mara00 Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 zdravim,nejspis porusuji pravidla..ale ve spravne sekci zadna odezva..tak to zkousim tady.... http://forum.skodahome.cz/topic/116441-studeny-motor-a-kontrolka-esp/ jeste mne napadlo zda nemuze byt auto nejak upraveno na jine podminky,kdyz dle vin je urceno pro italii ... co treba prehrat RJ ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 (editace) asi ti veľmi neporadím,ale toto.. 18265 - signal zatizeni : chybive hlaseni od ridici jednotky motoru P1857 - 000 - - - sporadicka prehratie softu RJ motora sa týkalo čo viem hlavne motorov BKY... Editováno: 5. Únor 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 5. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 nemel by nekdo hodnoty z DP co jde cist na vagu motoru BZG ..nebo alespon 1.2 47kw ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 7. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 tak jsem koumal hodnoty za studena ...venku -9 ....ale teplotachlad kapaliny ukazovala +9 hodnota nasavaneho vzduchu -9 zacnu startovat a najednou telota chladici kapaliny se spravi z +9 na -9 ...a zacne soupat az na normalni hodnotu cca 90 ..a teplota nasavenho vzduchu +35 pak vypnu motor a koukam na teplotu chlad.kap. a je tam 90 ...zacnu startovat a jelikoz motor jiz chladl najednou klesne hnedka na 80 ... kde tedy hledat chybu? RJ? nebo svazek kabelaze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 já bych neřekl že je tam problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 8. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 a kde tedy? prosteto cidlo kdyz motorneni nastartovanej rika nesmysli ..ale kdyz se nastartuje tak uz jev pohode .....tak nevim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 no neřekl bych že čidlo hlásí nesmysly, ale spíš mi přijde co si pamatuje ŘJ a po nastartování dojde k přímému spojení se všemi akčními a pasívními členy a načtou se aktuální hodnoty. Kdyby i po startu jednotka hlásila odlišnou teplotu, pak bych připustil, že je čidlo v háji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 8. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 jasny ..cidel jsem zkusil nekolik ...a jsou opravdu dobre ...tedka jsem to jeste koumal a mas pravdu ....veskere veliciny se meni ,jen teplotu chlad.kapaliny si jednotka pamatuje ....divne ..nastartuji a hnedka ze zmeni na realnou hodnotu ...proto ty spatny starty ..... ale jake je reseni? komu to mam dat ? myslite,ze je spatna RJ? dat ji treba do skodovky preflashovat? nebo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 Ja som to tiež sledoval a nemal som teplotu chl.kvapaliny v mínusových hodnotách.Teplotu chladiacej som mal 2C a teplotu nasávanéhovzduchu -3C a vonku bolo -3C.Po naštartovaní motora obe hodnoty začali stúpať,samozrejme chladiaca vyrazne viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 8. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 jasny ---- tak to neni zase takovej rozdil u mne to je celkem o dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 14. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 flash jednotky nepomohl ...tak uz nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.