Přejít na obsah

palubni pocitac


mara00

Doporučené příspěvky

Čau,

mám počítač s maxidotem a také žádnou zásadní prodlevu nepozoruju. Přes noc parkuje auto v garáži (tam se pohybuje teplota kolem 0), přes den parkuje před kanceláří (teploty v posledních dnech kolem -15) a vše OK. Baterku mám 2.5 roku starou a jezdím každý den...

JInak poznámka bokem. Mám v garáži na zdi obyčejný lihový teploměr pro porovnání s teploměrem v autě. A musím říct, že se hodnoty vzácně shodují. Teploměr v autě měří docela přesně...

D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proc vas trapi takove blbiny jako je okamzita spotreba? Ten udaj je uplne mimo realitu a neda se skoro na nic pouzit :), dulezite jsou udaje jako teplota oleje a mozna prumerna spotreba

Nemám maxidot s ukazatelem teploty oleje, a MFA to nechce ukazovat.. Když ručička teploty vody zahřeje na takových 60 stupňů. kolik má v tu chvíli olej?? Chci mít aspoň orientačně představu, jak se olej rychle zahřívá. Nemám ani indikátor teploty chladící kapaliny, jen rozsvícenou modrou diodu dokud je studená a v určitou chvíli zhasne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u mne je to cca tak, ze jak se voda blizi 90C, olej ma kolem 50-60C. Zitra rano az pojedu do prace to muzu sledovat pecliveji a pri ceste zpet a pak to kdyztak upresnim. Rano jedu z parkoviste takze je auto vymrzle, vecer se vracim z garaze, tam je kolem 10C

Editováno: , autor: grim334
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes rano -12, pri teplote vody cca 80C zacal ukazoval palubni pocitac teplotu oleje 50C, pri 90C se to vysplhalo na 56C, pocitac ukazuje teplotu oleje az od 50C, takze pri 60C vody neni videt nic :). Necouram se temer mestem a prumerna rychlost kolem 55km/h.

Tohle je tedy odhadem 10-15 minut jizdy a priblizne 15km ujete vzdalenosti.

Editováno: , autor: grim334
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodleva u okamzite spotreby je logicka, ted v mrazech je ostatne pomalejsi i rozsviceni pismenek na pp a radiu. k cemu je dobre znat teplotu oleje? nikdy jsem to neresil, nikdy zadny problem, zbytecne tomu neslapu na krk bez priciny ani po zahrati.

ja jenom jestli jsou to stejne zkazky jako u longlife oleju, ktere pomalu muzou i za skaredy pocasi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

  • Zdravím, nevíte někdo, jestli jde nějak nastavit palubní počítač (bez maxidotu), tak aby po vytažení klíče ze spínací skříňky a uzamčení auta přes DO úplně zhasl displej palubního počítače. Mně tam pořád zůstávají viditelné hodiny a stav tachometru. (Roomster r.v. 2009 MR 2010 předface). Díky za všechny názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trvalé zobrazení času a celkových ujetých km na palubní desce i po vypnutí zapalování a vytažení klíče ze spínačky je normální - je to vlastnost použité techniky. Jednoduše to lze odstranit vypnutím baterie. Protože je to svým způsobem také indikace normálního stavu, výrobce to tak udělal při návrhu konstrukce. Klidový odběr z baterie se tím trvalým zobrazováním zvyšuje pouze velmi nepatrně = klidová spotřeba samotných LCD zobrazovačů je mizivá, řádově uA, takže bych to neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Zdravím, nevíte někdo, jestli jde nějak nastavit palubní počítač (bez maxidotu), tak aby po vytažení klíče ze spínací skříňky a uzamčení auta přes DO úplně zhasl displej palubního počítače. Mně tam pořád zůstávají viditelné hodiny a stav tachometru. (Roomster r.v. 2009 MR 2010 předface). Díky za všechny názory.

Myslím se že některá to mají, protože když jsem byl několikrát u prodejce (různý) tak tam měli Fabie a Room. vypnuté displeje, pochybuji že by odpojovali na prodejně baterie. Říkal jsem si že já mám ročník 2008 a tam to ještě není a teď po face. to už je a je to lepší. Mě se někdy stalo asi jednou za 3 měsíce u dřívějšího Rooma 2008 že taky display sem tam vypnul když auto stálo a nevím proč asi nějaká chyba software.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám fabii II krátce, mám PP bez maxidotu, když každé ráno nastartuji tak je vynulovaná průměrná spotřeba, má to tak být? Také by mě zajímalo jak funguje to tlačítko reset, při jeho zmáčknutí se mi tam objeví jiné hodnoty s indexem 2 popř. zpátky na index 1. Při delším stisknutí se resetuje vše to jsem zjistil. Můžemi tedy někdo vysvětlit jak má správně fungovat PP s průměrnou spotřebou a cpo znamenájí hodnoty v indexech1/2?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trvalé zobrazení času a celkových ujetých km na palubní desce i po vypnutí zapalování a vytažení klíče ze spínačky je normální - je to vlastnost použité techniky. Jednoduše to lze odstranit vypnutím baterie. Protože je to svým způsobem také indikace normálního stavu, výrobce to tak udělal při návrhu konstrukce. Klidový odběr z baterie se tím trvalým zobrazováním zvyšuje pouze velmi nepatrně = klidová spotřeba samotných LCD zobrazovačů je mizivá, řádově uA, takže bych to neřešil.

Je mi celkem jasné, že proudový odběr LCD displejů je oproti jiným trvale připojeným zařízením v autě (ta která jsou v provozu StandBy) je zcela mizivá, ale o to mně vůbec nešlo. Jen mě zajímalo, jestli by to nebylo možné např. přes diagnostickou zásuvku nastavit tak, aby zkrátka displej PP byl po vypnutí zapalování bez jakýchkoliv zobrazených údajů. Někteří zloději si kromě jiných znaků vybírají i auta podle počtu najetých kilometrů. To byl ten důvod proč jsem se na to ptal. Jedno auto už mě bylo totiž nenávratně "zmizeno".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...