Přejít na obsah

polohování sedačky řidiče


Kejml22

Doporučené příspěvky

Zdvihací sic šoféra by měl být u všech fábulí ve standardu, pro spolujezdce to už ale snad do FII/R ani za příplatek nejde, nejjednodušší cestou je sehnat někde ""venku" nebo na e-bay "anglánskou" sedačku pro řidiče (kvůli růžici sklápění opěradla) - s respektováním verze podle pyrotechniky předpínačů pásů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdvihací sic šoféra by měl být u všech fábulí ve standardu, pro spolujezdce to už ale snad do FII/R ani za příplatek nejde, nejjednodušší cestou je sehnat někde ""venku" nebo na e-bay "anglánskou" sedačku pro řidiče (kvůli růžici sklápění opěradla) - s respektováním verze podle pyrotechniky předpínačů pásů...

Za príplatok to ide, máme to aj my v Roome. Manželka je rada,že sme si to priplatili.. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jozzi classica mám ale výškově stavitelnou sedačku řidiče opravdu nemám :076

...

To bude nejspíš další část "STAJLINGU" á la "sportwágen de Monte Carlo" - když jsem na DOD v Boleslavi viděl, že "Monte" má podle motorizace klidně i zadní bubny velikosti "škatulky vod krému na boty", bylo mi to dost k smíchu. Ale že takhle voškubou i vnitřní výbavu by mne nenapadlo.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 3 měsíce později...

LukášCBR- Chodíš na BF?

 

Jinak mam stavitelnou jen u řidiče. Ale mam jí úplně dole a posed tak vzadu jako by mi ten volant ani nepatřil.

 

Není nad to do auta tak krásně zaplout a sedět v něm jak ve sportáku. :)

 

Nehledě na to, že v řípadě čelní srážky čim dál od volantu tim mírnější zranění. Ale možná je moje teorie špatná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvoje teorie je opravdu špatná. Levá noha by při sešlápnuté spojce měla být pokrčená. Sedět by se mělo co nejvíce vzpříměně, měl bys zápestím dosáhnout na horní část volantu, ale ramena při tom musí být opřená o opěradlo. Hlavová opěrka min. ve výšce uší a co nejblíže k hlavě.

Pokud máš v autě hodně natažené nohy, tak při případné nehodě velmi zatížíš klouby, pokud se vůbec udrží pohromadě... A pokud i hodně ležíš, tak nabereš vysokou rychlost směrem k airbagu a následně i zpět do opěradla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...