Přejít na obsah

VÝMĚNA ROOMSTERA 1.2 tsi 63kW ZA OCTAVIA 1.6 mpi 75kW


Doporučené příspěvky

vzhledem k tomu, že mám možnost výměny mého Š Room Scout 1.2 TSI 63 (11/2010, najeto 6.600km) za úplně novou Š Octavia Tour 1.6 MPI 75 kW, rád bych znal vaše názory.

Je mi jasné, že bych šel do konstrukčně starého a nenažraného motoru. ALE: jezdím tři stejné referentské octavie, neskutečně brutálně a řeznicky týrané již od najetých pěti kilometrů - a světe div se, mají zatím najeto od 85kkm do 120kkm a šlapou jak hodinky. Vlivem šíleného zajíždění je jejich výkon a zrychlení abnormální, a každý, kdo si sedne poté do stejný oktávky, ale soukromý, se nestačí divit, jak je soukromá oktávka líná. Topení luxusní proti TSI a jako poslední detail je tu i muzika, která proti fabii a roomsteru je fakt o dva levely výše. Vím, že to je pitomost, ale ruku na srdce - hudba v autě je také součástí těšení se na každou jízdu, ne?

Takže: spotřeba je mi oproti TSI jasná. Jak to tady ale vidím, skončí mi záruka a to co jsem ušetřil na benálu, tak dám v servisu za opravy (řetězy, tyčky, kanálky a bůhví co ještě)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam jak octaviu 1.6MPI 75kW tak roomstra 1.2TSI 77kW, a ktory motor je lepsi ... tazko povedat, 1.6MPI je podla mna lepsi na dialnici, na tempomat vzdy taha 140 stupanie nestupnie, ale zas samotne zrychlenie jak z nuly tak pruzne z 80tky slabe, ma podla mna jemnejsi chod,naskoci okamzite.

TSI pre mna trochu diesel, duni, zachrci pri starte, hrubsi chod v niektorych rezimoch, inokedy zas o nom vobec neviem.Zvukovo mi ale viac ladi atmosfera. MPI spotreba v meste aj 10l, TSI max 8l aj ked,alebo prave kvoli DSG. inak jak s MPI tak s TSI mam dlhodobo priemer 7l , mozno si TSI este sadne ale uz mam 15t tak neviem ako dlho si chce sadat ... na MPI mam KN filter a Denso iridium sviecky, co trochu pomohlo, rovnake trasy ked su plynule tak s MPI jazdim za menej, TSI kvoli debilnej konstrukcii ochladzuje pod zatazov benzinom a na dialnici zere ako prasa ... ale zas do mesta a primeske trasy super ...cital som ze MPI v tourke ma asi zlepsene sprevodovanie a lepsie reaguje, mne vadi pri rozjadoch slaby zaber a kratka jednotka,dvojka akoby nenavezovala na trojku ... u DSG nedokazem posudit, vobec to totiz nesledujem :( hudbu mam zas lepsiu v TSI, v MPI aj ked mam kvalitne pioneer radio, to v TSI mi pride akosi lepsie ... TSI lepsie zataca,je viac hravejsie,ale na moju vysku ma velmi nizke celne okno a sedim na stolicke,octavia ma posed pre mna lepsi s vacsim oknom ...

a zaver ... neni to iba o motore :( ja som sa poistil zarukov 4rokov na TSI, snad sa retaz dovtedy prejavi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady není co řešit, jednoznačně vyměnit. oktávka je auto na jiné úrovni a hlavně ten motor ač každej řekne starej krám, je držák co se spolehlivosti týká a o to by mi šlo. mít pod kapotou TSi, tak snad ani nespím, takže měň dokud můžeš!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal so ten istý problém pri kúpe ale ROOM mal lepšiu výbavu a za menej € údržba je na ROOMA tiež lacnejšia keby že mám meniť tak len za kombi a s LPG ink nič proti 1,6 MPI nemám

takže ja bych menil ale len za kombi a hned do toho LPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chroustnut obcas chroustne ked nie je celkom zahriaty, MPI zas ked rychlo vypnem, tak ju startujem na 2x ... na denne vozenie deti Roomster, na dlhsie trasy octavia, kto co viac jazdi, ale ani s Roomstrom nemam problem spravit 700Km a ist vecer v pohode na pivo ...

to Jakub Nabel: do leta mam 20t tak uvidime akou retazou zacnem prazdniny :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jestli ti nejde o vzhled (jakoze asi ne, jinak bys nevybíral u Škodovky), tak potom si stačí položit otázku k čemu to auto chceš. pokud chceš jenom točit klíčkem a tankovat a neřešit ostatní věci kolem auta, tak oktávka. pokud chceš poslední výkřik techniky a notnou porci technologií, leč bohužel zatím nedotažených, tak TSi v roomu. jinak celkove je oktávka o level výš, takže já bych ani dlouho neváhal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som sa tiez bal a mam ten motor. U Oktavky by som sa zas bal,ze mi ho jedneho krasneho dna ukradnu a bude po ptakach. Je to tazke,TSI moze slapat dlhe roky a na druhu stranu prave tvoju oktaviu nemusia slohnut... moc som neporadil ale viem asi ako sa citis a aku mas dilemu.Vyberal som auto 2 mesiace :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrola tlaku funguje- využívá k činnosti čidla ABS a při sníženém tlaku v pneumatice má kolo jiný obvod oproti "plným" kolům. Potom při rozdílných otáčkách to elektronika zaregistruje a dá hlášku- toto kolo uchází..

Chválím barvu a kola. :kol-47: Vzhledem k tomu aby v bílé nevypadal pickupově jsem chtěl taky lakovanou střechu,ale padlo to na panorámu, protože mi nevoní to napojení vzadu na sloupku a zároveň je to "jiný pocit" s výhledem na hvězdy.Budu dolepovat kus plechu nad oknem a zadek "na kufru" ať to sjednotím do pruhu přes auto.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info.

No právě já taky nechtěl celého Rooma v bílé aby to nevypadalo pickupově. Tu panorámu bych taky bral, je to pěkné a možná by to vypadalo pěkně i v kompinaci s černou střechou. Mě prodejce tvrdil že v bílé v kombinaci s černou střechou se vyrobilo jen 60ks což se mě zdá málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...