Petr Slezak Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 (editace) Brzdi, kolego, brzdi. Vyjádři svůj názor, ale bez urážení a napadání. karlos, na rozdíl od tebe, má mnoho zkušeností s mnoha vozy a ty u něj mají najeto kvanta kilometrů. A jak je vidět, s převodovkami neměl celkem žádné problémy - tak sem napsal svoje zkušenosti a z nich odvozené doporučení olej neměnit. Nikde ale nevidím, že by někomu jinému za odlišný názor psal to, co ty. Mel stesti, ze lidi s odlisnym nazorem nenavstivili toto forum predemnou. Malokdo se podeli, lidi si chodi na fora vetsinou pro odpovedi, malo kdo prichazi radit. Asi jsem nebyl zrovna mily, uznavam, nenechalo me to klidnym. Rada je to spatna a vsem doporucuji olej miminalne zkontrolovat. Prevodovka neni hermeticky uzavrena, to mluvi za vse a vlastnost oleje si za leta a porci km taky vezme za sve. Jako nazor mi to neprislo, doplnene vykricniky..... Naklad je to minimalni v porovnani, kdyz se to vys.... Na odlehcenou, taky mi udela dobre, kdyz se obcas promazu pivem prevodovce se hodne ulevi. Editováno: 5. Srpen 2014, autor: Pawouk Upravena citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 ako sameni olejv prevodovke LVN dik nikde som to nenasiel a kolko tam je oleja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 si v dobrej sekcii? ..nie je táto prevodovka v motore 1,6 75kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 mas pravdu je tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros30 Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 prevodovka: JCR manualna 5 kvlat, MQ 250: aky olej ??? G07 072 6A2aleboG05 251 2A2Surne Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 Záleží od roku výroby , G052512A2 je lepší olej , výrazne pomáha starším kusom pri zlom radení 1-2 ... ale musíš to poriadne zohriať - dlhšou jazdou a tak vypustiť a nechať vykvápať , prípadne ešte skúsiť tenkou hadičkou zo dna odsať , alebo odšrobovať čap vidlíc nech to vytečie všetko ... a naplniť 2 litre , vrchom cez radenie alebo čidlo spiatočky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros30 Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 mam r.v.2008, ak sa ťa možem spýtať v čom je lepší ?? diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 je to minerál s aditívami na lepšie radenie , oficiálne doporučovaný pri problémoch s radením aj na starších prevodovkách práve ako náhrada G060726 ... osobne vyskúšaný v troch skriniach , výrazné zlepšenie radenia aj stíchnutie skrine , dve boli s pôvodným olejom , jedna už mala menený ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros30 Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 jasne, ja som kupil olej podla ETKY a tam bol uvedený G07 072 6A2, čo teraz, kupiť ten druhý ??? dilema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 ak s tým nemáš žiadny problém tak to tam nalej a hotovo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros30 Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 asi maš pravdu, dam ho tam, ak bude problem, kupim ten kvalitnejší, a znovu vymením diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 suri.>> Ahoj, vypadá to že máš přehled, znáš prosím tě rozdíl mezi G 052 726 A2 a G 060 726 A2? Díky za případnou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 malo by to byť predošlá náhrada G052178A2 - G052726A2 - G060726A2 , tie prvé dva sa už asi kúpiť nedajú ... ideálne poprosiť niekoho nech to hodí v ETKE do čísla dielu a bude to 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lu.skin Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 Zdravim vas vsechny tady na forum:-) potreboval bych od vas zkusenych radu. V autech nejsem zacatecnik, v servise nejaky patek odpracovany mam, ale prevodovka je pro me spanelska vesnice. Vypustil jsem beznym zpusobem olej z prevodovky, nechal vykapat, po cca 10ti minutach jsem povolil napousteci sroub a svete div se, zaval taky z nej tect olej. Pochopil bych par kapek, ale bylo to dobreho pul litru. Rek jsem si o.k., asi nekde zatekl a ted chce ven, zasrouboval jsem vypousteci srou, nasadil trychtir a zacal nalivat olej. Po naliti cca pul litru mi neco reklo, podivej se pod auto. No a?... olej tekl ven:-) hadicka nasunuta tak akorad, auto v rovine. Poradi mi nekdo? Jestli se neco ucpalo, jak to vycistit, prevodovka v ... vim, ze moznosti milion, jen se treba najde nekdo, komu se to taky uz stalo. Pripadne zpusoby cisteni. Dekuju vam, Lukas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 Je dobrý měřit kolik oleje vypustíš abys měl přehled kolik ho vyteklo. Při vypouštění je třeba mimo výpustný zátky odšroubovat spodní vodící čep aretace řazení a pokud bys to chtěl jó pěkně vypustit, tak demontovat to boční plechový víko převodovky. Olej je do převodovky nejsnazší nalejt dírou po demontovaným horním vodícím čepu řazení a to přesně odměřené množství. Nalejvání kontrolním šroubem je zdlouhavý a nepřesný, protože dlouho trvá než se hladina ustálí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lu.skin Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 Super, novy zpusob:-) po nocni zajedu na dilnu, snad to bude reseni. Ale menil jsem ho uz snad 50x tim zpusobem co jsem popsal a nikdy se mi tohle nestalo. Uz to, ze i kdyz vypustnym sroubem olej jen kapal a po vysroubovani napousteciho mi dalsi zacal tect. Napln je 1.9l, to vim. Diky za radu, snad to i nekomu pomuze. Nezalezi i nahodou na zarazene rychlosti? Ted mam neutral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lu.skin Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 Priladne, kdyz uz to bude takhle rozebrane, chtel jsem prehodit 5.rychlostni kolo, prece jen, jezdim casto po dalnici a otacky jsou vysoke. Nechci po nikom, aby sedel 2 hodiny zaboreny v etce a studoval(to muzu ztracet cas sam), ale, pokud by nekdo vedel ze ktereho kodu prevodovky sedi kolo s jinym pomerem, dost mi to usnadni. Pripadne, kdyby to soukoli nekdo mel treba z rozbite prevodovky, odkoupil bych ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 Tak ono třeba u převodovky MQ 200 co je třeba ve fábiích náplň vyteče po odšroubování zátky. Když se poté vymontuje vodící čep řazení už nic nevyteče. Ale i tak vyteče jen asi 1,6 litru. Zbytek zůstane u pětkového soukolí jehož prostor nemá spodní propojovací otvor se zbytkem převodovky. pro kompletní vypuštění je tedy třeba ten dekl demontovat. V týdnu jsem měnil olej u šestikvaltu v touranu a zátkou vyteklo asi 1,6 l, vodícím čepem dalších 0,6 litru. Náplň je 2,3 litru, Co se týče toho delšího pětkovýho soukolí, tak se tam můžou dát kolečka z 1,6 TDI. Tady máš nějaký článek: http://www.auto.cz/prodluzovani-prevodu-a-snizeni-spotreby-vyrabime-greenline-67008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lu.skin Vloženo 4. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2018 Dekuju ti za reakci, dost mi to pomohlo, rano se do toho pustim... az se trochu vyspim. Na ten petkovy prevod se chci podivat, zkusim sehnat z nejake starsi poskozene prevodovky, prece jen to po slevach vyjde na skoro 5000kc a cela starsi prevodovka kolem 7000. Na to, ze oct mam jen na jezdeni do prace je to zbytecne. Kdyby se nekomu nahodou valela stara spatna(co jsem zjistil i z fabie 1.4tdi, 1.9tdi 74kw), dejte vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 13. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 jestli jezdíš jen po okreskách tak bych si tam 5 stupeň z 1.6 nedával. Je hodně dlouhý. Pří 80/90 točíš mezi 1400-1600, podle mě to není dobré. Krom toho to hodně zleniví... Dost lidí co jezdilo 1.9 a má teď 1.6 ti řekne že 1.9 jezdila podstatně lépe. Ano je podstatně víc dynamická, ale není to motor, motor táhne +/- stejně jako 1.9 ale dělá to právě dlouhá převodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lu.skin Vloženo 20. Únor 2019 Sdílet Vloženo 20. Únor 2019 No do práce jezdím cca 25km, z půlky dálnice, druhá polovina normální cesty a brzda provozu rozhodně nejsem?. Ale najezdím docela dost a zvyklý ze Superbu mi prostě chybí buď ta 6.rychlost nebo dlouhá 5. Pokud se někomu ta kolečka válí doma, ozvěte se. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 5. Červen 2019 Sdílet Vloženo 5. Červen 2019 Ahoj kluci,mam octavku 1,9 tdi, bjb, rv 2004, 5q. Kod převodovky nevím-přečetl jsem tady vaše příspěvky a stále nevím jaky mám koupit olej do převodovky-vím že origo,ale nevím jaké číslo oleje tam patří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.