Publikováno Únor 20, 201213 r Zdravím, může mi někdo popsat postup, jak vyjmout akumulátor z krytu u Fabie I, r. 2004. Kryt oddělám, odšrubuju kontakty, ale dál nevím. S baterkou nemůžu hnout. Je pravda, že jsem to dělal trochu po tmě, ale nevšiml jsem si nějakého dalšího úchytu. V orig. návodu jsem taky nic dalšího nevyčetl.
Únor 20, 201213 r Taky jsem s tím laboroval.Když trochu odtlačíš plastový kastlík ze předu,od světla,tak dole je šroub a plocháč,který zajišťuje baterii za spodní hranu.Takže golu s dlouhým nástavcem,myslím že oříšek č.14 a povolit.Ovšem zpětná montáž je o nervy.Nejde tam strčit pořádně ruka a šroub mi spadl dolů mezi drátky.Nakonec jsem to vyřešil magnetem a jehlicí na pletení.Super pomůcka a baterka byla zajištěná za 5 minut.
Únor 20, 201213 r Autor Jj. 13 to byla. Díky za radu. Už jsem to odmontoval, podařilo se mi to bez golovky, normálním vidlicovým klíčem. Uvidím, jak to budu montovat zpátky... Už teď se na to netěším:)
Únor 23, 201213 r Kdykoliv tahám baterku odněkud z libovolného motorového prostoru, kde ji drží 1-2 šroubky na speciální "polici", nedokážu si nevzpomenout na doslova dolování baterky na kost promrzlýma rukama z hlubokého kastlíku za levým zadním sedadlem ve stovce nebo v šáde. Kdo nezažil, nepochopí. Já to nakonec po druhé zimě vyřešil "nosidlem na baterku" snýtovaným sedlářskými nýty z pletených popruhů "do sáněk" koupených v obchodě s domácími potřebami - proto mne znovu udivuje "schopnost novodobých soudruhů konstruktérů" všecko znovu totálně zkomplikovat až zkurvit nejrůznějšími kryty, deklíky a serepetičkami, sesazenými pokud možno na co největší množství naprosto nelogicky rozmístěných a pokud možno co nejvíce schovaných západek a zobáčků. To všecko samozřejmě vyrobeno z plastu, který v zimě neboli v době, kdy tyto dekly my řidiči parkující v mrazivých nocích u chodníku nejvíc potřebujeme sundávat, křehne a strašně rád praskne. Kdyby ty auta konstruoval Erno Rubik, nedivil bych se. Ale takhle...
Září 13, 20205 r Dobrý den, předem se omlouvám za asi pro většinu z Vás hloupý dotaz. Nahradil jsem svojí Feldu jedničkovou Fabií, u které se mi teď vlastní blbostí povedlo totálně vybít baterku (nechal jsem rozsvícená světla). Přiznám se, že zatím tápu, jak baterii z auta demontovat. Už jsem přišel na to, jak odpojit tři úchyty plastového krytu, ale jeho sundání brání ještě hadička vedoucí z krytu k plusovému pólu baterie. Ta by se asi měla odšroubovat, ale přístupu k matce brání ze všech stran kryt, takže se mi to nedaří. Říkám si, jestli nemá být postup úplně jiný, protože se mi nechce věřit, že by to bylo takhle komplikované. Zkoušel jsem správný postup hledat ve fórech, ale přijde mi, že všichni mají ten kryt trochu jiný :) Předem moc díky za rady a omlouvám se za amatérský dotaz.
Září 14, 20205 r Plastový kryt je třeba odklopit směrem k sobě. Byly montovány dva druhy krytů. Jeden měl zácvaky z obou stran, druhý jenom ze strany mínus pólu.
Září 14, 20205 r Ani zeshora ráčnou to nejde povolit? Nebo povolit matku přímo na objimce plusovýho pólu, ta je taky nahoře. Až se to podaří, je lepší pak při zpětné montáži baterky tu objímku plusovýho pólu nastavit tak, abys měl matku, kterou povoluješ přímo objímku naproti otvoru po tom malém krytu plusovýho pólu, pak to jde lehce ráčnou.
Září 14, 20205 r Podle obrázku to ale vypadá na uchycení shodné s dvojkovou Fabií. Tam se ten pojistkový box posune doprava a vyjme nahoru. Pak by měl jít uvolnit kladný pól. Pak se šroubovákem na třech místech uvolní zácvaky a držák se vyjme.
Září 14, 20205 r Nikam jsem box s pojistkama neposouval, ani jsem nevěděl, že to jde. Vycvaknul jsem celý box na baterku asi na třech místech, povolil matky na objímkách baterky, odšrouboval ten plech dole na zajištění baterky, box odklonil stranou, co kabely dovolily a baterku vyndal. A máš pravdu, je to box z dvojkové fabky. Upraveno Září 14, 20205 r od mambo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.