Přejít na obsah

Problém s elektrikou


Ray

Doporučené příspěvky

pokud řeší zámek v kufru je uplně jedno jakej tam má motor kufry jsou stejn ý od roku 97 do 04 jen u Tour od 04 je změna

Dano Ty koukni jestli nejsou přelámaný dráty v průchodce do kufru a hlavně jestli neni chyba ve svorkovnicích co jsou vlevo v kufru za bočním kobercem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte mam trochu prekerku s O1,ASV,2001...

Pri zapnuti varovnych svetel se zapne vetrak...ackoliv je zapalovani vyp.....Obcas se stane za jizdy, prestanou jit blinkry ...v rele cvakne ale nic se nedeje...

Myslim ze to asi bude mit souvislost s tim vetrakem.Relatko je nove....

Mate nekdo nejaky napad.. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Mám problém dnes jsem přišel k autu (octII. 1,9TDI 77kw rv.2005) centrál nereaguje, odemknu klíčem strčím do zapalování otočím a zase nic.

Říkám si vymlácená baterka po dvou dnech neježdění??? Vytáhnu baterii odnesu domů, vrazím do nabíječky a

Ta ukazuje na 65% nabito - zajímavé. Nechal jsem ji hodinu oživit a když jí dám do auta tak se rozsvítí všechny kontrolky i když klíč v

zapalování není, pípá mi v kuse nízká teplota oleje, svítí i kontrolka že je ASR OFF a nejde to vypnout.

Při pokusu o nažhavení pár kontrolek zhasne a při pokusu o start jen v motorovém prostoru zacvaká a to je včechno.

Baterii jsem tedy vytáhl a nabíjím ji a zítra bude pokus č.2

Máte někdo s tímto problémem zkušenosti??? Díky předem za rady.

Pokus č.2

Baterie je dobrá.

Dopadl tak že jsem nastartoval, kontrolky zhasly ale nešel pro změnu vypnout motor.

Když jsem ho vypl tak že jsem tam flákl trojku a vytáhl klíč tak mi svítily snad všechny kontrolky a rafička u nádrže taky nešla zpět.

Jel jsem s tím za autoelektrikářem a ten po 4 hodinách našel v pojistkové skříni (která je u motoru) že se mu přes pojistku od ABS,ESP,ASR vrací nějak proud trošku to nechápal.

Napíchl to a veškeré chyby dělali ty tři věci.

Myslí si že to bude buď od nějakého hlodavce někde okousaný kabel, nebo chyba ukostření někde na autě. No sám se v tom nevyznám,takže musím dát na něj.

Takže pojistku vytáhl a bude mít na to čas za týden. Bude to bude rozebrat a najít příčinu.

Takže teď do práce jezdím a krom rozsvícených kontrolek od ABS,ESP,ASR je to v "normálu"

Pročítal jsem ti tady problémy jiných ale na takový jako mám já jsem nenarazil.

Někdo nějaký nápad? Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za rady pánové všechny, vaše rady mu vzkážu aby se v tom nemusel tak dlouho vrtat, to co mu ukázala diagnostika už si pořádně nepamatuji.

Jen říkal že ty chyby ukazují asi na chybu někde v kostření.

Takže kdyby ještě někoho něco napadlo tak prosím přidejte svůj názor či radu a já to příští týden vyřídím panu elektrikářovi a snad to dopadne dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, pomalu ale jistě se mi začínají kumulovat problémy

1.Přestal svítit levý xenon. Předtím svítil trochu do fialova, tak jsem si myslel, že umřela výbojka, ale vag ukázal chybu 01346 - vedení k zapalovacímu modulu - signál mimo toleranci. Může se to ukázat i při prasklé výbojce nebo je problém v tom modulu?

2.Parkovací asistent - hodnoty 2.,3. a 4.čidla jsou pořád 0, 27, 0 cm. jenom u prvního se mění. Co může být v pr...?

Dá se aspoň vypnout ten pípák? (podařilo se mi ho akorát zeslabit)

3.po odpojení baterky nefunguje paměť el. sedačky. hýbat se s ní dá

4.po výměně budíků s "polodotem" 2,5g (1U0 920 820G) za maxidot 3g (tuším 1U0 920 841)hlásí na displeji poruchu brzdových světel.

předtím to fungovalo v poho.

Díky za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To zas bude vlákno :kol-128:

Ad2: Zatím to nejjednodušší. Zasrané ultrazvukové čidla.

Je to vlastně vysílač a přijímač v jednom. Pokud je v té štěrbině bordel, vznikne tzv. akustický zkrat a čidlo indikuje přepážku v bezprostřední blízkosti čidla. Teď po zimě je to s velkou pravděpodobností možné. Zkus je vyčistit proudem vody a vyfoukej. Uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak čidla už taky fungují. Stačilo je pořádně umýt.

Ale hlášení poruchy brzd.světel pořád blbne. Když připojím staré budíky tak vše funguje jak má. Vyndám žárovku tak hlásí, jinak ne. Zkusil jsem vytáhnout kablík z konektoru (modrý 19) ale hlásí to pořád. Jak to přesně funguje? Dokud vše svítí tak jde do budíků napětí a při prasknutí vlákna se přeruší a zahlásí závadu? Je možné že by v budících byla přerušená cestička?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...
  • o 2 týdny později...

Dobrý den, mám dotaz ohledně přístrojovky. Když v autě vložím klíč do zapalování a otočím do polohy před nastartovanim tak vše naběhne normálně, ale po nastartování motoru ručičky všechny na budikach spadnou a kontrolky taky nejdou. Nevíte někdo kde by mohl byt problém ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...