Přejít na obsah

EGR ventil - odpojení


martin.s

Doporučené příspěvky

Dobry den, chcel by som sa spytat akym sposobom by som mohol odpojit alebo soft. zablokovat EGR ventil na fabii 1.2 12v, nikde na fore to neviem najst. Pretoze vzdy ked ho vycistim tak auto na volnobehu ide krasne ale vzdy po cca 5000km auto zacne na volnobeh vibrovat, potom musi EGR vybrat a vycistit. Novy nechcem kupovat, lebo sa mi to v motore 1.2 12V zda ako zbytocnost. (Tlaky vo valcoch su dobre). Ma s tym niekto skusensti? Ako by sa to dalo riesit? Dakujem za odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

niekedy to hodi chybu - zpetne vedenie vyfuk. plynov. Hej vzdy to pomoze a problemy su len na volnobehu, neviem si to moc vysvetlit ale auto som skontroloval do posledneho srobu :) . Preto by som chcel nejakym sposobom EGR ventil znefuncnit. Co som sa pozeral na taku istu fabiu ale rv. 2007 tak tam som EGR nenasiel.

Editováno: , autor: martin.s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele tak po tom vyčištění proveď ještě základní nastavení toho EGR (aby se nastavily krajní polohy). Pakliže to nepomůže, tak zaslepit, pokud nechceš kupovat new. Jezdit se s tím dá, ale svítí check. Jinak do 2007 už EGR nedávali, on je totiž dost poruchový ... já už měnil 3x. Platil jsem jen ten první, ty další se vždy pos.aly v záruce, takže mi je vždy vyměnili za new, takže jsem tam po dobu reklamačky musel dát vždy ten první pokažený (elektricky byl špatný) a zaslepit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozem sa este opytat kde vo VAGu mam nastavit na zakladne nastavenie EGR, pretoze som ho vzdy len vycistil. a mozno je aj tym ze je zle nastaveny.( inak vo firme som mal fabiu 1.2 12v na ktorej sa jazdilo kazdy den NR-KE a vydrzala skoro 300tkm s to sa menil iba spotrebak a olej, potom pri cca 290tkm sa menila hlava kv. ventilom a potom som ju predal. ale na svojej mam dost problemov a len 150tkm.)

Editováno: , autor: martin.s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ako je možné že píše o výkone 58kw.Keď som pozeral Cimbu urobí z 47kw iba 52kw a treba dať ešte iné sacie potrubie+3500Kč.Kto vie preflešovať RJ?,autorizovaný servis alebo aj domáci kutil samozrejme "profík domáci"s dostatočným SW+HW vybaveným.Nemôže sa narušiť komunikácia RJ benzínu a RJ plynu(ak je namontovaný).Keby to bolo také jednoduché asi by do toho šiel každý,no otázka je koľko zato pýtajú+tie veci ktoré písal že menil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím,

to, že se dá zaslepit ventil (potrubí) zpětného vedení výfukových plynů u motoru AZQ (a BME) jsem se zde dočetl. Ale nedočetl jsem se, jakým způsobem obalamutit řídící jednotku. To že po čase vyskočí chyba "průtok příliš malý" - tu vymažu, ale že řídící jednotka počítá ze signálem z průtoku ventilu (něco na tom bude, protože se mi zvýšila spotřeba cca o 1l.), to je to, nač se Vás ptám. Dá se nějak v ŘJ změnit hodnota tak, aby nevyskakovala chyba a "jako že je tam průtok" ?

Nehledě na to, že tento vynález zasírá celou sací soustavu, údajně při zahřátém motoru není znát změna při měření emisí.

Díky za radu.

PS: je li někdo z okolí MB aď se prosím ozve. Díky

post-4883-0-31564700-1305883781_thumb.jp

Editováno: , autor: biliv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

biliv, líbí se mi jak vždycky začneš že jsi se to tady někde dočetl, tedy že víš o existenci daného tématu, ale přesto založíš nový. Už ti to psal včera Luďa, takže prosím, až narazíš zase na nějaký problém a dočteš se o něm tady, tak zkus se svým problémem pokračovat tam, jinak už to bude příště za varování.

a teď k tomu co píšeš, je to opravdu tak, že, při zaslepení EGR se zvýší spotřeba (mám ověřeno a psal jsem to tu), že se musíš smířit s tím že se ti bude rozsvěcovat kontrolka check a že to neoblbneš a rovněž mohu potvrdit že i se zaslepeným EGR bez problémů projdeš emisní kontrolou (sám jsem takovou absolvoval).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

biliv, líbí se mi jak vždycky začneš že jsi se to tady někde dočetl, tedy že víš o existenci daného tématu, ale přesto založíš nový. Už ti to psal včera Luďa, takže prosím, až narazíš zase na nějaký problém a dočteš se o něm tady, tak zkus se svým problémem pokračovat tam, jinak už to bude příště za varování.

a teď k tomu co píšeš, je to opravdu tak, že, při zaslepení EGR se zvýší spotřeba (mám ověřeno a psal jsem to tu), že se musíš smířit s tím že se ti bude rozsvěcovat kontrolka check a že to neoblbneš a rovněž mohu potvrdit že i se zaslepeným EGR bez problémů projdeš emisní kontrolou (sám jsem takovou absolvoval).

Děkuji za upomínku :-). Toto co píšeš, jsem asi přehlédl. Ono to tu je celkem težké, když dám "vyhledat" EGR, tak mě to nic nenejde, přitom se tu tyto slova vyskytují. Ale každopádně díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chlapi nedalo by se z těchto fotek poznat, zda má tento motor EGR ventil? Mělo by to jít podle nějaké hadice, co vede do víka z této strany, jak jsem se zde dozvěděl.

HTP 12V, BME, MR2006.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...