Publikováno Březen 28, 201213 r Zdravím všechny odvažne majitele 1.2tsi Já mezi prvníma 5.2010.V18000 výměna rozvodu.Po 4000 opět rachot při startu.Včera návštěva servisu,dnes telefonát ,výrobce rozhodl výměna motoru. Nenechte si namluvit že Škoda nic neřeší.Najděte servis který pošle hlášení výrobci.Mně konči záruka 5.2012 a přesto dostanu nový motor. Jinak spotřeba za23500 km 5,15. Sakra, neumím opravit název tematu. Upraveno Březen 28, 201213 r od jira lyc
Březen 28, 201213 r Rachoti ti řetěz a škodovka to vyhodnotila na nový motor ? Jak moc to rachoti že se nemění řetěz kladky ,ale celej motor ?
Březen 29, 201213 r Rachoti ti řetěz a škodovka to vyhodnotila na nový motor ? Jak moc to rachoti že se nemění řetěz kladky ,ale celej motor ? Jest-li to není i tím,že raději inovovaný celý motor vč.upraveného turba a nového systému olejových kanálů, které byly(a u mého auta taky) na draka a motory se mohly přidírat.
Březen 30, 201213 r to jira lyc: to se máš, mně nechtějí na služebáku vyměnit ani ty rozvody...a servis bohužel nemohu změnit. Mám také 05/2010. Najeto 40 000 km.
Březen 30, 201213 r Autor Vubec žádný bordel jsem nedělal.Jel jsem do servisu kvulite podložce na turbu,na tu je opravdu akce.Jenom tak mino jsem si postěžoval že mi zase rachotí ten vyměněný řetěz.Technik to chtěl poslechnout,ale několikrát jsem nastartoval a zrovna nic. Domluvili jsme se na té podložce a když jsem nastartoval že už pojedu tak to zarachotilo.Technik to slyšel a řekl že napíše hlášení výrobci.Druhý den volal že se bude měnit celý motor.
Březen 30, 201213 r Taky se mi tento přístup líbí, ale tenhle byl správný z obou stran a servisákům se většinou až tolik nechce. Dneska mi dali taky podložku... Budu poslouchat dál
Březen 31, 201213 r A čo ta podložka rieši? zatial ju nemam, auto ide v pohode. Aj napriek tomu ju tam treba dať?
Březen 31, 201213 r chtěl sem se zeptat na systém olejových kanálů, které byly na draka a motory se mohly přidírat. ? Jak se to projevuje a zda se to někomu stalo připadně jak jezdit abych nezadřel motor ,
Březen 31, 201213 r Nevím, jestli to mělo souvislost s těmi olejovými kanálky (mám pocit, že jsem něco o nich zaslechl), ale co mi kamarád říkal, tak dochází poslední dobou dost často k zapékání ventilů a na nějaké opravy už rezignovali a mění celý motor. Je to problém TSi, ale hlavně 1,4 TSi. Nejsem si jist, jaké výkonové varianty, ale myslím, že nejvíce u Fabie RS...
Duben 1, 201213 r Možno aj toto by bolo zaujímavé : http://www.auto.cz/vyzkousej-turbo-skoda-bude-bezplatne-menit-1-2-htp-za-1-2-tsi-66043
Duben 1, 201213 r Nečetl jsem to celé, ale určitě to plno lidí nepochopí a pak budou ve Škodovce drnčet telefony až se z toho zblázní.
Duben 1, 201213 r Povedený APRÍL! Nejlepší je toto: "Součástí balení je alespoň náhradní rozvodový řetěz s napínákem a instrukce pro domácí výměnu."TSI se stává legendou.
Duben 1, 201213 r Přesně tak, informace že nový motor bude bez záruky, ale s náhradní sadou rozvodů s návodem na výměnu je výborná. Jen jsem nechtěl přímo psát, že je to apríl, na diskuzi na auto.cz se už lidé ptali, jestli bude stejná akce i na Slovensku. Ale chudáci dealeři, kterým mají zákazníci volat, alespoň, že zpráva vyšla v neděli a zítra už snad nebude.
Duben 1, 201213 r pokud v servisu , kam jezdí zakladatel, mění celý motor, můžete tam jet taky, nikdo vás nenutí jezdit do servisu, který na to kašle... zajedte tam, kam jezdí jira lyc a třeba vam vymění taky motor, ne?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.