Publikováno Březen 5, 201213 r Ahoj, pristi tyden si jdu pro Roomika, a protoze na predchozich autech jsme vzdy mel instalovane odhluceni kapoty (takovy ten origo filc z vnitrni strany kapoty) tak jsem to chtel i do Rooma, ale ejhle, nic takoveho se ofiko nedela... Jedine reseni je sehnat VIN auta, ktere to ma z vyroby, a na tento VIN to objednat jako nahradni dil, sice postaveny na hlavu, ale budiz... Neresil to pls nekdo z vas drive anebo znaze nekoho, kdo uz odhlucneni ma? DIky moc, pak napisu o autu nejake podrobnejsi info a srovnani s FII Combi 1,2 TSI co mam ted.
Březen 5, 201213 r Autor to vypada dobre, sice nevim jestli k tomu patri i ty vsechny dily okolo (asi ne) a jestli je to nad motorem anebo pod nim :-) ale diky, necham proverit a dam vedet
Březen 6, 201213 r Omlovám se, za chybný obrázek, to co jsem uvedl drříve (v příspěvku #2), tak to je tlumení pod motor. Tlumení pro kapotu je na obrázku od Pawouka. Já mám sice Rooma MR2010, ale tlumení kapoty je tam už z výroby. Nějak se mi nechce věřit, že by to tam už nedávali. I když možné je všechno.
Březen 6, 201213 r Autor diky, overoval jsem to a toto konkretne z obrazku je primo z vyroby, zda se, ze doba dodatecnych originalnich filcu pod kapotu uz je pryc a byla to domena Felici a prvnich Fabii, tak snad bude odhlucneni nejak rozumny a nebudu tam muset lepit stary monterky... :-)
Březen 7, 201213 r ...mám sice fabču 2010 a to tlmenie som normalne kupil vjednej predajni čo predáva veci na škodaovku..
Březen 7, 201213 r Hm,tak zase škodovka ušetřila - FII Ambiente,vyrobena duben/květen 2010 a tlumení tam bylo z výroby. Upraveno Březen 7, 201213 r od Pawouk
Březen 7, 201213 r já ho(to odhlučnění) mám. výroba 6/2010.Že by už zase šetřili? Upraveno Březen 7, 201213 r od Jakub Nabel
Březen 8, 201213 r Asi je motor dost tichý,proto usoudili v MB ,že odhlučnění netřeba.Na Roomu 1,6 bylo a třeba na OII (1,8 TSI) co mám ne. TSI jsou holt tichošlápkové.
Březen 19, 201213 r Asi je motor dost tichý,proto usoudili v MB ,že odhlučnění netřeba.Na Roomu 1,6 bylo a třeba na OII (1,8 TSI) co mám ne. TSI jsou holt tichošlápkové. To jsou,ale to odhlučnění tlumí i "vypalování" laku na kapotě teplem od motoru. Akorát nevím proč je teda Octa na jednu stranu taková dáma a oblečou ji naostro....Já bych raději u toho TSI i rád viděl tu spolehlivost. Nevím jak 1,8,ale 1,2 moc v originál stavu nepřežilo 40000km(já mám taky po rozvodech) Upraveno Březen 19, 201213 r od Jakub Nabel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.