Zdravím,
nejlepší bude, když si někdo sedne do auta a bude ti hýbat s řadicí pákou a ty se budeš koukat, co všechno se hýbe. Je k tomu docela blbej přístup. Já jsem to prostříkával WDéčkem. Sehnal jsem si dlouhou hadičku o takovým průměru, aby se do ní tak akorát vešla trubička, která je na trysce spreje WD40. Použil jsem hadičku, která mi zbyla ze spreje s voskem na dutiny od Motipu, akorát jsem z tý hadičky sundal tu rozprašovací trysku. Hadičku jsem připevnil lepicí páskou na tyčku. Do jednoho konce hadičky jsem vsunul trubičku s WDéčkem a druhý konec mi kolega, co mi s tím pomáhal, vždycky dal k promazávanému místu (kloubu) a já jen mačkal ventilek spreje. Takhle jsme promazali všechny kloubky od táhel řazení. Já měl řazení totálně zatuhlý, takže jsem na povolení té tuhosti použil WD40, ale jinak bych asi použil něco s větším mazacím účinkem. Třeba MD Speciál. Nevím, jak je to u řazení s lanovody. Jen pro úplnost. Mám Oct kombi 1.6SLX, 74kW, r.v.1999.
Teď mi řazení chodí dobře. Trochu kostrbaté vysvětlování, ale snad je to k pochopení.