pitrs1971 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) Zdravím, chci se zeptat. Mám Oct II, 1,9TDi, 77kW, typ motoru BJB. Při jízdě vůbec není znát, že zabírá turbo. Předtím jsem měl Octu té samé motorizace , ale tam jsem to při určitých otáčkách poznal. Bylo to, jako by mě zezadu někdo nakopnul, když turbo zabralo. V jiném autě této motorizace jsem neměl možnost se svést. Je pravděpodobná na té mé nynější Octě nějaká závada? Asi ano. Diagnostika ukázala chybu regulace plnícího tlaku, mez regulace nedosažena. Máte někdo podobnou zkušenost? Zkusím s tím chvíli pojezdit a znovu přečíst chybovou paměť, jestli se ta chyba objeví znovu. Díky za odpovědi Editováno: 25. Únor 2014, autor: pitrs1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) Zatuhlá regulace třeba, pokud s tím někdo jezdil jako když vyprovází pohřební průvod. Nepadá to do nouze? Díra v hadici, atd. Editováno: 25. Únor 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA 1982 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Cus chlapy potreboval bych poradit mam Octavia2 19tdi 77kw nevym jestli mi odeslo turbo ale kdyz seslapnu plyn tak to netahne dokopce to jede jak felicie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 prvu radu co dostanes bude,ze zakladom je napojenie na diagnostiku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasW Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 Tak mě to taky potkalo BXE najeto 254000km - turbo houkalo a teď začalo občas vynechávat, samozřejmě hlavně při předjíždění když dojedu nad 3000ot tak auto přestane jet. Vypnu zapnu motor a zase jedu. Prosím o radu poptávam někoho z okolí Rožnova pod Radhoštěm (Valmez, Jičín, Kopr atd) na opravu. Jde turbo ještě nějak vyčistit a zprovoznit dál, nebo se musí měnit??? Samozřejmě hledím na peníze. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 Padá do nouzáku, v jakém je stavu ti tu ale nikdo neřekne, to nejde. Třeba bude stačit vyčistit. Osobně bych sehnal spolehlivou firmu na repas a neotálel bych s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chzluky Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 (editace) Ahoj, mám další problém dnes při rozjezdu na 1 rychlostní stupen´se vyvalil z výfuku černý kouř a od té doby málo táhne turbo od cca 2200 otáček, má s tím někdo zkušenost????děkuji za rady.Jinak z výfuku už kouř nejde, bylo to jen v ten okamžik. Editováno: 18. Červenec 2014, autor: Chzluky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 3. Květen 2015 Sdílet Vloženo 3. Květen 2015 Potrebujem vymeniť turbo ale neviem či tam dať garrett alebo KKK. Ktoré je lepšie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 urcite garett Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 8. Květen 2015 Sdílet Vloženo 8. Květen 2015 Takže nakoniec som tam dal repas ale auto je lenivejsie ako s tym starým. auto je chipnuté na 96kw. Nereaguje na plyn tak ako predtým, proste ide pomalšie do otáčok. Kde môže byť problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svoby85 Vloženo 8. Květen 2015 Sdílet Vloženo 8. Květen 2015 Tak na vag a zjistit křivky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 8. Květen 2015 Sdílet Vloženo 8. Květen 2015 môže byť zlé turbo? alebo zle nastavena regulacia turba? na VAG urcite pojdem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svoby85 Vloženo 8. Květen 2015 Sdílet Vloženo 8. Květen 2015 (editace) Může být mnoho věcí...zaráží mi že dáváš turbo a nebyl si na diagnostice. Můžeš mít špatný plynový pedál,špatnou regulaci, váhu vzduchu(což si myslím je ta závada co hledáš),podtlakové hadice,nebo třeba filtry, může toho být sakra hodně...je třeba načíst chyby a udělat logy a někoho kdo se v tom vyzná.může ti špatně dávat Váha Editováno: 8. Květen 2015, autor: Svoby85 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 9. Květen 2015 Sdílet Vloženo 9. Květen 2015 to by bola veľká náhoda keby odyšla váha vzduchu hneď po výmene turba keď predtým bola ok ale všetko je možné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 3. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2015 ahojte prosím o radu oplatí sa repasovať turbo alebo ísť radšej do kúpy nového? máte s tým skúsenosti? ako dlho vydrží repas oproti kúpe nového - či sa to oplatí alebo nie? pomer - cena - výdrž po repase? prípadne či poznáte nejakú serioznu firmu na repas turba a aj na kúpu nového. a viete niekto označenie turba - resp. aké ide do O2 Tdi, 1,9, 77 KW, r.v. 05/2007, BLS, s DPF /DSG/ díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabian55 Vloženo 27. Září 2015 Sdílet Vloženo 27. Září 2015 Tak mne turbo piska ies ako sanitka vobec nebere olej a taha pohode len ked odstavim auto po jazde na volnobeh dochladzujem tak auto ide ticho no po minute zacne jemne hucat nieco ako vysavac ide to od turba troska pridam prestane a po minute zase je to turbo uy na vzmenu ?motor bxe 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 3. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2015 pozri link ... http://www.servisturbo.sk/info-pre-zakaznika/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fundy Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 ... a čo poviete na toto - viď príloha po 110t km? Pravidelný servis, olej + všetky filtre po 15t km, normálna prevádzka, prevažne v bežnej mestkej premávke (70% mesto) a turbo je K.O.??? (r.v.12/2009, BXE) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romansoliss Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 Padá do nouzáku, v jakém je stavu ti tu ale nikdo neřekne, to nejde. Třeba bude stačit vyčistit. Osobně bych sehnal spolehlivou firmu na repas a neotálel bych s tím. Dobrý den, patrně mi taky nechodí regulace turba. Doporučil by mi někdo prosím nějakou firmu na servis turba, nejlépe na severu Moravy? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 na severe Moravy neviem ale dal by som ti tip na chlapíka z Trenčína, ktorý mne pomohol keď už ostatní nevedeli ale len tipovali. ak chceš ozvi a ja ti pošlem kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Vlastnim Octavii r.v. 5/2009, motor 1.9TDi 77kw BXE, najeto 110tis. Km. V servisu jsem to resil po 20tis. Km, ale kazdy na me koukali, ze to je blbost. Nasledujici problem: jedu na 3, respektive 4 a 5 rchl. stupen se to projevi nejvice, kdyz pridam plyn az na podlahu a nic se nedeje dobu (3-5 vterin) a pak to zabere. Vaha zkousena ma dobre vlastnosti, nejezdim jako hlemyzd, olej kazdych 15tis. cisten i egr ventil, novy palivovy (po 50tis.km) vzduch filtr. Pusobi to na me, jako kdyz turbo, kdyz potrebuji zabrat, tak neni natlakovane. Na vag. byl videt propad - dira pri zrychleni. Diagnostika je cista. Pokud vsak podradim nebo necham motor vytoceny chvili na 3tis. otacek a preradim, tak je to bez problemu, ale na 5 rychl. stupen nelze jet stale na plny plyn, aby bylo natlakovane. Muze to byt turbem, ci nejakym ventilem u turba (bloku??)? Pripadne je to cerpadlem?? Kdyz na to slapnu , tak to trva delsi dobu nez to zatahne? A dle technika mi piska turbo, ale me to moc nezda?? Je slabe slyset do kabiny ridice. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kinjeril Vloženo 30. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 Chlapi,slabo mi preraza olej vo vyznacenom spoji.Mechanik mi vravel, ze turbo prepusta a je zrele na vymenu. Osobne sa mi to nejak nezda - nepisti, taha, nedymi, ubytok oleja ziadny.Problem je, ze pod tym vyznacenym spojom je DPF filter, na ktory ked kapne olej, tak to nie je 2x prijemne. Hadica je napojena na ten hlinikovy blok dvoma kontra segerkami.Otazka - je turbo zrele na vymenu? Je v tom potrubi pritomnost oleja OK?Motor - 1.9TDi, BLS KM: 200.000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 14. leden 2016 Sdílet Vloženo 14. leden 2016 Zdravim, byl jsem v Dieselpoweru a vybehl mi nasledujici obrazek. Divili se a rikali, ze turbo se chova divne. Je tam videt propad (bila cara) a pak se turbo dofouka. Udajne ztracim cca 30% vykonu a to je duvod, proc se mi zda, ze je vozidlo line:-( navic na diagnostice nic nevybehne, ze by turbo padalo do nouzaku. Muze byt pricina i v necem jinem? Vozidlo neni chipovane, motor bxe. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 Zdravim, tak vysledek byl nasledujici. Jeden vadny vstrikovac - daval jine hodnoty nez ostatni 3. Takze je zrepasovan. Dale otestovano turbo a zjisteno, ze tlaky jsou rozhazene. Vrtulka byla cela modra, temer utavena. Do motoru neuletelo nic. Turbo odborne opraveno. Takze namontovano turbo, vstrikovace, vymena oleje,.. Motor krasne startuje a je tichy. Ale pozoruji maly narust spotreby. Pred tim 5.2l/100km a pote 5.7l/100km. Dale se mi zda, ze turbo reaguje pomalu na povely? Neni to tak, ze najednou to zabere. Cestou jsem se stavil u Ferdy25 a vag neco delal? Nastaveni, apod. Spotreba sla dolu, ale druhy den,.. Opet pomala reakce na plyn. Zrychleni nemastne, neslame. Cekal jsem vice. Vaha by mela byt ok. Vag cisty. Nejaka rada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jdemczak Vloženo 12. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2017 Zdravím, chtěl bych se zeptat na názor. Včera jsem jel s autem a vždy při sešlápnutí plynu začalo sičet turbo jako by byla někde díra, ale tahalo, po čase černý dým a turbo přestalo tahat. Vždycky v tahu je slyšitelné sičení do 2000 otáček,pak přestane ale turbo netahá, když stojím žádné sičení není slyšet ani pod ani přes 2000 otáček a při přeřazení auto černě kouří. Ještě když chcípnu a nastartuju je cítit že bere ale po chvíli přestane, jinak normálně "píská"...je v háji turbo? A nejhorší věc, potřebuji s autem ujet cca 800 km, zhruba 300 km mám již za sebou, bez problémů... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.