martin.s Vloženo 17. Květen 2010 Sdílet Vloženo 17. Květen 2010 Dobry den, chcel by som sa spytat akym sposobom by som mohol odpojit alebo soft. zablokovat EGR ventil na fabii 1.2 12v, nikde na fore to neviem najst. Pretoze vzdy ked ho vycistim tak auto na volnobehu ide krasne ale vzdy po cca 5000km auto zacne na volnobeh vibrovat, potom musi EGR vybrat a vycistit. Novy nechcem kupovat, lebo sa mi to v motore 1.2 12V zda ako zbytocnost. (Tlaky vo valcoch su dobre). Ma s tym niekto skusensti? Ako by sa to dalo riesit? Dakujem za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 A háže to nějakou chybu spojenou s EGR? To vyčištění EGR vždy pomůže? Problémy jsou jen na volnoběhu, nebo i v režimu otáček 2-2,5 tis./min (cukání)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 18. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 (editace) niekedy to hodi chybu - zpetne vedenie vyfuk. plynov. Hej vzdy to pomoze a problemy su len na volnobehu, neviem si to moc vysvetlit ale auto som skontroloval do posledneho srobu . Preto by som chcel nejakym sposobom EGR ventil znefuncnit. Co som sa pozeral na taku istu fabiu ale rv. 2007 tak tam som EGR nenasiel. Editováno: 18. Květen 2010, autor: martin.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 hele tak po tom vyčištění proveď ještě základní nastavení toho EGR (aby se nastavily krajní polohy). Pakliže to nepomůže, tak zaslepit, pokud nechceš kupovat new. Jezdit se s tím dá, ale svítí check. Jinak do 2007 už EGR nedávali, on je totiž dost poruchový ... já už měnil 3x. Platil jsem jen ten první, ty další se vždy pos.aly v záruce, takže mi je vždy vyměnili za new, takže jsem tam po dobu reklamačky musel dát vždy ten první pokažený (elektricky byl špatný) a zaslepit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 18. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 (editace) mozem sa este opytat kde vo VAGu mam nastavit na zakladne nastavenie EGR, pretoze som ho vzdy len vycistil. a mozno je aj tym ze je zle nastaveny.( inak vo firme som mal fabiu 1.2 12v na ktorej sa jazdilo kazdy den NR-KE a vydrzala skoro 300tkm s to sa menil iba spotrebak a olej, potom pri cca 290tkm sa menila hlava kv. ventilom a potom som ju predal. ale na svojej mam dost problemov a len 150tkm.) Editováno: 18. Květen 2010, autor: martin.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 18. Květen 2010 Sdílet Vloženo 18. Květen 2010 Dobry den, chcel by som sa spytat akym sposobom by som mohol odpojit alebo soft. zablokovat EGR ventil na fabii Je to iný typ fábie,ale princip zaslepenia by mal byť podobný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 na 1,2 12V je ta záslepka malinko větší, ale princip je stejný. nastavení EGR v příloze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 20. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 dakujem, este sa chcem spytat ked ho zaslepim tak nebude vyhadzovat kontrolku na palubke? je to 12/2003. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 ano, jak už jsem psal, bude ti svítit check motoru na palubce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 10. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 chcel by som sa este sytat, zaslepil som egr a dal som aj preflasovat RJ a zmenil vzduchovy filter ako je na novych fabiach, takze teraz sa chova ako bez EGR a nic nesvieti, nemoze odstranenie EGR ublizit katalyzatoru ? 1.2 12V 12/2003. inak teraz ma auto cca. 58kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 nemůže. Fábky 1,2 51kW EGR také nemají a kat je v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 Ako je možné že píše o výkone 58kw.Keď som pozeral Cimbu urobí z 47kw iba 52kw a treba dať ešte iné sacie potrubie+3500Kč.Kto vie preflešovať RJ?,autorizovaný servis alebo aj domáci kutil samozrejme "profík domáci"s dostatočným SW+HW vybaveným.Nemôže sa narušiť komunikácia RJ benzínu a RJ plynu(ak je namontovaný).Keby to bolo také jednoduché asi by do toho šiel každý,no otázka je koľko zato pýtajú+tie veci ktoré písal že menil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 no vieš Laco, papier znesie všetko aj 58 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 11. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 pozor, vy musite teraz brat ohlad na to ze 51kw ma uz vtedy ked sa zmeni sanie + odstranenie EGR + chip, takze ono je to vlastne tak ze ako by ste cipovali 51kw verziu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 a máš tých 58kW potvrdených na brzde? lebo ti to hovoril len machor čo robil chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biliv Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) Zdravím, to, že se dá zaslepit ventil (potrubí) zpětného vedení výfukových plynů u motoru AZQ (a BME) jsem se zde dočetl. Ale nedočetl jsem se, jakým způsobem obalamutit řídící jednotku. To že po čase vyskočí chyba "průtok příliš malý" - tu vymažu, ale že řídící jednotka počítá ze signálem z průtoku ventilu (něco na tom bude, protože se mi zvýšila spotřeba cca o 1l.), to je to, nač se Vás ptám. Dá se nějak v ŘJ změnit hodnota tak, aby nevyskakovala chyba a "jako že je tam průtok" ? Nehledě na to, že tento vynález zasírá celou sací soustavu, údajně při zahřátém motoru není znát změna při měření emisí. Díky za radu. PS: je li někdo z okolí MB aď se prosím ozve. Díky Editováno: 20. Květen 2011, autor: biliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 biliv, líbí se mi jak vždycky začneš že jsi se to tady někde dočetl, tedy že víš o existenci daného tématu, ale přesto založíš nový. Už ti to psal včera Luďa, takže prosím, až narazíš zase na nějaký problém a dočteš se o něm tady, tak zkus se svým problémem pokračovat tam, jinak už to bude příště za varování. a teď k tomu co píšeš, je to opravdu tak, že, při zaslepení EGR se zvýší spotřeba (mám ověřeno a psal jsem to tu), že se musíš smířit s tím že se ti bude rozsvěcovat kontrolka check a že to neoblbneš a rovněž mohu potvrdit že i se zaslepeným EGR bez problémů projdeš emisní kontrolou (sám jsem takovou absolvoval). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biliv Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 biliv, líbí se mi jak vždycky začneš že jsi se to tady někde dočetl, tedy že víš o existenci daného tématu, ale přesto založíš nový. Už ti to psal včera Luďa, takže prosím, až narazíš zase na nějaký problém a dočteš se o něm tady, tak zkus se svým problémem pokračovat tam, jinak už to bude příště za varování. a teď k tomu co píšeš, je to opravdu tak, že, při zaslepení EGR se zvýší spotřeba (mám ověřeno a psal jsem to tu), že se musíš smířit s tím že se ti bude rozsvěcovat kontrolka check a že to neoblbneš a rovněž mohu potvrdit že i se zaslepeným EGR bez problémů projdeš emisní kontrolou (sám jsem takovou absolvoval). Děkuji za upomínku :-). Toto co píšeš, jsem asi přehlédl. Ono to tu je celkem težké, když dám "vyhledat" EGR, tak mě to nic nenejde, přitom se tu tyto slova vyskytují. Ale každopádně díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biliv Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) AHA, dal jsem EGR* a koukám toho tu je. Sorry. Tak toto zbytečné vlákno prosím smaž. Díky Editováno: 20. Květen 2011, autor: biliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 Chlapi nedalo by se z těchto fotek poznat, zda má tento motor EGR ventil? Mělo by to jít podle nějaké hadice, co vede do víka z této strany, jak jsem se zde dozvěděl. HTP 12V, BME, MR2006. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 nafoť lépe označenou část na obrázku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 podla tej fotky by som povedal,že NIE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 no právě mám pocit taky že ne, proto jsem chtěl detail toho místa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Takto za tou tlustou hadicí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 ano, tak je to verze bez EGR. Vyznačeno na obrázku, tak v tom místě je příruba, na kterou se montuje EGR a z něho pak vede zpětné potrubí do klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.