Publikováno Únor 5, 201213 r Ahoj mám drobný problém, při přeřazování když sundám nohu z plynu tak klesnou otáčky na cca 500-550 někdy až problikne dobíjení jakoby to chtělo zkoro chcípnout a otáčky se vyhoupnou na těch cca 850 kde drží volnoběh v pohodě, jde o motor 1,8T 20v AGU r.v.98 dělá to u studeného i teplého motoru.
Únor 7, 201213 r Je trochu zvláštní, že ti to dělá při přeřazování. To řadíš tak strašně pomalu, že ti stihnout spadnout otáčky tak dolů? Jak nějaký stařenka Jinak kolísání otáček většinou způsobí zanesená škrtící klapka. Vyčisti ji a mělo by to být v pohodě. Mám taky AGU a taky mi haprovaly otáčky a vyčištěním klapky se to ustálilo
Únor 10, 201213 r Autor Otáčky nekolísaj jen se to zhoupne hodně dolů,někdy se kochám krajinou nebo když dojíždím do křižovatky, to pomalejší řazení možná trošku zlozvyk z náklaďáku aby se srovnávali otáčky, když mě chytne rapl tak ty otáčky moc nestíhaj klesat a v tu chvíli mi to nevadí.
Únor 10, 201213 r mrkni na spinac na spojkovem pedalu zda spina a rozepina, spise otacky maji vyletet vejs kdyz je vadnej, ale i tak se na nej mrkni, rj motoru analizuje seslapnuti a udrzuje volnobeh ve spravny otackach
Únor 11, 201213 r Autor Na spínač jsem koukal, když je pedal volnej spínačem prochází proud, když se sešlápne pedál proud neprochází tak snad je to tak správně.Zkusím vyčistit tu škrtící klapku.
Únor 15, 201213 r Autor Je trochu zvláštní, že ti to dělá při přeřazování. To řadíš tak strašně pomalu, že ti stihnout spadnout otáčky tak dolů? Jak nějaký stařenka Jinak kolísání otáček většinou způsobí zanesená škrtící klapka. Vyčisti ji a mělo by to být v pohodě. Mám taky AGU a taky mi haprovaly otáčky a vyčištěním klapky se to ustálilo Tak že škrtící klapka vyčištěná a je to v pohodě děkuji za radu, je to radost a o hodně větší požitek z jízdy.
Duben 3, 201213 r Tak že škrtící klapka vyčištěná a je to v pohodě děkuji za radu, je to radost a o hodně větší požitek z jízdy. Zdravim, akym sposobom si vycistil tu skrtiacu klapku? Pouzil si aj nejaky odmastovaci prostriedok? Je potrebne po vycisteni nastavovat nieco v riadiacej jednotke cez VAG alebo nic, iba namontovat a vsetko ide ako ma?
Duben 3, 201213 r tak klapku odpojis, vymontujes, ja to prostrikl cisticem brzd (je nesynteticky) steteckem jsem to rozsmrdlal do cista zapojil a pres vag nastavil zakladni hodnotu. Pokud nemas VAG, tak pry staci klapku odmontovat (ale neodpojovat!) a cistit
Duben 4, 201213 r No nevim...já klapku odpojil...vyčistil...namontoval zpátky a auto funguje normálně...Vag neVag
Duben 10, 201213 r klapka vycistena a auto ide ako hodinky, otacky stabilne a vsetko OK, diki za rady
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.