Květen 1, 201213 r ako od 1800 otacok sa to auto zopiera a tah zrychluje ale ja mam na turbe napojeny aj budik co ukazuje tlak turba doteraz fungovak ok ale teraz je stale na nule ten ventil je napojeny presne pri N75 a ked vytiahnem tu hadicku z neho a potiahnem do seba budik ukazuje skvele ale ako nahle ho napojim je znova na nule a som si vsimol ze n75je dos tepla ked jazdim a podla mna aj ked pisem ze auto taha ale sa mi tda ze o kusok lenivsie.
Květen 1, 201213 r Hned vedle N75-ky je ventil co ovládá chcípací klapku. Zkus je prohodit na zkoušku.
Květen 1, 201213 r Pripajam foto ako tam mam teraz napojeny budik na turbo v zltom kruzku priesvitna hadicka, na druhom obrazku mi prosim napis kam to mam skusit napoji na ktory otaznik? zlty? zeleny? cerveny? Upraveno Květen 1, 201213 r od Lubos740
Květen 1, 201213 r Prostě vem ten druhý ventil a dej ho místo toho N75. Nebo si někde půjč zaručeně dobrý. Jde o to, abys vyloučl/potvrdil jeho chybu.
Květen 1, 201213 r No to som nevedel ze ich mozem prehodit zajtra to skusim a to nevadi ze tam ten druhy zatoal nebude co ide na klapku vsak to len na skusku len nechcem daco posrat na to som odbornik Inak zacalo mi to blbnut ten budik ked mi kamarat poradil aby som precistil motor a to tak ze nech ho potocim aspon na 5 000 tak som to skusil a odvtedy nejde ten budik hadam so daco nepototo
Květen 1, 201213 r Intercooler jsem se snazil cistit nekdy na podzim minuleho roku. Naraznik byl dole, tak proc to nezkusit. Intercooler ven, ocistit zvenku, za noc z neho vykapalo asi ctyri nebo pet kapek oleje a tim holt cele cisteni skoncilo. Pak jsem premyslel proc jsem to vlastne delal, zkratka naprosto zbytecna prace. EGR jsem menil v roce 2008 asi pred 180t km. Stary netesnil. Od te doby se s nim nedelalo vubec nic, ale jak byl IC dole tak proc se nepodivat i na EGR. Na stenach je trosku olejovy povlak, ale saze vubec zadne a nanosy jake jsou treba v prispevku #13 celkem nechapu i kdyz na fotkach ruzne na forech jsou videt celkem casto. Nemam zaslepeni nebo cokoliv jineho, jen EGR priskrceny VAGem. Jinak serie. Proc tomu motoru sem tam nedate cocku at veci typu zablite sani nemusite resit? Upraveno Květen 1, 201213 r od tucnak01
Květen 2, 201213 r @tucnak01: "...Na stenach je trosku olejovy povlak, ale saze vubec zadne a nanosy jake jsou treba v prispevku #13 celkem nechapu..." a dále: "...jen EGR priskrceny VAGem" Ještě furt nechápeš. Bo já ano. @Lubos740: Když tam nebude ten na chcípací klapku, tak to bude špatně chcípat, ale na zkoušku, abys projel a porovnal jaký je rozdíl to vadit nebude.
Květen 2, 201213 r Wojnar: Muzes vysvetlit co 'jeste furt nechapu'? Co tim myslis nechapu :-) Muj nazor je ze pokud nekdo ma zarostle sani je to jizdnim stylem.
Květen 2, 201213 r Napsals, že nechápeš, jak to, že má někdo po 180 tkm zasraný EGR a sání. Já Ti zase vypichnul Tvoje "...jen EGR priskrceny VAGem". Jak se asi ty saze zkrz Tvůj příškrcený EGR do sání mají dostat? Proto ho máš i po 180 tkm čistý. Ten jízdní styl nevylučuji, že se na tom (ne)podepíše, ale pokud je EGR plně funkční nebo přiškrcený, bude to mít taky vliv. Máš prostě udělanou úpravu a tak NEmůžeš srovnávat s neupraveným. Upraveno Květen 2, 201213 r od Wojnar
Květen 2, 201213 r Jenze ta uprava je minimalni. VAGem EGR uplne zavrit nejde, tusim jsem nekde cetl ze rozdil mezi standartni hodnotou a pokud ho max priskrtis je jen asi 20% coz je opravdu malo. V nastaveni je jen cislo, viz napr. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html. Kdyz na to prijde da se to lehce vyzouset a nalogovat
Květen 2, 201213 r Otázka zní jestli tam platí přímá úměra: "Přiškrtíš o 20% = snížíš zasírání EGR taky o 20%" ? Nebo stačí málo = výsledek velké zlepšení.
Květen 2, 201213 r no dnes som este skusil VAG a turbo pri 3000 otackach dava 1,2 Bar to je asi malo co? Tu je moj log cez VAG: http://leteckaposta.cz/155514453 VAG ohlasil chybu sporadicka regulacia turba Upraveno Květen 2, 201213 r od Lubos740
Květen 4, 201213 r No zohnal som druhu N75 skusim to vymenitale dalsia vec co som si vsimol auto ma volaky divnochraplavy zvuk ako keby bolo nieco pridrete a hlavne dost to smrdi spalenou naftou co skoro vobec nesmrdelo no nic skusim prehodit ventil a dam vediet co a ako?
Květen 5, 201213 r No skusil som prehodit n75 ale ziadna zmena ale akurat som si vsimol ze to auto je strasne lenive od spodu od cca 1200 az 1500 otacok od 2000 potiahne lepsie ale napr ked som dnes siel na 4 cca 60 ztlacil plyn az uplne dolu tak sa to ledva pohlo doslovne az oneskoreno ale turbo musi ist lebo ako som spominal od cca 2000 sa to auto berie, jedine ze by mohli byt pridrete lopatky alebo regulacia uz fakt tomu nechapem :kol-32: pondelok idem na servis takze zbohom peniaze :kol-26:
Květen 9, 201213 r Dnes som dal auto do servisu a zistili zatial prasknutu membranu na regulacnom ventile tak som zvedavy co tam este najdu a ako bude konecna cena
Únor 19, 201510 r aký je rozdiel medzi staršou 1J0145803G;A;C;F a novšou 1J0145803T;S verziou intercooleru? budú mi tam pasovať obidve? mám ročník 2002
Březen 8, 201510 r tak když to tak čtu tak jsem si říkal že se musím připojit dam fotky na vyčištění intercooleru a schválně kdo uhádne čím jsem to čistil ty první foto je co to byl za hnus když jsem to rozebral a přines domu bohužel jsem neměl kde to dělat tak jsem musel do vany manželka měla radost a ty poslední foto je po vyčištění a proplachnutí škoda že jsem si blbe....c foto udělal až pozdě nemám foto když byl intercooler zasran....ý ještě mám video ale to bohužel nejde vložit je to moc velké
Březen 17, 201510 r Caute borci, tak v ramci vizualnej kontroly som si posvietil na IC - vid foto. Je mozne na zaklade tejto vizualnej kontroly usudit, ze v IC nie je olej? Vizualne je to cele suche, otazka vsak je ci je aj vo vnutri... dakujem za nazory, j.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.