukažkovy!! Ja som mal na brzde ked mi to zdenek meral pri 220km/h 5 .rychlost EGT 765°C!! Samozrejme menit olej maximalne po 15 000km ja menim po 10 000km a nelutujem ani cent.Ten motor je dobry len mu chyba ten 6-kvalt!!!Mam VW Golf Variant takze o 100-120kg tazsie auto ako Octavia Combi a bez chipu to bol des..teraz to ide velmi dobre i ked som tam teraz osadil R18 tak je to zase trosku pridusene ale ide super..! :)Na lahkej Fabii to musi ist uplne super!!Ja som tiež cestoval 270km tam a 270km spät a nelutujem ani cent!!Viem prečo som tam isiel a to som aj dostal!!

Editováno: , autor: Fabia353ZR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 5 měsíců později...

To že tomu odstřihneš DPF už nepovažuji za fungování v rámci běžných parametrů. Těch 88 Kw v superbu funguje zcela normálně s EGRem i  DPF filtrem. Když to  auto má z výroby DPF tak ho v žádném případě nechci obcházet, nehodlám si vzít na triko pár lidí s rakovinou. Krom toho sám jsem naštvaný když v koloně popojíždím za borcem s vykuchaným DPF hulí mu to jak vzteklé to samé na dálnici. 

 

Když mi garantuje firma, že mi zachová ekologii vozu bez černého dýmu s funkčním egrem a DPF i projetí STK do roku 2020 tak bych do toho šel, ale tyhle úpravy kdy z toho vyřadí páteřní věci na filtraci.... to fakt jako ne. Stačilo by mi i 88 Kw nepotřebuju tam mít nutně za každou cenu 100 kw. Jezdil jsem dlouho s 2.0 HDi 80 Kw tak jsem očekával že mi 1.6 77 KW s o 250 kg lehčím autem bude úplně stačit, ale ten tah na 5 do mírného kopce je fakt hodně moc špatný, ten motor prostě nemá záběr jaký jsem očekával...

 

Celkově vyřazování DPFkům nefandím, když jsem to auto pořižoval, počítal jsem s tím že to DPF bude nutné prostě udržovat, fakt je že i přes strašáka mám najeto 180 tisíc a DPF je po regeneraci prázdný jak státní rozpočet, nechápu myšlení lidí co si ho nechají odpojit, proč si nepořídili TSI ? Plánuji Auto mít do 300K a nevěřím že DPF budu muset řešit.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorpower uvedl pouze příklad, že jemu Yeti jezdí s o dost větším výkonem a naprosto OK. Chip využívá především rezerv výkonu daného motoru vzhledem k zeměpisné šířce, ve které je vozidlo provozováno. Pokud si vybereš kvalitního úpravce (kterým motorpower bezesporu je), tak se není vůbec čeho bát. A není problém se s úpravcem domluvit, že nepotřebuješ 100kW, ale stačí jen 90. Ale ono ve výsledku jde taky o krouťák a celková kvalita softu v přechodových stavech atd... A pokud se dělá chip s rozumným výkonem, což je u 1.6 TDi kolem 100kW, tak se nemusí vůbec obcházet žádné DPF ani dělat nějaké fyzické změny na autě, nemusíš se klepat před emisema, nemusíš mít blbý pocit z ekologie (stejně dokud je tam DPF, tak z toho auta ven v podstatě nic nejde)...

 

Jak to srovnáváš s HDi, tak věz, že tento motor má uplně jiné zpřevodování, což je ten důvod tvého neštěstí. Teda spíše tvé lenosti a neochotě podřadit. CR jsou obecně docela točivé motory od starých PD. A navíc je tam ještě o trošku delší odezva na plyn, právě z důvodu railu.


Na své 1.6 mám soft na 105kW a 298Nm, sériové auto bez úprav a jsem spokojenej jak želva :) ve výsledku si pak člověk řekne, proč to auto nemohlo jet takhle z fabriky...

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano převod je delší ale ne tak výrazně podle mě to neguje váha auta která je zase výrazně nižší, podřadit ? No já mluvím o stavu kdy mě někdo zbrzdí ze 150/160 na 120, podřazovat jsem zkoušel ale pokud rychlost nepadne pod 110 tak ta čtyřka to rychlejí podle mě nerozhýbe. Na 5 do kopce to přidá tak 1 km za 100m na plný kotel, to HDI nemělo do 160 s tím autem do kopce zrychlovat, ano nebyl to rychlík ale posun na tachometru byl vidět pouhým okem. Takže řikáš 105 kw a pohoda jo ? No jak říkám teoreticky si myslím že k mé spokojenosti s motorem tomu chybí nějakých 10 % výkonu a byl bych taky štastný jak blecha. 105 KW je ale fakt pálka na takový motůrek, ale než tam dělat jen malý chip na 90 KW není lepší tam dát nějaké ověřené schéma, které jezdí ve více autech ? Nebo se dělá pokaždé individuálně ? EGR/DPF ti nedělá problém při tak velké změně chodu motoru ? Kolik si se 105 kw najel ?

Jde o to že když tam dám těch 100 kw tak ten motor u mě je prostě pod zátěží 350 km v kuse, sice nemám nohu na podlaze ale když auto dá a doprava není hustá tak jedu kolem tech 160/170 pořád, to je kolem 3k otáček i když není plyn na podlaze jednotka je namáhaná.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chip dělají kvalitní úpravci na míru konkrétnímu autu. Vzhledem k nájezdu km, a celkovému stavu auta. Taky dost záleží na mnoha faktorech, mimo jiné taky jak je motor zajetý, jaké je aktuální zanesení DPF, atd... Mám chip teprve od srpna, takže z dlouhodobého hlediska zatím nemohu hodnotit, ale regenerace a zanášení DPF je na stejné úrovni. Najel jsem asi 4k km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...