Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim,

omlouvám se pokud to tu někde je, ale nenašel jsem.

OCTAVIA I 2003 1.9 TDI 66KW

objevila se známá hláška na pal.pc snimac oleje do dilny.

Vymenil jsem snimac hladiny oleje (dole ve vane) a na nejakou chvili to prestalo (cca 4 dny), pri dalsim oleji jsem ho vymenil znovu ze ten stary reklamuju, že vydržel jen 4 dny, po výměně za nový hláška nezmyzela.

Při poslední výměně, kterou jsem dělal včera jsem vyměnil snímač TLAKU oleje - bylo mi řečeno(autojarov), že podle VIN se snimac TEPLOTY neexistuje. Vyměnil jsem snimac TLAKU a ok. Ale dnes rano zase : SNIMAC OLEJE DO DILNY...:(

Diky predem

Vloženo

není "jen" nalomenej kabel a jak měnili snímač, tak s ním pohejbali a šel a pak zas ne? Tam bych začal. A pak jak vypadá vana a čerpadlo. Jestli dává dost tlak

Vloženo

Ahoj, menil jsem to ja a kabely jsem kontroloval, jak k tomu tlakovymu, tak k tomu hladinovymu....vana ze spoda hezky :)

jeste jsem ji nesundaval, takze zevnitr nebo cerpadlo jsem nevidel - co vy mohlo byt cerpadlu ? nejaky gumicky ?

Vite nekdo, ktere to cidlo to je kdyz to napise snimac oleje do dilny ?? dekuju

Vloženo

Může bejt jen zasranej sací koš. V čerpadle by žádný gumičky bejt neměly. Pokud se nepletu.

To jestli je vana za spodu hezká nebo ne nemá na mazání vliv. Chte to juknout do ní.

Vloženo (editace)

Nevím jak na maxu, ale budíky bez maxu mají kontrolku oleje dvobarevnou.

Červená signalizuje nízký tlak, je od tlakového spínače a pokud svítí, tak okamžitě vypnout motor.

Žlutá signalizuje nízkou hladinu a pod a je vlastně od toho spodního ve vaně. A když svítí, tak vlastně s opatrností jet do dílny lze.

Maxík by to taky měl mít nějak rozlišené.

Teda má:

post-57881-0-90946500-1329204679_thumb.j

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

Diky moc wojnare, takze snimac tlaku byl menen zbytecne, to mi nedoslo..

Muze byt chyba jinde nez ve snimaci a v kabelazi ?? snimac byl 2x menen, a ten jeden kabel je neporusenej az do svazku...

jeste jednou dekuju moc

Vloženo

snimac stavu oleje ma napajeni a signal do budiku do zeleneho konektoru 18. pin

zmer napajeni snimace a promer kabelaz k budikum, na pohled muzou draty vypadat bez problemu

Vloženo

Skus skontrolovat kapotový spínač-panel prístrojov si z neho berie info o otvorení kapoty a kontrole oleja po rozsvieteni kontrolky.Ak nefunguje spínač tak "si neotvoril kapotu neskontroloval olej" a bude ti to signalizovat dookola.Aby ťa donutilo skontrolovať výšku hladiny oleja.PD motory to maju tak myslim všetky,tvoje to má možno už tiež.

Vloženo

To určitě. Pokud má snímač hladiny oleje, má WIV, má i kapotový spínač s touto fcí.

Jenže já si myslím, že mu funguje. Páč pokaždé po nějaké manipulaci v mot. prostoru, ať už výměna oleje, výměna tlak. snímače, má na chvíli pokoj.

Nikde to nenapsal, jen "...po 4 dnech..., ....dnes ráno....", ale předpokládám, že je to vždy po ujetí 100 km od otevření/zavření kapoty.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...