Publikováno Únor 5, 201213 r Felicia 1.9D RV1997 Špatně mně startovala, vytahl jsem žhaviče a jeden je KO, dal jsem ty 3 zpět, přidělám ten měděný pasek a jak na potvoru mi spadla 5tka maticka (přitahuje se sní to proklemování ke svíčce) do motoru u prvního válce nad altíkem, bojím se nejhoršího ze ji nenajdu co s tím? mohla by tam zapadnout nekde mezi klinak to bylo nadělení...
Únor 5, 201213 r Počkej, tobě spadla přímo dovnitř do motoru? No jestli jo, tak bych jí zkusil nějakým magnetem vytáhnout.. Hlavně nestartuj
Únor 5, 201213 r Autor nee spadla nekne za alternátor, jak jsem se ji snažil prisroubovat spadla s magnetu tak jsem ji vylovil a jak jsem tahal nahoru tak spadla znova... po 2 hodinách šmátrání jsem ji magnetem našel zítra koupím nový žhavič a zase budem jezdit, btw minulý rok všechny nové typ BRISK 21S357E a jedna je uplně mrtvá, zbylé 3 žhaví nějak obdobně intenzita žhavení 10s a 17s po připojení na baterku
Únor 6, 201213 r Autor vyměnil jsem jen jeden, jsou rok staré - teď to startuje jak nové venku -12 uvidíme zítra ráno ale jestli bude jak dnes v čechách bezmala -40 tak to asi nedám naftu mam ošetřenou tak asi do -24°C možná až odejdou koupim od značky BERU. BRISK už nechci ani vidět. Upraveno Únor 6, 201213 r od mcz
Únor 6, 201213 r Takže název tématu měl být-Spadlá matička v motorovém prostoru Matičkou v motoru si představím matičku spadlou ve spalovacím prostoru....
Leden 15, 20169 r nee spadla nekne za alternátor, jak jsem se ji snažil prisroubovat spadla s magnetu tak jsem ji vylovil a jak jsem tahal nahoru tak spadla znova... po 2 hodinách šmátrání jsem ji magnetem našel zítra koupím nový žhavič a zase budem jezdit, btw minulý rok všechny nové typ BRISK 21S357E a jedna je uplně mrtvá, zbylé 3 žhaví nějak obdobně intenzita žhavení 10s a 17s po připojení na baterku Brisk ani nahodou NGK a Denso, treba. Jinak se to da promerit ohmicky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.